Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä ekoihin Tinder- treffeihin, kiitos!

Vierailija
30.12.2021 |

No nyt on sitten tämä mamma lähdössä ekoille Tinder- treffeille avioeron jälkeen. Mies vaikuttaa kuvien ja lyhyen viestittelyn jälkeen tavalliselta mieheltä, oikein söpö ja komea kuvien perusteella. Ei mikään ylikomea, mutta ei harmaavarpunenkaan. Joku hänen kuvissaan viehättää minua. Mies itse ehdotti tapaamista ja suostuin tapaamaan julkisella paikalla. Sovittiin, että mennään syömään.

Antakaan nyt kaikki mahdolliset vinkit miten "pitää" toimia :D Mä olen ollut viimeksi treffeillä 15 vuotta sitten ennen avioliittoa.

Kumpi maksaa syömiset vai maksaako kumpikin omansa? Mies ehdotti itse, että mennään syömään.

Kuinka kauan teillä on ekat treffit kestäneet? Onko se ollut vaan sellainen pikainen ensikatsaus, lounas huiviin ja sitten päätös jatkoon vai ei?

Ja jos olette sopineet uusia treffejä niin missä vaiheessa jomman kumman luo? En oikein uskalla päästää tuntemattomia kotiini helposti.

Mulla on Tinder-profiilissani nimekseni laitettu keksitty tavallinen suomalainen nimi, kun en halunnut laittaa oikeaa nimeä ettei mua gooleteta. Missä vaiheessa pitäisi kertoa oikea nimi?

Kaikki vinkit nyt kehiin, kiitos :D Tuntuu niin oudolta että tässä iässä pitää alkaa panostelemaan jonkun miehen vuoksi ja miettiä miten käyttäytyä...

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei mikään ylikomea, mutta ei harmaavarpunenkaan.

Eli top 10% mies. Ei ihan miesmalli, mutta selkeästi sieltä komeammasta päästä.

"Joku hänen kuvissaan viehättää minua"

Se sama mikä viehättää muitakin naisia.

"Kaikki vinkit nyt kehiin, kiitos :D Tuntuu niin oudolta että tässä iässä pitää alkaa panostelemaan jonkun miehen vuoksi ja miettiä miten käyttäytyä..."

Tämä kertoo selkeästi että mies on tasokkaampi kuin sinä. Oikean tavismiehen vuoksi nainen ei tuolla tavalla miettisi panostamista. Panosuhde siis luvassa, jos olet hyvä sängyssä.

Kas, palstan katkerikko-ulí löysi ketjun. Ei kannata välittää.

Vierailija
42/52 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei mikään ylikomea, mutta ei harmaavarpunenkaan.

Eli top 10% mies. Ei ihan miesmalli, mutta selkeästi sieltä komeammasta päästä.

"Joku hänen kuvissaan viehättää minua"

Se sama mikä viehättää muitakin naisia.

"Kaikki vinkit nyt kehiin, kiitos :D Tuntuu niin oudolta että tässä iässä pitää alkaa panostelemaan jonkun miehen vuoksi ja miettiä miten käyttäytyä..."

Tämä kertoo selkeästi että mies on tasokkaampi kuin sinä. Oikean tavismiehen vuoksi nainen ei tuolla tavalla miettisi panostamista. Panosuhde siis luvassa, jos olet hyvä sängyssä.

Jos on vaikka ammattiurheilijan ex, ja nehän on kaikki huippumalleja, niin eiköhän hekin ole naisten top10 vähintään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin ainakin oikean nimen heti alkuun. Tuo väärän nimen ilmoittaminen kuulostaa vähän oudolta ja epäilyttävältä, sillä jos itse menisin treffeille, ja tuollainen asia kävisi ilmi, niin heräisi kysymys että mitä muuta salattavaa kyseisellä henkilöllä on.

Minusta olisi tosi outoa jos treffikumppani olisi ensinnäkin väärällä nimellä palvelussa ja toiseksi kertoisi vasta treffeillä oikean nimensa, eikä aiemmin viestejä vaihdellessa. Olitko ap deittipalvelussa kokonaan väärällä nimellä vai oikea etunimi ja väärä sukunimi?

No eihän siellä sukunimeä esitellä!

Esimerkin vuoksi: Jos oikea nimeni olisi "Tiina" niin laitoin Tinder- profiiliin nimekseni "Sanna". 

Ja kuten kirjoitin tuossa aiemmin. Minut pystyy googlaamaan oikean etunimeni perusteella melko helposti ja sen perusteella jotkut miehet saattavat kiinnostua minusta varallisuuden vuoksi. Netistä löytää minusta tietoa, jonka perusteella tahvokin ymmärtää että olen varakas.

