ja minä kun aina niille anoppiavauksille nauroin...
ja nyt mä teen sellaisen!
aina oon ajatellut, että mun anoppi on <3 ja nyt en tiedä, olenko kohtuuton vai saanko ajatella, että anoppi meni tietyn rajan yli? oli sitten mun poissaolon aikana "ihan vaan hyvää hyvyyttään" ottanu mun tavarat kaapeista pois ja järjestänyt mielensä mukaan. siis vähän väljemmin. nyt niitä tavaroita, jotka ei mahdu enää kaappeihin, on pahvilaatikoissa lattialla. ja niissä tavaroissa oli kaikkea henkilökohtaisia juttujakin. nyt en oikein tiedä, mitä ajatella, joten onko tämä ok vai onko mun loukkaantunut olo oikeutettu? muuten mun anoppi on ollut aivan ihana, joten tätä nyt ihmettelenkin. mutta antakaa kommentteja, kiitos!
Kommentit (14)
No meni kyllä rajan yli. Ei toisen kotona pengota saati järjestellä kaappeja. Naisilla on kyllä omituinen tarve tukkia nokkansa muiden asioihin.
t.mies
Oikeastiko kysyt tällaista tosissaan?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 17:46"]
No meni kyllä rajan yli. Ei toisen kotona pengota saati järjestellä kaappeja. Naisilla on kyllä omituinen tarve tukkia nokkansa muiden asioihin.
t.mies
[/quote] "Naiset on just tommosii". Oot ärsyttävä mies.
Kiusallista on.
Tulee mieleen, että äitini sanoi isäni tädin kuoltua aika nolosti tädin vaatekaapin sisällöstä. Tuosta on 25 vuotta, mutta jotenkin harmittaa vieläkin.
Jokaisen suljetut säilytystilat ovat niin henkilökohtaisia, että niihin ei saa mennä tonkimaan luvatta.
MInusta tämä on ihan verrattavissa niihin juttuihin, joissa nainen tyhjentää miehen komeroista kaiken, mistä ei itse välitä. Siksi ap:n kannattaisi miettiä, ettei ole kantanut miehen sarjakuvakokoelmaa tai typerää vanhaa nahkatakkia roskikseen ja tässä olisi miehen ja anopin yhteinen kosto.
Laita *hyvä* kiertämään eli tee anopille samanlainen vastapalvelus. Jos et nyt kaappeja pääse järjestelemään, niin ainakin kukkapenkin voit kitkeä rikkaruohoista. Kukas niitä kukkia rikkaruohoista erottaa.
Mä en myöskään halua ketään järjestämään kaappejani. Tiedän kyllä, että vaatehuone on yksi hullunmylly, mutta sotkut ovat omani.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 17:52"]
MInusta tämä on ihan verrattavissa niihin juttuihin, joissa nainen tyhjentää miehen komeroista kaiken, mistä ei itse välitä. Siksi ap:n kannattaisi miettiä, ettei ole kantanut miehen sarjakuvakokoelmaa tai typerää vanhaa nahkatakkia roskikseen ja tässä olisi miehen ja anopin yhteinen kosto.
[/quote]
No en ole näin tehnyt :D Eikä tulisi edes mieleenkään, mutta hauska lukea tällainenkin ajatus.
ap
Törkeä temppu anopilta (ja keneltä hyvänsä joka tekisi noin). Olisin raivona, ja kysyisin koska minun sopii mennä perkaamaan hänen kaappinsa.
Ihan mielenkiinnosta: miksi anopilla oli noin paljon aikaa olla kotonasi?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 17:58"]
[/quote]
Minä sairaalassa, anoppi auttamassa, anoppi elääkkeellä eli aikaa on.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 17:46"]
t.mies
[/quote] "Naiset on just tommosii". Oot ärsyttävä mies.
[/quote]
Oletteko koskaan törmänneet siihen että jonku isä tai appiukko olisi järjestellyt toisen kodin uusiksi?
Ainakin kaikki tapaukset mitä minä olen kuullut, liittyy naisiin.
t.mies
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 17:58"]
[/quote]
Varmaan ollut hoitamassa poikaansa kun ap on ollut pois kotoa.
Meillä myös anoppi on joskus järjestellyt vaatekomerot. Tapahtuneesta on ehkä jo 7 vuotta aikaa, mutta vieläkin ärsyttää oman yksityisyyden rikkkominen, siellä se on viikkailut pöksyjä, rintsikoita, t-paitoja, seksileluja jne. Anopilla ei ole asiaa miniän komerolle, piste.