Kukaan täällä ollut parisuhteessa psykiatrin kanssa?
Miehen lähinnä. Kertoisitko suhteestanne? Onko jommalla kummalla tai kummallakin mt-diagnoosi? Millainen mies oli parisuhteessa? Oliko herkempi, huolehtivaisempi, syvällisempi ja parempi keskustelija kuin joku toista ammattia harjoittava mies?
Kommentit (57)
Mun psykiatri on n. nelikymppinen mies.. ihanasti istui rentona haarat auki selittäen minulle innokkaasti, mistä ongelmani johtuvat ja mitä niille voisi tehdä.
Katseeni harhaili hänen haaroväliin. Luuletteko, että hän huomasi sen?
N28
Vierailija kirjoitti:
Mun psykiatri on n. nelikymppinen mies.. ihanasti istui rentona haarat auki selittäen minulle innokkaasti, mistä ongelmani johtuvat ja mitä niille voisi tehdä.
N28
Eikös psykiatri tee vaan diagnoosin ja määrää lääkkeet?
N28, vai M40?
Vierailija kirjoitti:
N28
Ei halunnut huomata skitsofreenikon katsettasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Ei halunnut huomata skitsofreenikon katsettasi.
Minulla ei ole skitsofreniaa tai mitään psykoottista oireilua.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En parisuhteessa mutta seksiä harrastin MW:n kanssa. Ei huono, mutta ainoa mies ikinä, joka halusi käyttää itsellään anaalitappia.
Help. Tämä ketju osui silmään aivan vahingossa, samoin kommenttisi! Minulla on ollut (vuosia sitten) seksisuhde miespsykiatrin kanssa, ja hän tosiaan halusi myös käyttää itsellään anaalitappia - jossa häntä (siis tappi paikalleen asennettuna pitkine jouhineen näytti pitkälti hevosen hännältä). Mahtaakohan olla sama tapaus? 😅
Horny Pony - anustappi jouhilla? Ne on tosi hienoja! Olen jossakin nähnyt myös sateenkaarisävyisiä My Little Pony-versioita 😃
Hyi älkää pilatko ketjua anusjutuilla…
Miten voisi löytää itselleen psykiatrimiehen?
Ovatko miespuoliset psykiatrit kovin yleisiä? Yleensä taitavat olla naisia.
Ehkä siis hieman freudilaisissa tunnelmissa mentiin?