Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon niin väsynyt etten tiiä mitä kohta teen

Vierailija
17.04.2015 |

Mä oon niin väsyny jatkuviin kipuihin etten tiedä jaksanko enää pitkään elää. Asiaa ei yhtään helpota se että eräs ihminen käski mua tappaa itteni. Se syyttää mua joka asiasta ja vähättelee joka ikista asiaa. Sen mielestä vaan se osaa tehä kaiken täydellisesti.

Mä en jaksa jatkuvia kipuja. "uinti on hyväks ku siinä jalka ei rasitu samalla tavalla. Pyöräily myös." Joo uinnissa polvi ku menee lukkoon ni ei meinaa aueta ja pyöräilyssä se menee lukkoon ja se on niin kivuliasta sen jälkeen että tekee mieli viskata pyörä mäkeen.

Ens viikolla alkais terapia uuden terapeutinkaa. Mä en tiiä oonko enää elossa sillon. Mä en vaan enää jaksa. Melkein kokoajan itken sitä kuinka väsyny mä oon tähän jatkuvaan särkyyn ja kipuihin. Ei auta määrätyt lääkkeet. Monet kerrat viimesen viikon aikana pyöriny mielessä itsemurha, vakavempia ajatuksia ku ennen siihen liittyen. Oon miettiny itsemurhaviestinkii kirjottamista ja että meen vaan lähellä olevaan pieneen jokeen ja hukuttaudun sinne. Toivottavasti kukaan ei huomaa ajoissa... :'( Eräs ihminen vielä kaiken lisäks käski mua tekee itsarin, ei kuulemma kukaan jää kaipaamaan. Kuitenkii sama tyyppi soitteli häkeen tuon viestinlaiton jälkeen ku en heti sille vastannu..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle, älä anna periksi elämällesi, kyllä sä sinne kuoleman laaksoon vielä pääset ilman että itse vauhdittaisit sinne pääsemistäsi. Elämä nyt ei vaan ole kenellekään kivutonta, kellä on mitäkin kipua, mutta periksi ei anneta, jookos, mä tuntemattomuudestani tsemppaan sua, koeta vaan ajatella mukavempia asiota, älä jää kuuntelemaan kokoaikaisesti kipujasi.

Voimia sulle - ei täällä helpolla kukaan selviä.

Vierailija
2/2 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans paljon kipuja, mutta ei auta kuin kestää. olen ottanut itseni palkitsemislinjan. Esim.ostan itselleni kivaa, koska elämä on perseestä :D Joskus auttaa, joskus auttaa vähemmän aikaa. Joskus vatuttaa että menin ostamaan.

Tää on elämää, ei sen enempää.  No, mutta joillakin hyvin tuskallista. Näin yh:na ja koiranomistajana ei ole kivaa, kun liikuntakyky menee. Tai on kivulaista koko ajan. Mutta pakko jaksaa.Jaksa sinäkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla