Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy mitä vaan mieheltä jolla on erektio juuri nyt

Vierailija
30.12.2021 |

?

Kommentit (488)

Vierailija
421/488 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aattelit tehdä seisokille?

Vierailija
422/488 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä aattelit tehdä seisokille?

Mitä sä haluut ;) Nyt touhutippa nupissa ja siirrän laukeamista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/488 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro eka milloin oot lauennut viimeksi?

Vierailija
424/488 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro eka milloin oot lauennut viimeksi?

Viikko sitten..Ap 

Vierailija
425/488 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty, ja kyllä tänään on sitten jo aika laueta ;) Ota liukkaria ja tee kädellä korkkiruuvimaista liikettä pitkin vartta. Jos meinaa tulla niin älä lopeta, vaan hidasta tahtia juuri niin vähän kuin on välttämätöntä. Puolen tunnin päästä saa tulla!

Vierailija
426/488 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tehty, ja kyllä tänään on sitten jo aika laueta ;) Ota liukkaria ja tee kädellä korkkiruuvimaista liikettä pitkin vartta. Jos meinaa tulla niin älä lopeta, vaan hidasta tahtia juuri niin vähän kuin on välttämätöntä. Puolen tunnin päästä saa tulla!

Mmmmmm...mä tee juuri noin....Mitä sulla on päällä? Ap

Vierailija
427/488 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Mustat pitsiset stringit ja valkoinen toppi. Ei rintsikoita :)

Vierailija
428/488 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aamulla sitten herättyäsi raportoit tänne miten meni. Onko selvä?

Vierailija
429/488 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Mustat pitsiset stringit ja valkoinen toppi. Ei rintsikoita :)

Uhuhuuuu...kuvittelet sut istumassa sängyllä...ap

Vierailija
430/488 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni istuisinkin sängyllä, jonkun naaman päällä..

Vierailija
431/488 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on hauska ketju, ja ihmeen pitkään saanut kerrankin olla täällä. Tutun kuuloiset harrastukset ap:lla, itsekin löytänyt edgettelyn ilot viime vuosina. Voin kyllä täysin yhtyä mielipiteeseen, että se orgasmin läheisyys on yksi parhaista seksuaalisista tuntemuksista, ja kun sen makuun pääsee, niin orgasmin pidättäminen alkaa houkuttaa enemmän kuin itse orgasmi. Nää hitaat viikonloppuaamut on aivan nautintoa.

Ja kysymyskin ap:lle: Kun käyt uimahallissa sheivattuna, niin tuleeko katseita? Jos olet noin herkkä kiihottumaan kuin kuvailet, niin meinaako iskeä heijari päälle katseista?

Vierailija
432/488 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lla itsellään seksikkäitä alusvaatteita? Tyyliin pientä, läpinäkyvää, stringiä tms?

Vierailija
433/488 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ketjuja luet täällä palstalla tai mihin yleensä kommentoit?

Vierailija
434/488 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se orkun reunalla oleminen fyysisesti tuntuu miehestä? Nainen siis kyselee. Jotenkin itse en vain malta lopettaa juuri kun alkaa tuntua ihan ekstrahyvältä. Kiihottavaa kun miehet tekevät tuota.

Vierailija
435/488 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä se orkun reunalla oleminen fyysisesti tuntuu miehestä? Nainen siis kyselee. Jotenkin itse en vain malta lopettaa juuri kun alkaa tuntua ihan ekstrahyvältä. Kiihottavaa kun miehet tekevät tuota.

En ole ap, mutta yritän vastata kuitenkin, kun tätä itsekin harrastelen. Orgasmia lähestyessä alkaa tuntua sellainen koko alapään valtaava erittäin miellyttävä kihelmöinti, kun touhutippa alkaa valua. Tällöin kaikki seksiin liittyvä, kosketus, ajatukset, kuvat tai mikä vaan, tuntuu jotenkin ekstrakiihottavalta. Lisästimulointi vie aina vaan lähemmäs orgasmia ja saa kullin kovenemaan vielä hiukan entisestäänkin. Kun en keksi parempaakaan tapaa kuvailla, niin aivan reunalla tuntemukset muuttuvat ikään kuin hyvin yksityiskohtaisiksi, ”HD:ksi”, niin että jokainen pienikin liike aiheuttaa värinöitä koko kullissa ja pyllystä kohti kullia säteileviä hyvän olon aaltoja. Liukastuneen terskan sively tekee tätä kaikkein tehokkaimmin. Tässä kohtaa on lopetettava hetkeksi, jos haluaa nautinnon vielä jatkuvan. Juuri oikealle hetkelle onnistunut lopetus saa aikaan pieniä orgasmin tapaisia supistuksia, tai joskus vaihtoehtoisesti pienen spermatilkan purskahtamisen. Hetki hengittelyä ja keskittynyttä tyhjyyteen tuijottelua nollaa tilanteen, eikä orgasmi iske täysillä päälle. Vähän odottelua että kulli veltostuu, niin että pääsee aloittamaan uuden kierroksen nautinnon tuntemuksia alkaen erektion kehittymisen tunteesta.

Yksi pointti tässä on, että lysti loppuu sitten siihen orgasmiin. Tietenkin sekin tuntuu lopuksi aivan mahtavalta, mutta kun tietää että sen lyhyen hetken jälkeen homma on siltä erää ohi ja mielenkiinto koko seksiä kohtaan menee vähäksi aikaa, niin sitä haluaa vain maksimoida kaiken mitä siitä yhdestä saa irti. Jos olisin moniorgasminen kuten vaimoni, niin luultavasti en niin tarkkaan viivyttelisi orgasmin kanssa, mutta tällä keholla on mentävä minkä on saanut.

Vierailija
436/488 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta yritän vastata kuitenkin, kun tätä itsekin harrastelen. Orgasmia lähestyessä alkaa tuntua sellainen koko alapään valtaava erittäin miellyttävä kihelmöinti, kun touhutippa alkaa valua. Tällöin kaikki seksiin liittyvä, kosketus, ajatukset, kuvat tai mikä vaan, tuntuu jotenkin ekstrakiihottavalta. Lisästimulointi vie aina vaan lähemmäs orgasmia ja saa kullin kovenemaan vielä hiukan entisestäänkin. Kun en keksi parempaakaan tapaa kuvailla, niin aivan reunalla tuntemukset muuttuvat ikään kuin hyvin yksityiskohtaisiksi, ”HD:ksi”, niin että jokainen pienikin liike aiheuttaa värinöitä koko kullissa ja pyllystä kohti kullia säteileviä hyvän olon aaltoja. Liukastuneen terskan sively tekee tätä kaikkein tehokkaimmin. Tässä kohtaa on lopetettava hetkeksi, jos haluaa nautinnon vielä jatkuvan. Juuri oikealle hetkelle onnistunut lopetus saa aikaan pieniä orgasmin tapaisia supistuksia, tai joskus vaihtoehtoisesti pienen spermatilkan purskahtamisen. Hetki hengittelyä ja keskittynyttä tyhjyyteen tuijottelua nollaa tilanteen, eikä orgasmi iske täysillä päälle. Vähän odottelua että kulli veltostuu, niin että pääsee aloittamaan uuden kierroksen nautinnon tuntemuksia alkaen erektion kehittymisen tunteesta.

Yksi pointti tässä on, että lysti loppuu sitten siihen orgasmiin. Tietenkin sekin tuntuu lopuksi aivan mahtavalta, mutta kun tietää että sen lyhyen hetken jälkeen homma on siltä erää ohi ja mielenkiinto koko seksiä kohtaan menee vähäksi aikaa, niin sitä haluaa vain maksimoida kaiken mitä siitä yhdestä saa irti. Jos olisin moniorgasminen kuten vaimoni, niin luultavasti en niin tarkkaan viivyttelisi orgasmin kanssa, mutta tällä keholla on mentävä minkä on saanut.

Kiitos, olipa tarkka ja pitkä vastaus :) Tunnistan tuon koko alapäässä tuntuvan kihelmöinnin ennen orgasmia itsekin. Se kasvaa koko ajan ja välillä tuntuu kuin se olisi jo orgasmi itsessään, mutta silti tietää että vielä parempaa on tulossa aivan pian. Ei voi kuin haukkoa henkeä ja nauttia kyydistä. Masturboidessa pystyn lopettamaan tuohon kohtaan, mutta yhdynnässä tai miehen antaessa suuseksiä ja sormettaessa samalla g-pistettä, en vain pysty olemaan tulematta. Masturboidessa saadut orkut on muutenkin paljon laimeempia kuin miehen kanssa saadut - ehkä tämä onkin mulla syynä siihen että edgetys onnistuu yksikseen muttei partnerin kanssa. Ja totta tuo, että naisena minun ei tarvitse säästellä sitä yhtä orkkua, kun voin saada useamman. Vaikkakin se ensimmäinen yleensä on se isoin ja nautinnollisin.

Vierailija
437/488 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aamulla sitten herättyäsi raportoit tänne miten meni. Onko selvä?

Mä olin selällään sängyllä ja mä etenin kalun kanssa juuri noin kuin opastit....laukesin viidellä raujulla nytkyllä...ja sitä tuli paljon...psimmillään kaulalle...joku istui mun naamalla mun kuvitelmissa ;) Ap  

Vierailija
438/488 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän on hauska ketju, ja ihmeen pitkään saanut kerrankin olla täällä. Tutun kuuloiset harrastukset ap:lla, itsekin löytänyt edgettelyn ilot viime vuosina. Voin kyllä täysin yhtyä mielipiteeseen, että se orgasmin läheisyys on yksi parhaista seksuaalisista tuntemuksista, ja kun sen makuun pääsee, niin orgasmin pidättäminen alkaa houkuttaa enemmän kuin itse orgasmi. Nää hitaat viikonloppuaamut on aivan nautintoa.

Ja kysymyskin ap:lle: Kun käyt uimahallissa sheivattuna, niin tuleeko katseita? Jos olet noin herkkä kiihottumaan kuin kuvailet, niin meinaako iskeä heijari päälle katseista?

Mä käyn usein uimassa ja täytyy myöntää että heijari iskee päälle helposti. Ap 

Vierailija
439/488 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap:lla itsellään seksikkäitä alusvaatteita? Tyyliin pientä, läpinäkyvää, stringiä tms?

Mä aion kyllä hankkia ainakin stringit...ois kivaa yllättää joku housujen riisuja niillä. Ap 

Vierailija
440/488 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ketjuja luet täällä palstalla tai mihin yleensä kommentoit?

Vaihtelevasti...mä en lue pitkälle ketjuja missä väitellään tyhjästä. Ap