KOTKAN DOORIKSET JA IPANAT HOIHOI!
Uutta tapaamista kaivataan taasen. Laitoin Hellulle viestiä että haluaako pitää mahdolliset läksijäiskahvit. Tai sitten meille tulette niihin mun työn alkamis kahveille. Mutta ajankohdat oisi aika pian eli huomenna tai tiistaina 19.9. Tai sitten seuraavana maanantaina 25.9. Laitan nyt tekstarit tulee kun noi kaksi ehdotusta niin pian, josko oisitte ahkeria ja ehtisitte vastaamaan.
Duunissa on ollut kivaa. Konehommat työllistää kun on kaikki uudet ohjelmat mutta muuten onneksi työnkuva ei ole paljon muuttunut...lapset syntyy samalla tavalla kun 3v sitten :) Olin " yläkerrassa" ekan viikon ja nyt olen " alakerrassa" marraskuun puoliväliin.
Lasten tarha alkanut paremmin kun odotin. Tyttö jäänyt aluksi itkemään mutta nyt jo suht ok. Ekan yöhoidon kokivat vkl kun olin Hesas liiton koulutuksessa ja isäntä töissä. Poika oli ollut todella levoton usein heräten ja huutaen,tyttö nukkunut koko yön. Mutta niin se on kotonakin. Uutta on tämä rytmi ja se että nytkin olen 4 seuraavaa vkl töissä. Mutta kun olen tällä osittaisella hoitovapaalla on mulla juuri menossa 7 pvä vapaat!!! Että tosiaan lämpimästi vuorolaisille sitä suosittelen.
Toivottavasti kuullaan pian ja nähdään mahdollisimman suurella sakilla.
t.midwife ja pesue 2v8kk
Kommentit (2)
Tälle päivälle kasaan 4 äitiä lapsineen niin nähdään sillä kokoonpanolla meillä klo 16 alkaen ja tavataan vaikka pian uudestaan jotta kaikki pääsee. Nyt on vain kiva nähdä vaikka pienessä erässä!!!
kun kone vielä auki on. Huomenna pääsisi Hellu ja Alona ainakin tulemaan. Pääseekö muita???