AP

Naisen etunimi joka on niin harvinainen, että tulee heti googlaamalla oikea tyyppi vastaan? Tämä on jo ihan kiinnostava ajatus..

No ei nimeni nyt niiiiiiiiin harvinainen ole, että se tulisi google-haun kärkeen :D 

Mutta kun oikeaan nimeeni yhdistää Tinder-valokuvani niin minun tiedot löytyy netistä melko helposti.

AP

"Varakkuus" tarkoittaa että olet

A) Kimi Räikkösen exä

B) jonkun tunnetun rahasuvun jäsen

C) omasta mielestään kovapalkkainen asiantuntija jossain kv. yrityksessä

Jos C), niin miehet jotka ovat rahan perään eivät jaksa/osa googletella mitään Linkedin-profiileja.

Vierailija
44/52 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan oma itsesi. Miksi turhaa esittää mitään muuta jos parisuhdetta olet etsimässä. Laskun kanssa voitte sopia siinä maksamistilanteessa miten teette. 

Ja ohis mutta minulle nuo väärällä nimellä Tinderissä olevat on heti red flag. Tulee heti olo ettei tämä kyseinen henkilö osaa alkuunkaan olla rehellinen ja mitä muuta salailee, ehkäpä onkin oikeasti varattu. Ei kukaan löydä sinua pelkän etunimen perusteella googlettamalla jos et ole niin tyhmä että olet muuten antanut heti kaikki mahdolliset henkilötiedot profiilissasi. Jos haluat parisuhteen niin olisiko kuitenkin parempi että kaikki ei lähde valehtelusta liikeelle. 

Vierailija
45/52 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin ainakin oikean nimen heti alkuun. Tuo väärän nimen ilmoittaminen kuulostaa vähän oudolta ja epäilyttävältä, sillä jos itse menisin treffeille, ja tuollainen asia kävisi ilmi, niin heräisi kysymys että mitä muuta salattavaa kyseisellä henkilöllä on.

Minusta olisi tosi outoa jos treffikumppani olisi ensinnäkin väärällä nimellä palvelussa ja toiseksi kertoisi vasta treffeillä oikean nimensa, eikä aiemmin viestejä vaihdellessa. Olitko ap deittipalvelussa kokonaan väärällä nimellä vai oikea etunimi ja väärä sukunimi?

Esimerkin vuoksi: Jos oikea nimeni olisi "Tiina" niin laitoin Tinder- profiiliin nimekseni "Sanna". 

Ja kuten kirjoitin tuossa aiemmin. Minut pystyy googlaamaan oikean etunimeni perusteella melko helposti ja sen perusteella jotkut miehet saattavat kiinnostua minusta varallisuuden vuoksi. Netistä löytää minusta tietoa, jonka perusteella tahvokin ymmärtää että olen varakas.

AP

Naisen etunimi joka on niin harvinainen, että tulee heti googlaamalla oikea tyyppi vastaan? Tämä on jo ihan kiinnostava ajatus..

No ei nimeni nyt niiiiiiiiin harvinainen ole, että se tulisi google-haun kärkeen :D 

Mutta kun oikeaan nimeeni yhdistää Tinder-valokuvani niin minun tiedot löytyy netistä melko helposti.

AP

A) Kimi Räikkösen exä

Jos C), niin miehet jotka ovat rahan perään eivät jaksa/osa googletella mitään Linkedin-profiileja.

Kyllä kunnon ammatti-Auervaara osaa. Moni ”rahasuku” on myös aivan tuntematon.

Palstaulia harmittaa, kun naisella on sekä vientiä että rahaa?

Vierailija
46/52 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

A) Kimi Räikkösen exä

Kyllä kunnon ammatti-Auervaara osaa. Moni ”rahasuku” on myös aivan tuntematon.

Palstaulia harmittaa, kun naisella on sekä vientiä että rahaa?

Tinderissä kaikilla naisilla on "vientiä", jos vienniksi laskee sen että joku vaivautuu istumaan kahvilassa sen aikaa että pääsee kuksaisemaan.

Keskustellaan tuosta rahapuolesta sitten kun selviää paljonko ap:lla sitä oikeasti on.

47/52 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkevää, sillä nimellä löytää 105% ihmisistä. Paitsi yksi ”Ansku” on hukassa. Ei siis se tanssija, joka kyllä tulee varmasti vastaan vaan hänen kaima.

Vierailija
48/52 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä juttu jos totta! Kiinnostaa kovasti miten meni!

Ole vain oma itsesi ja juttele. Voi olla todella vaivaannuttavaa jos vain toinen on äänessä. Syöminen yhdessä on jo aika iso juttu, ja heti ekoilla treffeillä.

No mä voin tulla päivittämään tänne miten treffit meni, mutta joudutte odottamaan ensi viikkoon!

AP

Vierailija
49/52 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä juttu jos totta! Kiinnostaa kovasti miten meni!

Ole vain oma itsesi ja juttele. Voi olla todella vaivaannuttavaa jos vain toinen on äänessä. Syöminen yhdessä on jo aika iso juttu, ja heti ekoilla treffeillä.

No mä voin tulla päivittämään tänne miten treffit meni, mutta joudutte odottamaan ensi viikkoon!

AP

Hyvää uuttavuotta sulle! Onnea treffeille, toivottavasti synkkaa. Mut älä luovuta jos kemiat ei kohtaa, Tinderissä on just se vaara että kuvittelee toisesta jotain mikä ei ole totta. Parempi olisi harrastuksessa tai työelämässä tai vaikka juhlissa tavata joku, tietää jos synkkaa omasta puolesta.

Vierailija
50/52 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollut tämä ensimmäinen Tinder- deitti se oikea :D

Vastassa oli jotain ihan muuta kuin mitä valokuvista ja viestittelyistä saattoi päätellä. Valokuvat oli vanhoja, ehkä 5 vuotta sitten otettuja ja vastassa oli selkeästi vanhempi mies kuin kuvissa. Kuvien perusteella olisi ollut huomattavasti paremman näköinen, jopa seksikäs. Kuvien perusteella funtsasin myös, että mies on ehkä noin 180 cm pitkä, mutta oli alle 170 cm.

Puhui treffien ajan vain saavutuksistaan, lähinnä rahallisita saavutuksistaan eikä oikeastaan ollut kiinnostunut puhumaan itsestään ihmisenä eikä myöskään ollut kiinnostunut minusta ihmisenä. Kovin oli kiinnostunut minun koulutus- ja työtaustasta. Eli vaikutti hyvin materialistiselta. Ei jatkoon.

Kuten edellinen kirjoitti: Tinder-valokuvien ja lyhyen viestittelyn perusteella voi tosiaankin tulla todella erilainen mielikuva ihmisestä kuin mitä hän on todellisuudessa. Olisi varmaan oikeasti parempi tavata se oikea arkielämässä (työssä, harrastuksessa jne) niin siinä ikään kuin itsestään ja luonnollisesti herää kiinnostus jos on herätäkseen. Eikä ole sitä vaivaannuttavaa tunnelmaa Tinder- treffeillä, että ei tämä nyt oikein osu ja uppoa...

Mutta kiitos kuitenkin tsempeistä!

AP

Vierailija
51/52 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ollut tämä ensimmäinen Tinder- deitti se oikea :D

Vastassa oli jotain ihan muuta kuin mitä valokuvista ja viestittelyistä saattoi päätellä. Valokuvat oli vanhoja, ehkä 5 vuotta sitten otettuja ja vastassa oli selkeästi vanhempi mies kuin kuvissa. Kuvien perusteella olisi ollut huomattavasti paremman näköinen, jopa seksikäs. Kuvien perusteella funtsasin myös, että mies on ehkä noin 180 cm pitkä, mutta oli alle 170 cm.

Puhui treffien ajan vain saavutuksistaan, lähinnä rahallisita saavutuksistaan eikä oikeastaan ollut kiinnostunut puhumaan itsestään ihmisenä eikä myöskään ollut kiinnostunut minusta ihmisenä. Kovin oli kiinnostunut minun koulutus- ja työtaustasta. Eli vaikutti hyvin materialistiselta. Ei jatkoon.

Kuten edellinen kirjoitti: Tinder-valokuvien ja lyhyen viestittelyn perusteella voi tosiaankin tulla todella erilainen mielikuva ihmisestä kuin mitä hän on todellisuudessa. Olisi varmaan oikeasti parempi tavata se oikea arkielämässä (työssä, harrastuksessa jne) niin siinä ikään kuin itsestään ja luonnollisesti herää kiinnostus jos on herätäkseen. Eikä ole sitä vaivaannuttavaa tunnelmaa Tinder- treffeillä, että ei tämä nyt oikein osu ja uppoa...

Mutta kiitos kuitenkin tsempeistä!

AP

Sinua taas kiinnosti lähinnä miehen komeus ja pituus. Aikaisemmin teit selväksi että sosioekonomista statusta olisi syytä olla mukavasti, ja leuhkit rahoillasi.

Tehän olisitte hyvä pari. Kaksi pinnallista ja materiaa/statusta tuijottavaa yhdessä.

Vierailija
52/52 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä oli pk-seudulla asusteleva reilu kolmekymppinen <170cm mies joka leuhki rahoillaan ja saavutuksillaan (kuten Matterhornille kiipeäminen), niin eräs palstalainen sopisi kuvaukseen :D