Kysy mitä vaan mieheltä jolla on erektio juuri nyt
Kommentit (488)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein luet tai kommentoit tätä palstaa?
Tämä vaihtelee aika paljon. T:ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile paras seksikertasi
Sooloseksikerta vai yhdyntä? KUinka tarkkaan haluat et kuvailen? T:ap
Mielellään molemmat ja ihan niin tarkkaan kuin vain osaat.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla AS-profiili?
Ei ole sellaista T:ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kivaa tänä iltana?
Kalu on vasemmassa kädessä kivikovana ja lyhyillä liikkeillä koronan päällä esinahkaa liutan edestakaisin. Mietin imettävän naisen maitoa valuvia rintoja penistä vasten T:ap Mitä itsellä?
Vierailija kirjoitti:
Seisooko usein aamuisin?
Joka aamu kivenkovana T:ap
Vierailija kirjoitti:
Seisooko usein aamuisin?
Joka aamu kivenkovana T:ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kivaa tänä iltana?
Kalu on vasemmassa kädessä kivikovana ja lyhyillä liikkeillä koronan päällä esinahkaa liutan edestakaisin. Mietin imettävän naisen maitoa valuvia rintoja penistä vasten T:ap Mitä itsellä?
Kuulostaa ihanalta. Haaveilen että voisin tehdä mun miehelle noin ja paljo muutakin, mutta häntä ei haluta yhtä usein ku minua. Tarttisin kunnolla kivikovaa. Jospa huomenna irtois :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kivaa tänä iltana?
Kuulostaa ihanalta. Haaveilen että voisin tehdä mun miehelle noin ja paljo muutakin, mutta häntä ei haluta yhtä usein ku minua. Tarttisin kunnolla kivikovaa. Jospa huomenna irtois :)
Kyllä mä uskon, että irtoaa :) Kerrot että haluat tehdä noin kuin kerroin T:ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile paras seksikertasi
Mielellään molemmat ja ihan niin tarkkaan kuin vain osaat.
Aloitetaan sooloseksillä...myöhemmin yhdyntä ;) Olin alle 15 v kun kiihotuin kovasti naapurin 20v tytöstä joka touhusi pihallaan omia asioitaan kukkamekossa. Aina kun katsoin sinne tunsin kovan kalun kovenevan entisestään...en voinut muuta kuin mennä vajaan näpille...katsoin ikkunasta touhuavaa nuorta naista ja edgetin...mutta nuoruuden kiimassa menin kerran liian pitkälle ja laukesin koko kroppaa värisyttävällä voimalla höyläpenkin päälle.... t:ap
Mitkä kolme kysymystä haluaisit kysyä 30v naiselta?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus?
Elää ja nauttia, ja jatkaa sukua. T:ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olit kun aloitit seksielämän? Monta seksikumppania sinulla on ollut? Mistä kiihotut? T:ap
Apn erektioo meni tunnisss viim ohi ja krskustelu senkus jatkuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olit kun aloitit seksielämän? Monta seksikumppania sinulla on ollut? Mistä kiihotut? T:ap
Pitäiskös mun vielä vastata näihin ;)