Mitä ajattelette miehestä, joka on 4- ja 7-vuotiaiden lasten etäisä?
Mitä mieltä te olette seuraavasta:
Matchasin Tinderissä 37-vuotiaan miehen kanssa, ja hänen profiilissaan ei lukenut mitään, että hänellä on lapsia. Itse siis etsin lapsetonta miestä. Hän itse aloitti keskustelun lähettämällä ekan viestin. Kysyin häneltä, että onko hänellä lapsia, johon hän vastasi, että hänellä on 4- Ja 7-vuotiaat lapset, jotka asuvat 60km päässä ja hän tapaa lapsia joka toinen viikonloppu. Tähän vastasin, että hänen kannattaa kirjoittaa profiiliitekstiinsä, että hänellä on kaksi lasta ja heidän iät.
Sitten myöhemmin huomasin, että match oli kadonnut ja pian sen jälkeen huomasin, että hän oli kuitenkin lähettänyt minulle uuden tykkäyksen. Eli ilmeisesti hän oli ensin poistanut tilinsä ja pian perustanut uuden profiilin. Kuitenkaan tähän Uuteen profiiliinkaan hän ei ollut maininnut, että hänellä on lapsia, niin vähän tästä tuli sellainen ajatus, että jättääkö hän tahallaan kertomatta, että hänellä on lapsia.
En pidä itseäni mitenkään konservatiivisena, mutta minulle tuli tästä miehestä sellainen fiilis, että ”Jaahas, taas on joku pikkulasten isä etsimässä uutta akkaa heti erin jälkeen”. Minusta on vaan erikoista, että erotaan kun lapset ovat kuitenkin suht. Pieniä. Että ensin hankitaan kaksi lasta kolmen vuoden ikäerolla ja sitten huomataan, että ei tämä olekaan kivaa. Ja muutenkin minua ihmetytti, että aika harvoin tämä mies tapaa lapsiaan, jos he viettävät isänsä luona vain 4 yötä kuukaudessa, kun ei ole kuitenkaan valtavan pitkä välimatka. Toki voihan olla, että hän sitten pitää lapsia luonaan kaikki syyslomat jne.
Mikä fiilis teille tulee tällaisesta miehestä?
Olisi muuten mielenkiintoista tietää, onko tutkittu sitä, että jos ero tulee pikkulapsiaikana, että onko silloin aloite erosta tullut useammin naiselta vai mieheltä?
Kommentit (5)
Minä olen eronnut lasten isästä ja olen etä- äiti. Ja ihan normaali ihminen olen :D Avioeroihin on monta syytä etkä voi tietää mikä tuon miehen eron syy oli. Kenties ex-vaimo petti ja jätti?
Mun lasteni isä petti ja jätti minut toisen vuoksi. En ole kuitenkaan sen vuoksi huono ihminen. Lapset ovat teinejä ja halusivat jäädä asumaan vanhaan kotiimme, exäni lunasti minut ulos asunnosta. Lapset käyvät luonani joka toinen viikonloppu.
Lasten tapaamissopimukset ovat yleensä viikko-viikko tai joka toinen viikonloppu. Ja jos tuo mies asuu 60 km päässä lapsista niin eivät se voi olla muuta kuin "joka toinen viikonloppu", koska lapset käyvät päiväkotia ja koulua äitinsä kotipaikkakunnalla.
Miksi se pitäisi heti näkyy, hän kuitenkin ihan rehellisesti sinulle asiasta kertoi, tälläiset asiat voi hyvin säästää siihen hetkeen kun keskustellaan yksityisesti.
Kuulostaa hyvältä. Lapset eivät ole joutuneet eroon äidistään mikä on tärkeää ja 4 yötä kuulostaa sopivalta joidenkin elämäntilanteeseen. Erikseen tietenkin ne tyypit joilla on joku luonnevika, mutta se selviää muualta.
Ja jos kyse olisi naisesta, jolla on samanikäiset lapset, ajattelisin, että onpa ikävää, että on tullut ero kun lapset vielä kovin pieniä, että kuka fiksu mies lähtisi tuollaiseen uusperhekuvioon, jossa on noinkin pienet lapset.