Onko se hyvä merkki jos mies muutamien treffien jälkeen kyselee poliittista suuntautumista
Ja lasten hankintaa?
Ihmettelen tässä että ei minulta ole taidettu ennen kysyä.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Miten tuon kukin ottaa. Itse skippaan deittiprofiilit, joissa kerrotaan olevansa puolueen X puolella tai ei toivota puolueen Y kannattajilta yhteydenottoja. Jos politiikka näkyy noin paljon ihmisen elämässä, niin olen hänelle väärä.
Ja juuri se onkin tarkoitus, karsia pois ihmiset joiden elämässä politiikka ei paljon näy.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö muuten kukaan sellaista pariskuntaa jossa toinen osapuoli olisi näkyvästi perussuomalainen ja toinen näkyvästi vihreä? Monia muita puolue yhdistelmiä on kyllä nähty. Esimerkiksi kepulaisen ja demarien parisuhteita on ollut montakin kuten vaikkapa Taiveaho ja Kaikkonen sekä Feldt-Ranta ja Kalliopää.
Piilovihreän kotirouvan tiedän ja tunnen. Esittää kokkaria. Avautui mulle ettei oikeasti ole oikealla tai edes keskellä.
Merkki siitä, että mies lajittelee ihmiset mielipiteiden mukaan.
Huono merkki.
On se. Mies selvästi varmistelee yhteisen tulevaisuuden mahdollisuuksia. Itse en esimerkiksi voisi koskaan asua saman katon alla vihervasemmistolaisen kanssa kun väistämättähän siinä aatemaailmat törmäävät jossain vaiheessa yhteen. Jokainen löytäköön samanmielistä seuraa niin on vähemmän kiistanaiheita sitten elämässä!
Vierailija kirjoitti:
Mistä teidän kanssa sitten pitäisi jutella? Säästäkö? Vai sinun tekemisistäsi? Et taida ollakkaan niin sosiaalinen kuin luulet, jos joku politiikan aihe sinulle tabu.
Vai johtuisiko siitä ettet ole tottunut puhumaan politiikasta koska et ole sivistynyt? Joku syyhän tälle täytyy olla.
Ja mikähän sinua vaivaa xD
En olekaan sosiaalinen, en ole koskaan niin kenellekään väittänyt. Ei politiikka ole mikään ongelma. Lueppa aloitus uudestaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö muuten kukaan sellaista pariskuntaa jossa toinen osapuoli olisi näkyvästi perussuomalainen ja toinen näkyvästi vihreä? Monia muita puolue yhdistelmiä on kyllä nähty. Esimerkiksi kepulaisen ja demarien parisuhteita on ollut montakin kuten vaikkapa Taiveaho ja Kaikkonen sekä Feldt-Ranta ja Kalliopää.
Persuilla ja vihreillä on paljon yhteistä, mutta vihreät ei ehkä tajua sitä.
Ja persut eivät tajua mitään.
Itse kysyin tuon aina jo ekoilla treffeillä koska se on erittäin keskeinen osa elämääni ja puoluekanta on itselleni miehessä hyvin tärkeää. Onneksi löysin miehen jonka kanssa jaamme saman arvomaailman ja joka tälläkin hetkellä tukee vaalityötäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tässähän se vihreiden tyhmyys tulikin todistettua. Ei ne tajua.
Vierailija kirjoitti:
Mistä teidän kanssa sitten pitäisi jutella? Säästäkö? Vai sinun tekemisistäsi? Et taida ollakkaan niin sosiaalinen kuin luulet, jos joku politiikan aihe sinulle tabu.
Vai johtuisiko siitä ettet ole tottunut puhumaan politiikasta koska et ole sivistynyt? Joku syyhän tälle täytyy olla.
En ole ap, mutta omalta puoleltani asia meni niin, että nuorena olin hyvinkin kiinnostunut politiikasta ja olin esim. yliopistopolitiikassa mukana ja semiaktiivinen puolueen nuorisojärjestössä. Sittemmin petyin valitettavasti niihin puolueisiin, joita olin nuorempana pitänyt hyvinä, ja toisaalta edelleenkään en jaa näkemyksiä myöskään muiden puolueiden kanssa. Joten tästä syystä en enää itse ole mitenkään puoluepoliittisesti orientoitunut, enkä jaksa jauhaa puoluepolitiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut ahdasmielisenä jenginä ovat tunnetusti sisäsiittoisia. Persut eivät halua vihervasemmistolaisia kumppaneikseen. On molempien etu selvittää asiat nopeasti alta. Muiden ihmisten keskuudessa poliittinen kanta on toissijainen tai yhdentekevä.
Deittisivuilla tuntuu menevän aika tasan ihmisten kertomukset "olen persu/vihervassari" tai "ethän ole persu/vihervassari". Kummatkin tuntuvat yhtä vihamielisiltä ja suvaitsemattomilta, kohde vain vaihtuu.
Höpöhöpö. Jos sattumoisin piinkova persu haluaisi saada itselleen yhtä kovan rouvan hän kyllä löytäisi sellaisen, sama koskee vihreitä. Varsinkin Ruotsin puolella tulee paljon demareita vastaan.
Itse kysyn ensi treffeillä.Vasemmistolaisten kanssa en suostu aikaani viettämään. Vihreät oksettaa.
Vierailija kirjoitti:
Merkki siitä, että mies lajittelee ihmiset mielipiteiden mukaan.
Huono merkki.
Minkäs mukaan pitäisi sitten lajitella? Tissien koon, iän, perseen kiinteyden...?
Vierailija kirjoitti:
Persut ahdasmielisenä jenginä ovat tunnetusti sisäsiittoisia. Persut eivät halua vihervasemmistolaisia kumppaneikseen. On molempien etu selvittää asiat nopeasti alta. Muiden ihmisten keskuudessa poliittinen kanta on toissijainen tai yhdentekevä.
Joo, varmasti joku Iiris Suomela tulisi loistavasti toimeen saman katon alla olevan kokoomuslaisen kanssa, Sanna Marinista nyt puhumattakaan joka ei pystynyt edes olemaan siellä virka-asunnolla eri puolueiden jäsenten kanssa kun vietti Ilmarin ja poppareiden kanssa niitä kohuiltamia. Ilmarin piti salata muilta musiikkitoimikunnan jäseniltä koko tilaisuus kun tiesi miten kävisi jos joku kokoomuslainen tulisi sinne Sannan kanssa iltaa viettämään.
Vierailija kirjoitti:
Politiikasta voi puhua ja olla kiinnostunut olematta minkään puolueen kannattaja. Kannattajilla on paha tapa selitellä ja kaunistella oman kannatuksenkohteen tekemisiä. Kun ei olel kenekään puolella voi katsoa kunkin tekemisiä vapaammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittisivuilla tuntuu menevän aika tasan ihmisten kertomukset "olen persu/vihervassari" tai "ethän ole persu/vihervassari". Kummatkin tuntuvat yhtä vihamielisiltä ja suvaitsemattomilta, kohde vain vaihtuu.
Tyypillinen Persujen harha, että kun muut eivät suvaitse heidän suvaitsemattomuuttaan, niin luullaan että persuja ei suvaita. Pihvi noissa on siinä että Persujen erityisesti vihervassareihin kohdistuva suvaitsemattomuus rasittaisi mahdollista ihmissuhdetta eikä sellaiseen siksi haluta ehdoin tahdoin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Jos sattumoisin piinkova persu haluaisi saada itselleen yhtä kovan rouvan hän kyllä löytäisi sellaisen, sama koskee vihreitä. Varsinkin Ruotsin puolella tulee paljon demareita vastaan.
Et tainnut ymäärtää lainaamaasi viestiä eli deittisivuilla näkee miten osa toivoo joko persua tai vihervassaria sekä löytyy kummankin osalta vastatoivetta. Varmasti siis persuherra ja persuneiti voivat toisensa löytyy tai vihervassariherra ja vihervassarineiti. Saattaa toki joku rouvakin löytyä kummastakin leiristä. Tarkoitin että persuja ja vihervassareita tuntuu olevan aikalailla saman verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen Persujen harha, että kun muut eivät suvaitse heidän suvaitsemattomuuttaan, niin luullaan että persuja ei suvaita. Pihvi noissa on siinä että Persujen erityisesti vihervassareihin kohdistuva suvaitsemattomuus rasittaisi mahdollista ihmissuhdetta eikä sellaiseen siksi haluta ehdoin tahdoin mukaan.
Entä ne vihervassarit, jotka deittisivuilla toivovat ettei toinen ole persu? Ovatko he yhtä suvaitsevia, suvaitsevaisempia vai vähemmän suvaitsevia kuin persut, jotka toivovat ettei toinen ole vihervassari? Kumpiakin nimittäin deittisivuilla näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärtänyt. Kyse oli persuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärtänyt. Kyse oli persuista.
ja kumpaankaan ryhmään kuuluvat normaalit ihmiset äimistelevät teidän riitelyä. Olette samaa vihamielisitä sakkia, vihaatte vain eri ihmisiä tahoillanne.
Hän kysyy asiasta, joka on itselleen olennaista. Haluaa ihmisen, joka on poliittisesti samoilla linjoilla. Luultavasti tuo tarkoittaa myös, että politiikka, siitä puhuminen ja politiikan pohtiminen on hänelle itselleen keskeinen asia elämää.
Olin itse nuorena sellainen, nykyisin taas olen kyllästynyt ruotimaan politiikkaa, enkä jaksa lähisuhteissa vatvoa niitä kysymyksiä. Eli ei johdu siitä, etten ymmärtäisi politiikkaa, tai etteikö minulla olisi poliittisia mielipiteitä, mutta en vain halua enää jauhaa niistä. Samanhenkisen ihmisen kyllä haluan, ja useimmiten se käytännössä kyllä karsii tiettyjen puolueiden äänestäjät, mutta kyllä minulle silti samanhenkisyys tarkoittaa pääasiassa muuta kuin puoluepoliittisia näkemyksiä.
Itse suhtautuisin vähän skeptisesti henkilöön, jolla painottuu politiikka kovasti elämässä. Tunnen sellaisia puoluepoliittisesti aktiivisia ihmisiä, jotka saattavat haluta kumppaninsakin kanssa käydä jossain puolueen aluejärjestön tilaisuuksissa yms. Itse en tällaista jaksaisi.