Mies haluaa höyrytettyjä nakkeja. Ei meillä ole mitään höyrytys osaa kattilassa, voiko mitenkään tehdä?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Käske sen tehdä itse jos niitä haluaa.
kas, feministi. sinäkö täällä kirjoittelet poikavauvoista?
mies on oikeassa.höyrytetyt nakit on parhaita.olethan perunasalaatin valmistanut oikein ja on maustumassa yön yli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun oje on, että laita vähän vettä kattilaan, heitä nakit sinne ja kiehauta. Nakit kypsyvät siinä ja kattilaan jäävän liemen voi käyttää kastikkeena.
Ei nakit ole raakoja, niitä ei tarvitse kypsyttää.
Sehän riippuu ihan nakeista.
Jos ei muuta ritilää ole ota uunin ritilä ja pistä kattilan päälle. Siihen iso kattilankansi vielä päälle.
Vanha konsti. Sentti vettä kattilan pohjaalle. Leipälautanen tai vastaava pohjalle myös siten, ettei vesi ylety lautaselle. Voi myös laittaa kaksi tai useamman lautasen päällekkäin. Nakit höyrystyvät täydellisesti. Saa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaa syödä prosessoitua lihaa? Se on karsinogeeni.
Et sinäkään tiedä, mitä karsinogeenejä se lehmä on syönyt, jonka paskassa kasvaneita biovihanneksia syöt.
Laita sentti vettä kattilaan ja nakit päälle. Anna kiehua reilusti kansi päällä viitisen minuuttia. Päällimmäiset nakit on höyrytettyjä, alimmaiset keitettyjä.
Parasta minusta on jos nakit halkeavat jo keitettäessä, se vaatii vähän oitemmän keittoajan tai haarukalla tai veitsellä kuoreen tökkäämisen että repeää.
Minusta semmoinen nakki on paras, siihen saa sitten hyvin sinapit päälle.
Mies voisi mennä vaikka äitinsä luokse syömään. Äiti varmaan osaa tehdä juuri oikein höyrytettyjä nakkeja, jotka kelpaavat.
Minusta parhaat nakit tulee, kun kiehauttaa veden, ottaa pois levyltä ja laittaa haarukalla rei'itetyt nakit sinne kuumenemaan. Ei halkeile nakit ja ovat pitkään kuumia ja hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Mies voisi mennä vaikka äitinsä luokse syömään. Äiti varmaan osaa tehdä juuri oikein höyrytettyjä nakkeja, jotka kelpaavat.
Tai mieslapsi voisi tehdä itse. Miksi siihen tarvitaan äitiä tai puolisoa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaa syödä prosessoitua lihaa? Se on karsinogeeni.
Et sinäkään tiedä, mitä karsinogeenejä se lehmä on syönyt, jonka paskassa kasvaneita biovihanneksia syöt.
Hyihyi, meidän porkkanoita ei ainakaan ison pahan lehmän kakalla kasvateta vaan tehdasvalmisteisella apulannalla!
Vierailija kirjoitti:
Työnnä pilluus
Työnnä ite anuksees.
Täällä nyt sekoitetaan keitetyt ja höyrytetyt nakit. Ihan eri tekotapa ja eri maku.
Vierailija kirjoitti:
Mieslapsi haluaa sitä ja tätä, ja vaimoäiti yrittää keksiä miten.
Mitä vttua teillä oikein tapahtuu???Jos "mies" haluaa höyrytettyjä nakkeja, hän osannee höyrytellä ne ihan itsekin, jos on aikuinen.
Juu ja varmaan tämä naisihminen on vielä avioituessaan ottanut miehen sukunimenkin. Veikkaan, että lisäksi parilla on vähintään 10 vuotta ikäeroakin.
Jos sinä olet jonkun tossuparan onnistunut huijaamaan itsellesi, olet äärettömän ikävä elinkumppani.
Vierailija kirjoitti:
Hyvii vegenakkei?
Juu, porkkana on sellainen. Hyvää ruokahalua!
Vihannesten höyrytys säästää vitamiineja mutta nakeissa ei mitään hyötyä verrattuna keittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mieslapsi haluaa sitä ja tätä, ja vaimoäiti yrittää keksiä miten.
Mitä vttua teillä oikein tapahtuu???Jos "mies" haluaa höyrytettyjä nakkeja, hän osannee höyrytellä ne ihan itsekin, jos on aikuinen.
Teilläkö ei tehdä ikinä mitään toisen puolesta? Kummatkin vääntää itse omat ruokansa ettei vaan vahingossakaan luulla että täällä huushollissa palvellaan miestä? Oletan siis että olet nainen ja oletan myös että olet nainen jolla ei ole parisuhdetta ja jos sattuu olemaan niin ei kovin onnellinen?
Kyllä mä teen meillä naisena suurimman osan ruuasta (olen parempi kokki sitäpaitsi) eikä siinä ole mitään hävettävää. Tasa-arvoöyhötys alkaa mennä hieman ylitse. Kysyn myös ruokatoiveita perheeltä, ajatella!
Ja mistä sinä sen tiedät kuka ap:n kodissa ne nakit lopulta höyryttää?
Sanoiko ap missään kohtaa että hän tekee ne miehelleen?
He eivät ilmeisesti kumpikaan osaa niitä höyryttää niin siksi kysyy neuvoa. Ei kaikki osaa kaikkea. Uutinrn ilmeisesti tämäkin sinulle?
Anteeksi vähän kärkäs vastaus mutta oli jotenkin niin ärsyttävä vastaus ap:lle (kuten moni muukin vastaus täällä) niin alkoi ottaa päähän.
Nakit voi työntää vaginaan.
https://www.iltalehti.fi/keho/a/a1aec552-3fcb-46ab-b681-3af4f4f53730
Ei nakit ole raakoja, niitä ei tarvitse kypsyttää.