Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis mitä! kenen mielestä Eevi Teittisellä on "lihava" vartalo?

Vierailija
16.04.2015 |

Mun mielestä sillä on treenatun näköinen ja sopusuhtainen vartalo, lihaksikas mutta ei liikaa, ja tärkein Eevi näyttää terveeltä! Ja jos nyt miettii fitnesspäiväkirjan muita tyttöjä niin Eevillä ehdottomasti paras vartalo.  En muitakaan halua arvostella, koska kaikilla omalla tavallaan kaunis kroppa. Omaan silmään Marilla ja Venlalla liian laiha vartalo ja Nannalla liikaa lihas erottuvuutta., mutta hyvä jos itse viihtyy kropassaan.

Pitäiskö vatsapalikat erottua ja rasvaprosentin olla olematon että voi olla "Fitness", omaan silmään ei näytä terveeltä meinaan semmoinen. Mun mielestä Fitness on juuri tuota että näyttää terveeltä eikä kuihtuneelta oravalta ja että omassa kropassa on hyvä olla ja pitää siitä huolta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ruotia vartaloita tai ulkonäköjä, koska jokaisella on omansa ja olisi kiva vapautua liioista ulkonäköpaineista, mutta tyyppinä minua miellyttää Eevi Teittinen tästä nelikosta eniten. Hänessä on hyvää energiaa ja minuun kolahtavaa karismaattisuutta. 

Vierailija
2/5 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevin pylly alkaa kyllä olla ns.riittävän kokoinen. Kroppa muuten ok ja kasvoiltaan toki nätti nuori nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevin kroppa on minustakin muuten paras, mutta peppu-reisi-osasto on omaan makuuni jo liian muhkea.

Vierailija
4/5 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hänellä on tosi kivannäköinen vartalo. Ei todellakaan lihava, mitä ihmettä?? En ymmärrä tätä sitkeässä istuvaa mustavalkoajattelua että nainen voi olla joko laiha tai lihava eikä mitään välimuotoja ole. 

Vierailija
5/5 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevi unohti sheivata kainalot.