Asioita, joita olette tajunneet hieman ''jälkijunassa''
Listataan tänne kaikkia hassuja juttuja, joita olette tajunneet hieman jälkijunassa. :) Itse sain tietää tänään, että Canberra on Australian pääkaupunki, eikä Sidney.
Kommentit (27)
Mulla meni kauan tajuta, että än yy tee on sama kuin NYT. :-p
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 23:57"]
Listataan tänne kaikkia hassuja juttuja, joita olette tajunneet hieman jälkijunassa. :) Itse sain tietää tänään, että Canberra on Australian pääkaupunki, eikä Sidney.
[/quote]Mä autan sua vielä sen verran, että se kirjoitetaan Sydney ;)
Se on Sydney eikä Sidney. Toinen mullistus sulle tälle päivälle!
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 00:09"]Mulla meni kauan tajuta, että än yy tee on sama kuin NYT. :-p
[/quote]
Näihin ketjuihin tulee aina viimeistään kolmantena viestinä tämä.
Että naisella on ulommat ja sisemmät häppärit. Olen vieläpä nainen itsekin. Siis että ne ulommat ovat ainakin itselläni olemattomat joten en koskaan tajunnut niiden olemassa oloa. Noloa.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 00:09"]Mulla meni kauan tajuta, että än yy tee on sama kuin NYT. :-p
[/quote]
Sama... :/
Herranen aika, tottakai Sydney eikä Sidney xD Ap
Vaikka oon nainen niin silti meni pitkään ennenkuin tajusin, että mulla on kolme reikää eikä kaksi. Heh!!! :D
Tässä golden capin mainosta katsellessani tajusin juuri, että ''golden cap'' meinaa kultaista lippistä. Enpä ole ennen ajatellut. :D:D
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 00:15"]
Tässä golden capin mainosta katsellessani tajusin juuri, että ''golden cap'' meinaa kultaista lippistä. Enpä ole ennen ajatellut. :D:D
[/quote]Taitaa cap tarkoittaa ihan sitä korkkia tässä yhteydessä...
Olen aina silloin tällöin jo pitkään katsonut Uusi Päivä - sarjaa. Ohjelman loppuessa, nimilistan vieressä näkyy logo, jossa lukee UP. Mietin pitkään, että mitähän tuo tarkoittaa? Ensin tuli mieleen, se Up - animaatioleffa, vaikka sen kyllä tiesin ettei siitä ole kysymys. Seuraavaksi mietin jotain firmaa tai näyttelijöistä koostuvaa ihmisryhmää (esim. kun siinä on se Vihreät Valot). Ei helvetti. Vähän aika sitten syttyi lamppu päähän, että UP, Uusi Päivä. Voi luoja, että ihminen voi olla hidas.
Olin ehkä 30 kun tajusin, että se Tero yläasteella oli ihan kamalan ihastunut muhun. Mulla oli depis silion, kukaan ei tykännyt musta mielestäni.
Tajusin vasta lukioikäisenä, että maailma-sanassa on sanat maa ja ilma. :-DD
Sain kuulla parisen vuotta sitten, että aarnikotka on taruolento, eikä oikea lintulaji.
Tajusin av:n hienouden jälkijunassa!
Tajusin kuinka vi.... Tyhmä olen !
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 00:42"]
Sain kuulla parisen vuotta sitten, että aarnikotka on taruolento, eikä oikea lintulaji.
[/quote]
Sama! :D Ja minä myös luulin pitkään, että jalopeura on nimensä mukaisesti peuralaji...
Sain eilen tietää, että keuhkot toimivat pallealihaksella.
En vieläkään muista onko anjovis kala vai vihannes! Kumpi se on?
Itselleni tämä sokos toisinpäin sokos oli eirttäin mieltä mullistava asia pari vuotta takaperin. :D:D