Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla alkaa räkä valumaan maskin alla heti kun laittanut päälle

Vierailija
30.12.2021 |

Onko muilla samaa, niistättekö sitten? Mietin että silliin ainakin tulee pöpöä levitettyä kaupassakin ostoskoriin/kärryihin, oviin yms kun käsissä pöpöjä kun joutuu koko ajan niistämään. Eli itsekin joudun koko ajan siirtämään maskia likaisilla käsillä pois naamalta. Olen siis todennut että ilman maskia onnhuomattabasti pienempi todennäköisyys saada tai levittää virusta kun räplätä koko ajan kasvoja likaisilla käsillä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ffp2 ja ärsyttää kurkusta ja tulee nuhaa.

Mutta en niistä ennenkuin olen päässyt pois paikasta, jossa maskia käytän.

Eihän siinä sitten olisi mitään järkeä käyttää ollenkaan, jos sen siirtäisi jatkuvasti pois kasvoilta niistämisen ajaksi.

Vierailija
22/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käytän maskia, kurkkuni on kipeä ja kuiva illalla, päätä alkaa särkeä, nenä vuotaa maskin alla jne jne. Ilmeisesti maskeissa on jotain myrkkyjä joihin reagoin heti. En käytä maskia enää ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Käytän FFP2- maskeja.

Vierailija
24/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun käytän maskia, kurkkuni on kipeä ja kuiva illalla, päätä alkaa särkeä, nenä vuotaa maskin alla jne jne. Ilmeisesti maskeissa on jotain myrkkyjä joihin reagoin heti. En käytä maskia enää ollenkaan. 

No huh huh!🤣 Itse käytän töissä vähintään 8 tuntia päivässä eikä iäkkäänäkään tunnu missään. Kyllä se on sulla psyykkeessä vikaa, jos et maskeja kestä.

Vierailija
25/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis miten maskin kanssa niistetään?? Mulla alkaa nenä valua kun tulen ulkoa pakkasesta sisään.

Vierailija
26/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka oikeasti ymmärtävät maskien merkityksen ja ovat lukeneet vertaisarvoitua tieteellistä tuoretta dataa maskeista, pitävät maskeja satavarmasti. Etenkin ffp2-maskeja. Tiede ja tieto on valttia tässäkin asiassa.

Vierailija
27/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ongelmaan on pelastuksena pikkuhousunsuoja. Liimaat sen nenän alle, mahtuu maskin taakse hyvin eikä kukaan huommaa mitään.

Ne on todella imukykyisiä nykyään, Kauppateissu onnistuu helposti vuolaamminkin valuvalla räkänokalla sidettä vaihtamatta. Ja voihan sen huommattomasti vaihtaa sovituskopissa kun käyt isommissa marketeissa.

Vierailija
28/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoella joskus vaikutti mies jolla alkoi kusi juosta reittä pitkin het ku laittoi housut jalkaansa. Hän jopa kuvasi tapahtuman ja laitti nettiin

Vierailija
29/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minullakin ap.  Sitten vain vaivihkaa niistelen.  Onneksi ei tarvitse pitää koko päivää, olen sellaisessa työssä että maskia en tarvitse työtä tehdessäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi