Lähes vuosi täynnä: Mitä tykkäätte Joe Bidenista, miten on onnistunut? Median mukaan kaikkien aikojen suosituin presidentti.
Onko Jenkeissä vihdoin asiat mallillaan ja rauha maassa? Onko hänessä mitään huonoa? En ole ainakaan mediasta lukenut/kuullut mitään negatiivista.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasainen tyyppi. Ei ole ainakaan toistaiseksi tehnyt mitään historiallista mutta ei myöskään katastrofimokia edeltäjänsä tyyliin.
Afganistanin tilanteen hoito oli katastrofaalista. Talouden hoito on ollut sitä myös, maan työllisyysaste on historian alhaisin eli enää 59% työikäisistä on töissä kun Suomessa vielä yli 70% on vastaava luku ja se on liian matala täälläkin. Rikostilanne on karannut täysin käsistä USA:ssa yms. ja eteläraja on jätetty auki jolloin on tullut kaikkien aikojen ennätysmäärä laittomasti tulijoita maahan. Täystuho koko mies.
Trump itse teki presidentin määräyksen että Afganistanin joukot vedetään pois joulukuussa 2020. Sitten kun ei voittanutkaan vaaleja niin jotenkin unohtui koko asia. Bidenillä ei ollut mitään muuta mahdollisuutta kun vetää joukot pois ja viivytteli vielä niin pitkään kun pystyi. Joten Trump sai tämänkin sotkun aikaan.
Ei saanut. Biden ei noudattanut Trumpin sopimaa aikataulua ja hoiti asian todella huonosti.
Trump ei itse noudattanut itselleen annettua aikataulua. Hän nimittäin oli vielä joulukuussa 2020 presidentti.
Trump on minun presidentti!
Niin oliko tarkoituksena, että unohdamme kokonaan naisten kertomukset Joe Bidenin harjoittamasta seksuaalisesta ahdistelusta? Digital penetration, ja jengi vaan ylistää sitä läjää.