Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikooko kukaan muu laihduttaa ensi vuonna?

Vierailija
30.12.2021 |

Musta on tullut kauhea pullero, joten pakko varmaan alkaa laihduttaan kun vuosi vaihtuu. Pitäis tehdä lupaus laihdutuksesta, mutta en kuitenkaan pidä sitä kuin päivän ja sit oon taas pulla suussa sohvalla.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo haaste?

Vierailija
2/19 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. 3kg laihdun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla piti juopottelemattomuus 3 vuotta niin kyllä sä kesään asti pystyt pinnistää. Napa kiittää.

Vierailija
4/19 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se oli lyhyt laihdutuskuuri. Loppui ennen kuin alkoikaan.

Vierailija
5/19 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion!

Vierailija
6/19 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat on läskejä joilla ei ole itsekuria laihduttaa.

Vierailija
7/19 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä!

Vierailija
8/19 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko koettaa laihduttaa kun maha kasvaa uhkaavasti mutta miten se on mahdollista kun liikkuminen on vaikeaa jalka ja selkä vaivojen takia.

Vierailija
9/19 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pakko koettaa laihduttaa kun maha kasvaa uhkaavasti mutta miten se on mahdollista kun liikkuminen on vaikeaa jalka ja selkä vaivojen takia.

Ei se liikkuminen laihdutakaan vaan se mitä pistät suuhun. Liikkuminen on kuitenkin terveyden kannalta arvokasta.

Vierailija
10/19 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että täällä on muitakin pulleroita! Tän voi ottaa haasteena, tsempataan toisemme hoikistumaan ja jatkamaan kauemmin kuin päivän ajan.

Ap

Vierailija
11/19 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä :)

Mä suosittelen keskittymään ruokavalioon, koska se kuinka paljon pitäis liikkua pienenkin suklaapatukan takia, ei oo missään suhteessa kun miettii kuinka helposti saa n. 300 kaloria vs. mikä liikuntamäärä pudottaa sen.

Oon tässä oman matkani varrella havainnu monta hyödyllistä juttua.

1. Kasviksia ja hedelmiä voi syödä aika huoletta, koska ne ei oo kovin energiatiheitä mutta ne täyttää.

2. Älä juo kaloreitasi! Suurin ja ainakin yllättävin kaloripommi on erilaiset smoothiet ja mehut. ja toki alkoholi, mut se nyt ei yllätä.

3. Puuro on hyvä aamiainen

4.Älä näännytä itseäs - se kostautuu. Nälkä ei ole tarkoitus.

5. Tutustu suosikkieväiden ja lempiherkkujesi kaloreihin: en suosittele alkaa laskemaan kaloreita, on oikeasti hyvä tutustua niiden kaloripitoisuuksiin. Meinasin lentää perseelleni kun aloin ensi kertaa tutkimaan esim kauppojen tuoretiskien patonkien kaloreita. Päivän kalorit done...

Ois kiva tsempata toisiamme! :)

Vierailija
12/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat on läskejä joilla ei ole itsekuria laihduttaa.

Puhu pahaa itsestäsi!

Vierailija
13/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kokeilla josko vielä pääsis oikein tikkiin kuntoon, en tiedä tarvitseeko laihtua varsinaisesti mutta laiskotellessa kehonkoostumus on kyllä päässyt vähän lössähtämään. Nyt olis vielä kolmekymppisenä vähän helpompi tsempata tuon tukielimistönhuollon kanssa kuin tulevaisuudessa. Toiveena kuitenkin on että itsenäinen aktiivinen seniori lähtis sitten lopulta saappaat jalassa.

Vierailija
14/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tänä vuonna vain venytellä ja kasvattaa pakaralihaksia. Lenkillä käynti vain siksi, että yleiskunto pysyisi.

Laihdutus motiivina liikunnalle ja syömisille ei toimi.

Vierailija
15/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vielä herkkuja ja jatkossa pari kertaa viikossa!

Vierailija
16/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta tarkoitus on uuden harrastuksen alkamisen myötä lisätä liikuntaa jos siinä paino putoaa niin hyvä. 

Vierailija
17/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin jo periksi. Lettulasti tulossa :D

Vierailija
18/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse laihduttaa ei olla dietillä. Likakilos lähettee per 10 kg vuosi. Syö aamiainen ,lounas välipala illalinen ilta pala. AINA SAMAN KELON AIKAAN!Ruoka on ihmisen polttoainen.Jos koko elämäsi syöt ruoka rytmillä ja kelon ajan mukaan, pysyt myös normi painoisena. Laihdutaminen lihotaa. Ruoka rytmin ja esimerkin päivän ruokailusta saat. Laita hakuun netti sairaalan ruoka ajat ja ruoka. Opit sitä katsomalla mitä tarkoitan. Henkilö joka oli 30 kg ylipainoinne laihdutti sairaalan ruokarymillä 3 vuodessa 30kg. Ei lihoa takaisin kun syö edeleen ruoka rytmin mukaisesti ihan koti ruokaa. Toisella henkilöllä lähti samalla systeemillä 40 kg.ylipainoa,kesti 5 vuotta. Edeleen syö ruoka rytmi ja samat kellon ajat. 1 henkilö kävi ene laihdutus ryhmä terveysaseman kautta. Julkinen sektori lihavuus leikkaus ja irtoihon poisto. Ne tehdään pääkaupunki alue Jorvin sairaala. pääsi ylipainosta ,mutta on noin 5 vuodessa lihonut takas puolet. Unohti ruokarytmit. Sen että kivenäisjuomat suurentaa vatsalaukkua. Joten kun vielä 5 vuotta eteen päin on siinä lähtökohdassa mistä aloitti raskaasti ylipainoinen. Hilihappoa on kalja,siderit lonkerot.

Vierailija
19/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä. Aloitin jo joulun jälkeen. Herkut ja alkoholi minimiin. Ja vaalea leipä. Annoskoot pienemmiksi. Liikuntaa joka päivä. 

Nyt kun uutena vuotenakaan ei ole mitään ohjelmaa ja olen itekseni, niin ei ole mitään sosiaalista tarvetta ottaa alkoholia tai syödä epäterveellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi