Onko muilla ongelmia mobiilin kanssa?
Herjannut "viesti on pakollinen" muutamana päivänä ja nyt ei enää mitkään temput auta, eikä mobiililla voi vastata ollenkaan.
Kommentit (9)
Joo, ollut samaa iPhonella ja Chromen mobiiliselaimella.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:05"]
Kyllä, on aina ollut.
[/quote] Kakkossivuongelman korjauksen jälkeen ei ole ollut ongelmia kunnes nyt tämä. Huoh. Ap
Joo, tabletilla ei pysty vastaamaan ketjuihin ollenkaan.
Muutenkin todella ärsyttävää, kun tabletilla AV pakottaa aina mobiiliversioon, vaikka täysversio toimisi kaikin puolin paremmin.
if (Math.random()
Mobiili näyttää myös olevan muutenkin rikki, kun koodin if-lauseet kummittelevat näkyvillä. Ja kappalejakohan ei ole toiminut muulla kuin sillä "2 enteriä - 2 välilyöntiä - 2 enteriä" -kikalla.
Kuinka vaikeaa on tehdä toimiva mobiilisovellus?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:05"]
Kyllä, on aina ollut.
[/quote] Kakkossivuongelman korjauksen jälkeen ei ole ollut ongelmia kunnes nyt tämä. Huoh. Ap
[/quote]
Toimiiko sulla kappalejako? Ehkä se onkin jo korjattu ja itse olen jo ehdollistanut itseni kirjoittamaan kikkailemalla...
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:05"] Kyllä, on aina ollut. [/quote] Kakkossivuongelman korjauksen jälkeen ei ole ollut ongelmia kunnes nyt tämä. Huoh. Ap [/quote] Toimiiko sulla kappalejako? Ehkä se onkin jo korjattu ja itse olen jo ehdollistanut itseni kirjoittamaan kikkailemalla...
[/quote] Aivan, kappalejako! Olin jo unohtanut, itse olen kai ehdollistunut siihen ettei toimi ja sillä hyvä. Ap
Juu mullakin tuo if juttu ja viesti
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:05"] Kyllä, on aina ollut. [/quote] Kakkossivuongelman korjauksen jälkeen ei ole ollut ongelmia kunnes nyt tämä. Huoh. Ap [/quote] Toimiiko sulla kappalejako? Ehkä se onkin jo korjattu ja itse olen jo ehdollistanut itseni kirjoittamaan kikkailemalla...
[/quote] Aivan, kappalejako! Olin jo unohtanut, itse olen kai ehdollistunut siihen ettei toimi ja sillä hyvä. Ap
[/quote]
Olen jonkun kerran alkanut kirjoittaa mobiililla sähköpostiakin siten, että tulee laitettua kappalejako AV-mamma -tyylillä. Sitten tajuaakin, muuallahan mobiilin kappalejako toimii ihan normaalisti...
Kyllä, on aina ollut.