Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä te olisitte miehestä joka kutsuu kissaansa kullannupuksi?

Vierailija
30.12.2021 |

Minulle se oli kyllä turn-Off, mutta tapaamme uudestaan. Haluan antaa hänelle mahdollisuuden.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homohan se on mutta kissoista tykkäävät ovat hyviä ihmisiä. 

Voisitko tarkemmin selittää miten homous liittyy kissoihin?

Tuntemillani homoilla on melkoisen kovalla prosentilla kissa tai useampi. No yhdellä parilla on koira ja yksi inhoaa eläimiä. Toisaalta tämähän on sinällään aivan sisäpiirin vitsi aivan kuten että kaikilla lesboilla on kissa. 

Vierailija
22/34 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemillani homoilla on melkoisen kovalla prosentilla kissa tai useampi. No yhdellä parilla on koira ja yksi inhoaa eläimiä. Toisaalta tämähän on sinällään aivan sisäpiirin vitsi aivan kuten että kaikilla lesboilla on kissa. 

Aika paljon tunnut tuntevan homoja, kertooko se jotain omasta indentiteetistäsi? Ettet vaan tykkäisi niistä anaalihommista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kissamies, jonka kissa on tosin jo kuollut eli ole kissaton kissamies.  Mulla oli tapana kurista kissalle ja kissa kurahteli takaisin.  Tätä toistui kymmeniä kertoja.  Semmoisella kurkkuäänellä.  Sitten sanoin "määh" ja kissa aina vastasi mäkättäen takaisin.  Kissa seurasi mun äänteiden nyansseja ja vastaili mielellään.

Lisäksi imitoin kissan metsästysraksutusta, mitä se päästelee kun se katselee ikkunan läpi ärsyttäviä pikkulintuja.  Mäh-mäh.  Kissa raksutteli aina innoissaan takaisin ja heilutteli kovasti viiksiään tuijottaen lintuja silmät entistä enemmän kiiluen :)

Vierailija
24/34 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kissa vaimon kanssa ja saatan kutsua sitä kullannupuksi, koska se on sellainen.  Uskollinen ja lojaali kaveri, joka on seurana jatkuvasti.

Vierailija
25/34 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ihan sulaa vahaa kun miehelläni oli joskus silloin meidän ollessa nuoria sellainen vähän pyylevä kissa ja hän sanoi sille aina hellästi: "mun ihana punkero". Ja se kissa tuli aina puskemaan miestäni suoraan naamaan. Se kissa suorastaan palvoi miestäni.

Olin sillä myyty samantien, vaikken heti sitä näyttänytkään.

Aiemmat miesystäväni lähinnä vain sietivät kissojani ja koiriani. En tiedä miksi siedin heitä. Nuorena antaa enemmän periksi. Jotkut ystävistäni jopa luopuivat lemmikeistään miestensä mieliksi. Onneksi en itse sentään siihen koskaan suostunut. Suosituin kuitenkin siihen, että koirani olivat isoimman osan ajasta äitini luona. Nykyään en ikinä suostuisi samaan. Miehen pitää tykätä lemmikeistäni ja piste. Yhtään en anna periksi. Enhän itsekään ikinä vaatisi miestäni luopumaan rakkaasta lemmikistään minun takiani.

Vierailija
26/34 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kissamies, jonka kissa on tosin jo kuollut eli ole kissaton kissamies.  Mulla oli tapana kurista kissalle ja kissa kurahteli takaisin.  Tätä toistui kymmeniä kertoja.  Semmoisella kurkkuäänellä.  Sitten sanoin "määh" ja kissa aina vastasi mäkättäen takaisin.  Kissa seurasi mun äänteiden nyansseja ja vastaili mielellään.

Lisäksi imitoin kissan metsästysraksutusta, mitä se päästelee kun se katselee ikkunan läpi ärsyttäviä pikkulintuja.  Mäh-mäh.  Kissa raksutteli aina innoissaan takaisin ja heilutteli kovasti viiksiään tuijottaen lintuja silmät entistä enemmän kiiluen :)

Ihana olet ❤️

Vierailija
27/34 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä eläinten rakastaminen vaatii tietynlaista herkkyyttä, jota homoilla on yleensä toki enemmän kuin äijämiehillä. Ne heterot herkät miehet ovatkin sitten kuumaa kamaa naisten keskuudessa ja viedään heti käsistä, harva nainen kun haluaa rinnalleen mitään äijäörventelijää.

Vierailija
28/34 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies. Saa ihan vapaasti pitää myös minun kissojani hyvänä, keneltä se sitten on muka pois.

Vierailija
29/34 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni kutsuu kissaamme pupuliksi (isot korvat), kultapojaksi, kissapossuksi (ei ole edes paksu kissa), miukuliksi jne.

Juu, sillä kissalla on paljon enemmän näitä hellittelynimiä kuin minulla, mutta ei se haittaa.

Vierailija
30/34 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä eläinten rakastaminen vaatii tietynlaista herkkyyttä, jota homoilla on yleensä toki enemmän kuin äijämiehillä. Ne heterot herkät miehet ovatkin sitten kuumaa kamaa naisten keskuudessa ja viedään heti käsistä, harva nainen kun haluaa rinnalleen mitään äijäörventelijää.

Joo, ilmankos ihastuin aina ennen homomiehiin, ennen tätä nykyistä eläinrakasta kissamiestäni. Ei vetoa minuun mikään machoilu. Muuten, tiedätte kai että kissarodut (kuin myös koirarodut ja muidenkin lemmikkien rodut) on joku joskus luonut. Luuletteko, että kaikki kotieläinten rodut ovat pelkästään naisten luomia? Kyllä niissä on ollut miehillä sormensa mukana, hyvässä ja pahassa.

Vierailija
31/34 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ei itse pidä kissoista kannattaa heti unohtaa tuo mies. 

Kissamiehet ovat parasta a-luokkaa, joten jätä hänet kissanaiselle, he tulevat onnelliseksi yhdessä.

Vierailija
32/34 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes poikkeuksetta miehet joilla on kissa ovat gay tai mentaaliongelmaisia, tai molempia, näin se vaan menee.

Sä nyt et taas tiedä yhtään mistä puhut. Oletko koskaan esimerkiksi käynyt kissanäyttelyissä? Siellä on rotukissojen kasvattajia. Hyvin paljon pariskuntia ja sieltä on moni myös löytänyt parinsa. Muistan kuinka mulle tuli aikoinaan kissarotuyhdistyksen lehti ja siellä esiteltiin näitä hääpariskuntia, eli siis ihan heteropariskuntia, jotka olivat tämän kissaharrastuksensa kautta löytäneet toisensa.

Tosin sama se pätee kaikkiin muihinkin harrastuksiin. On kiinnostuksen aihe mikä tahansa, niin todennäköisesti sen parista löytyy samasta aiheesta kiinnostunut vastakappale. On sitten eri asia jos haluat rajoittaa omia mahdollisuuksiasi omien ennakkoluulojesi takia.

Vierailija
33/34 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Machomiehet tykkää koirista, koska koiria on helpompi alistaa. Nämä machoilijat eivät tykkää kissoista, koska kissa on se pomo eikä mies itse ja se käy machomiehen hauraan egon päälle.

Vierailija
34/34 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissani on turkkilainen van ja hän tosiaan tykkää vedestä!   Hän änkeää aina saunan oven alta löylyihin ja mesoamaan löylyvesiastiaan :)   Mitään varsinaista hellittelynimeä mulla ei kissalleni ole mutta hän nukkuu mielelläni kainalossani peiton alla.