Tyttären poikaystävä käy LUKIOTA
Siis ei vetele!
Lukiolaiseen on mennyt sekaantumaan, onko tämä nyt jotain 16vuotiaan uhmaa? Aion todellakin kieltää olemasta yhteydessä tuohon poikaan. Siis voi helvetti että hävettää tyttäreni puolesta ja varmasti hävettää häntäkin muutaman vuoden päästä!
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:55"]maisterit käyköön yli opistonsa mutta paras koulu on kumminkin elämäm koulu :)))
[/quote]
Opiskelisi johonkin oikeaan ammattiin, kuten putkimieheksi tai sähköasentajaksi!
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:55"]maisterit käyköön yli opistonsa mutta paras koulu on kumminkin elämäm koulu :))) [/quote] Opiskelisi johonkin oikeaan ammattiin, kuten putkimieheksi tai sähköasentajaksi!
[/quote]
Entäs minä sitten? Olenko ihan rappiolla t. Sähköasentaja ja AMK-insinööri
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:55"]maisterit käyköön yli opistonsa mutta paras koulu on kumminkin elämäm koulu :)))
[/quote]
Opiskelisi johonkin oikeaan ammattiin, kuten putkimieheksi tai sähköasentajaksi!
[/quote]
Eipä tuo poika voi suoraan lääkäri tai lakimies olla. Koulua on käytävä.
Tässä tapauksessa melkein toivoisin tulevien appivanhempien takia et pojan lukio jäis kesken ja lähtis vaikka nurmikonleikkaajaksi.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:55"]maisterit käyköön yli opistonsa mutta paras koulu on kumminkin elämäm koulu :))) [/quote] Opiskelisi johonkin oikeaan ammattiin, kuten putkimieheksi tai sähköasentajaksi!
[/quote]
Entäs minä sitten? Olenko ihan rappiolla t. Sähköasentaja ja AMK-insinööri
[/quote]
Et niin pahasti kun minä, t DI (ja alun perin putkimies)
maisterit käyköön yli opistonsa mutta paras koulu on kumminkin elämäm koulu :)))