Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikein haluttomalle miehelle?

Vierailija
16.04.2015 |

Alkaa vihjailla, että alkaa kohta vieras viehättää ja esim. sanoa laittautuessaan että jospa jotakuta alkaisi kiinnostaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on itse uhkaillut ikävästi muihin asioihin liittyen ja muutenkin puhunut tylysti? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:16"]

Jos mies on itse uhkaillut ikävästi muihin asioihin liittyen ja muutenkin puhunut tylysti? Ap

[/quote]

Seli seli, olisit  tehnyt tilanteen selväksi aloituksessa, ettei tarvitse lisäillä jälkikäteen asioita, kun porukka ei olekaan kanssasi samoilla linjoilla.

Vierailija
4/9 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:16"]

[/quote] 

No tietenkin. Nyt lataat vain takaisin täyden laidallisen. Erityisesti kaikki navan alle osuvat iskut ovat tehokkaita. Niin kirjaimellisesti kuin kuvainnollisestikin. Ihmiset eivät oikein ymmärrä riittävässä laajuudessa, miten hyvää kunnon kyräilymeininki, menneiden vääryyksien kostaminen ja vihan tunteen ylläpito tekee parisuhteelle ja perheen ilmapiirille. 

Aivan turhaa sananhelinää sellainen asioista rauhallisesti puhuminen ja ongelmien selvittäminen. Silmä silmästä ja sillä hyvä, kyllä jämpti on niin!

Joku joskus sanoi, että "silmä silmästä" tekee maailman sokeaksi. Älä usko sitä, se on täyttä puppua.

T. Vastaaja nro 2

Vierailija
5/9 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä keskusteltu asiallisestikin. Ap

Vierailija
6/9 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:56"]

On tässä keskusteltu asiallisestikin. Ap

[/quote]

Muista, että sinä menetät moraalisen oikeuden siinä vaiheessa kun sinä teet väärin. Siihen asti sinulla on "oikeus" puolellasi, mutta menetät sen vain kerran. Jos haluttomuus johtuu sairaudesta (fyysisestä tai psyykkisestä) silloin olisit ainoa väärintekijä suhteessa.

M44

Vierailija
7/9 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa pitäisi välttää viimeiseen alle sitä isku vyön alle -taktiikkaa. Se jää kaivelemaan vuosiksi ja niitä on vaikea jos ei mahdoton antaa anteeksi. Niin kuin itse tiedät kun viittaat hänen ilkeyteensä.

Vierailija
8/9 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan oikein, ja todella tehokasta. Mikään ei poista haluttomuutta yhtä hyvin kuin painostus ja uhkailu. Ihan varmasti se hyökkää sun kimppuun silmät kiimasta kiiluen.

Tai hetkinen, ehkei sittenkään.

Kokeile asiallista keskustelua, syyttämättä ja syyllistämättä.

Vierailija
9/9 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä