Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jumalauta Tele Finland..

Vierailija
17.04.2015 |

Tätä on jatkunut jo puoli vuotta ja jatkuvasti joutuu sinne soittelemaan.. Eli mulle tulee puhelinlaskuja millon sattuu, esim. 3 kertaa kuukaudessa, sit välillä ei tuu moneen kuukauteen, välillä tulee maksumuistutuksia missä on joku outo summa, esim tänään oli 5,11e.. Mitä helvettiä ne säheltää, just pari viikkoo sitte soitin niille kun oli tullut yli 30e lasku ja selvisi että siinä oli 10e ylimääräistä. Kysyin vielä ennen kuin lopetin että onko mulla nyt yhtään maksamattomia ja sanoivat että ei ole. Silti vaan tuli tänään 5e maksumuistutus. Alkaa pikkasen vituttaa kun olis muitakin asioita hoidettavana ja Tele Finland aiheuttaa lisää stressiä ja vaivaa. Pelkästään sinne soittelu puolen vuoden aikana on maksanut maltaita. Revin ton maksumuistutuksen, koska sellaista summaa ei ole edes maksamatta ja sinne soittelu tulee minulle kalliiksi. Vielä jos ykskin sekava lasku tulee, niin liittymä vaihtuu -.- Millai muilla on pelittäny Tele Finland?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain sieltä laskuja vaikka olin jo irtisanonu koko liittymän just samasta syystä. Loppu vasta kun lähetin sinne kopion irtisanomislomakkeesta. Onneks oli tallella.

Vierailija
4/11 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kyllä ollut koskaan kyseisen firman kanssa ongelmia ja olen jo vuosia ollut heillä asiakkaana.

Vierailija
5/11 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä toiminut laskutus ja asiakaspalvelu ihan mallikkaasti. Mulla on siellä viisi puhelinliittymää.

Vierailija
6/11 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 10:35"]Mä sain sieltä laskuja vaikka olin jo irtisanonu koko liittymän just samasta syystä. Loppu vasta kun lähetin sinne kopion irtisanomislomakkeesta. Onneks oli tallella.
[/quote] Juu mulla alkoi noi ongelmat siitä, kun liittymä siirrettiin äitin nimistä minun nimiin. Niin ja yhteen vaiheeseen noita laskuja tuli meidän äitille ja minulle samaan aikaan. Saanko kysyä mikä liittymä/liittymäpaketti sulla nyt on ja ootko ollu tyytyväinen?

Vierailija
7/11 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 10:36"]Mulla ei ole kyllä ollut koskaan kyseisen firman kanssa ongelmia ja olen jo vuosia ollut heillä asiakkaana.
[/quote] Hyvä että on pelittänyt, omalta kohdalta samaa en valitettavasti voi sanoa.. Ap

Vierailija
8/11 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli Elisan liittymä. Maksoi aina laskut heti, kun ne saapuivat. Kerran meni sitten liittymä mykäksi. No, kaveri soitti ja kysyi syytä moiseen. Elisa ilmoitti, että hän on maksanut laskun LIIAN AIKAISIN ja sen takia liittymä suljettiin. Suhde katkesi siihen.

Telen laskutuksesta olen kuullut useilta käyttäjiltä APn kuvaamia sekoiluja.

Vierailija
9/11 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 10:46"]Kaverilla oli Elisan liittymä. Maksoi aina laskut heti, kun ne saapuivat. Kerran meni sitten liittymä mykäksi. No, kaveri soitti ja kysyi syytä moiseen. Elisa ilmoitti, että hän on maksanut laskun LIIAN AIKAISIN ja sen takia liittymä suljettiin. Suhde katkesi siihen.

Telen laskutuksesta olen kuullut useilta käyttäjiltä APn kuvaamia sekoiluja.
[/quote] Mitä ihmettä:-D On siinäkin syy liittymän sulkemiselle:-D

Vierailija
10/11 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yhden ainoan kerran ollut ongelmia Tele Finlandin kanssa ja sekin oli se, kun pikkuveljelle piti saada rajoitukset puhelimeen (netti pois) ja pätkäsivät kaikilta, paitsi äidiltä. Eli neljältä yhden sijaan. Kesti pari päivää saada netti takas, mutta tuo tapahtui perjantaina, johtu varmaan osaks siitä.

t. 16v

Vierailija
11/11 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole ikinä ollut Tele Finlandin kanssa mitään ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi