Työttömyyden etuudet
Kommentit (13)
Työtön saa alennusta asioista mihin ei ole varaa edes alennetulla hinnalla.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:27"]Työtön saa alennusta asioista mihin ei ole varaa edes alennetulla hinnalla.
[/quote]
mitenniin saa
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:27"]
Työtön saa alennusta asioista mihin ei ole varaa edes alennetulla hinnalla.
[/quote]
Opiskelijoilla on samanlaisia etuja.
Mäpäs olenkin työtön, joka saa kaikki opiskelijaedut.
Työtön yleensä saa työttömyyskorvausta sen takia että on työtön, joskus saa alennusta kansanopiston kursseista, ja joskus harvoin jotain samoja etuja kuin eläkeläiset ja opiskelijat, yleensä työttömät on jätetty pois tuosta kolmikosta kun alennuksia annetaan.
Työttömänä voi mennä iltalehteen itkemään ja haukkumaan kokoomusta ja "stupidoa" paskaksi
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 00:29"]
Työttömänä voi mennä iltalehteen itkemään ja haukkumaan kokoomusta ja "stupidoa" paskaksi
[/quote]
Aika moni työllinenkin haukkuu Kokoomusta - ja ihan aiheesta. Puolueella on pallo hukassa ja sisäiset riidat estävät yhtenäistä linjaa.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:26"]Työtön yleensä saa työttömyyskorvausta sen takia että on työtön, joskus saa alennusta kansanopiston kursseista, ja joskus harvoin jotain samoja etuja kuin eläkeläiset ja opiskelijat, yleensä työttömät on jätetty pois tuosta kolmikosta kun alennuksia annetaan.
[/quote] Ennen sai työttömätkin samat alennukset kaikesta. Nykyään tosiaan harventunut työttömien alennukset. En tiedä johtuisiko siitä että työttömyyden voi huijata helposti? Kun niihin kortteihin on helppo lisätä uusi päiväys itse.
20 v poika: ehtii pelata Skyrimiä enemmän kuin kaveri, jolloin on pidemmällä levelillä kuin kaveri. Ehtii etsiä modeja skyrimiin ja naureskella niille itsekseen.
48 v mies: ehtii korjata mökin katon, hakea kaadetut puut metsästä ja tehdä niistä polttopuut, haravoida pihan, huoltaa autot (3) ja laittaa ruokaa ja siivota, jotta palstamamman ei tarvitse. Palstamamma siis käy itse töissä. Valitettavasti perheen ainoana.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 10:44"]20 v poika: ehtii pelata Skyrimiä enemmän kuin kaveri, jolloin on pidemmällä levelillä kuin kaveri. Ehtii etsiä modeja skyrimiin ja naureskella niille itsekseen.
48 v mies: ehtii korjata mökin katon, hakea kaadetut puut metsästä ja tehdä niistä polttopuut, haravoida pihan, huoltaa autot (3) ja laittaa ruokaa ja siivota, jotta palstamamman ei tarvitse. Palstamamma siis käy itse töissä. Valitettavasti perheen ainoana.
[/quote]Mies periyttää luuseriutta. Miksi olet tuollaisen ukon edes ottanut?
Kyllä ei ole mitään hyvää olla työtön. Rahaa ei ole ja mitään et voi ostaa. Ihan kamalaa oli. Onneksi pääsin alkuvuodesta töihin ja en aio koskaan enää olla päivääkään työtön! teen mitä vaan, sillä haluan ELÄÄ elämääni.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 10:52"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 10:44"]20 v poika: ehtii pelata Skyrimiä enemmän kuin kaveri, jolloin on pidemmällä levelillä kuin kaveri. Ehtii etsiä modeja skyrimiin ja naureskella niille itsekseen. 48 v mies: ehtii korjata mökin katon, hakea kaadetut puut metsästä ja tehdä niistä polttopuut, haravoida pihan, huoltaa autot (3) ja laittaa ruokaa ja siivota, jotta palstamamman ei tarvitse. Palstamamma siis käy itse töissä. Valitettavasti perheen ainoana. [/quote]Mies periyttää luuseriutta. Miksi olet tuollaisen ukon edes ottanut?
[/quote]
No hyvää päivää! Eihän se nyt työtön silloin ollut kun sen otin =). Itse sen sijaan olin. Aina me ollaan löydetty uutta työtä, kun vuoroin ollaan ilman työtä ollut. Enemmän mies on ehtinyt töissä käydä kuin mä, joka olen vasta 10 vuotta ollut työelämässä.
Ai plussapisteitä saa?