Laitoin päivähoidon päällikkölle sähköpostitse kysymyksen/palautetta
ja vastausta ei kuulu.
Kuinka kauan odottaisit ja laittaisitko viestin uudelleen vai laittaisitko siten ylemmälle taholle?
Kommentit (10)
Meillä ainakin koko päivähoito on vielä ihan kesäterässä elokuun. Mistä laitoit palautetta?
Tähän aikaan vuodesta taitaa olla päiväkodin johtajisto melko kiireistä. soittamalla saat vastauksen heti ja on pk-johtajallekin nopeampi tapa.
Ja heillä kiireisintä aikaa on kevät.
ei ainakaan tullut automaattisen vastauksen sanomaa takaisin.
Laitoin siksi sähköpostia että saisin vastauksen kirjallisena,mahdollisia jatkotoimia varten.
Syy palautteeseen näkemysero päiväkodinjohtajan kanssa.
T:ap
Käytä itse oikeita termejä niin ei tarvitse kitistä kun ihmiset ymmärtävät väärin... Ja kai niillä "päälliköilläkin" kesäloma on!?
Eikä minulla ainakaan ollut vaikeuksia tajuta kenestä on kyse... Kannattaisikos vilkaista peiliin, jos on ongelmia?
kun selvittää asiaa. Katsos kun asioita on nähtävä monen ihmisen kannalta eikä ketään voi vaan yhtäkkiä syyttää jostain asiasta mitä toinen väittää. Näkemysero on tosiaankin näkemysero. Voi olla, että myöskin sinä olet väärässä ja vetänyt herneen nekkuun vain jostakin ihan typerästä.
että kumpi on oikeassa minä vai päiväkodinjohtaja.
Minusta kyseessä on syrjintä joka on laitonta. Haluan kuulla päivähoidon esimiestaholta kommentit ennen kuin otan yhteyttä eteenpäin.
Tuota päällikkö-nimitystä käytin juuri siksi että nimikkeet vaihtelee.
T:ap
ja kertoa, että selvittää asiaa ja myös, milloin arvelee selvityksen selviävän... Niin normaalit ihmiset normaalitöissä toimii.
Viikko postistani.