Onko kissasi liberaali vai konservatiivi?
Kumpaa laitaa hän edustaa? Meidän kissamme on vihervasemmistolainen!
Kommentit (16)
talousliberaali arvokonservatiivi.
Kissani kuoli jouluna -13. Kiitos vaan, kun toit surun taas pintaan.
Meidän kisu on konservatiivinen ja äänesti persuja :3
Hän on todella oikeistolainen toisin kuin muu perhe. Viihtyykin lähinnä omissa oloissaan.
Kansallisliberaali. Arvostaa vapautta, mutta suhtautuu nuivasti vieraisiin kissoihin.
Arvokonservatiivi: perinteet kunniaan, voisi olla hänen toinen nimensä.
Katti on aito Republikaani. Tietää, ettei Obama ole aito rotukissa ja lobbaa löyhempien aselakien puolesta, jotta pääsisi ampumaan naapurin koiran.
Anarkistinen liberaali. Tekee mitä milloinkin haluaa. Onneksi on liian laiska menemään ovesta ulos, joten toteutuspaikkana toimii koti.
Meidän kissa edustaa nukkuvien puoluetta. On tosin kovasti perustulon perään.
Persu se on.
Ennakkoluuloinen kaiken värisiä muita kissoja kohtaan.
Vihreet arvot varsin alhaiset; paskoo pitkin pihoja, tappaa pikkulinnut ja on lihansyöjä. Jos roskaa, ei siivoa.
Ei vapaaehtoisesti käytä ehkäisyä.
Tunkee nenänsä joka paikkaan, mutta on periaatteesta varuillaan ja vastustaa kehitystä. Kiipeilypuun uutta sijaintia ei vieläkään hyväksy.
On oikukas. Tulee syliin kehräämään, mutta saattaa raapaista jos innostun liikaa silittämään... Juu ei tuosta liberaalia saa tekemälläkään.
Kissa on autokratian kannalla tietysti. Synnynnäiset oikeudet takaavat hänelle oikeuden olla lain yläpuolella.
Ehdottoman konservatiivi. Suhtautuu toisiin lajeihin ja toisiin kissoihinkin erittäin varauksella ja ennakkoluuloisesti. On sitä mieltä, että kaikki koirat vittuun Suomesta ja katsoo kieroon naapurin kahden kollikissan touhuja. Ei millään hyväksy sellaista heidän harjoittamaansa homoseksuellia puuhastelua.
Kyllä tuo neiti on 100%:nen plutokraatti
Kaikkien alojen erityisasiantuntija, arvoliberaali talouskommunisti. Sosialisoi etenkin sohva- ja sänkypaikkoja ihan jäätävällä tahdilla.
Mottonsa:
Mikä on minun on minun, mikä on sinun, on muös minun.
Vasemmalle kallellaan oleva libertaari