Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi oli sammunut kun hoiti 4,5v lastamme, en edes tiennyt alkoholiongelmasta, lapsi soitti ja sanoi "mummu nukkuu pöydän alla"

Vierailija
30.12.2021 |

Ensin pelästyin onko kyseessä jokin sairaskohtaus. Onneksi olin jo matkalla lasta hakemaan ja olin melkein heti perillä. Haistoin jo ovelta alkoholin. Siinä herättelin häntä ja puhui sössöttäen eikä päässyt pystyyn. Kysyin tytöltä onko mummu nukkunut pitkään. Osasi sanoa "Nukahti kun tuli se miljoona-ohjelma" eli osasin päätellä,että tyttö oli yksin n. 1,5-2 tuntia. Eipä mene enää anopille hoitoon. Mies suhtautui vähätellen, että äitinsä ottaa joskus pari lasia viiniä ja olen hysteerinen. Olenko?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se hirveen tottunut alkoholin käyttäjä ole jos pöydän alle sammuu

En tunne ketään kuka olis sammunu

Nimeomaan. Juopot ei sammu. Niillä on toleranssia. Mutta tottakai kukkahattutätien mielikuvissa sammutaan pöydän alle 😄

Vierailija
42/44 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä nyt ihmetellään etteikö 4-vuotias osaisi soittaa puhelimella.

Ja provo tai ei niin eipä alkoholisoituneet isovanhemmat mikään harvinaisuus ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole puhelimessa suojakoodia. Ja 4 vuotiaat eivät ole tyhmiä, eihän sitä tarvitse, kun kerran pari olla nähnyt miten soitetaan ja jos äidin kuva näkyvillä numeron kohdalla, niin aika yksinkertainen homma noin pienelle.

Ennen 4 vuotiaat saattoivat lämmittää ruokaa hellalla itse ja vahtia samalla pienempiä sisaruksia, nykyään ilmeisesti nämä eivät kykene käyttämään puhelinta.

Vierailija
44/44 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme