Käytättekö noita joggerseja, haaremihousuja jne. julkisesti ihmisten ilmoilla?
Siis kun kaupat pursoilevat noita erittäin räikeitäkin kangashousuja! Koitin etsiä itselleni kivoja kevät-/kesäpöksyjä ja hämmästyin valikoimasta.
Kommentit (29)
Salihousut tekee paluun! Mulla oli tollaset hirveet yhden kesän 90-luvulla. Sen jälkeen heitin ne roskiin ajatuksella EI ENÄÄ KOSKAAN!
Nyt ne on taas muodissa. Damn.
Kyllä mä pidän. En tosin itse tykkää kauhean "matalista" haaremipökistä, mutta mun mielestä ihan kivoja housujahan noi on. Ja mukavia
Mutta onneksi ne haalarihousut meni pian pois muodista
Niin sanotte nyt, ettette tykkää ja katotaanhan vaan kun kesä koittaa ja biitsit ja marketit täyttyy mammaa juurikin joggersseista. :D
Te ootte vaan niin helppoja! Jos toi niin mäkin.
Sorry, en omista "crocseja" vieläkään, eikä tuu.
Haaremihousuja olen käyttänyt useampana kesänä jo. Ihanat esimerkiksi aamuisin työmatkoilla, sillä seitsemäksi töihin mennessä voi olla melko viileää. Kivat myös sisätiloissa jos on liiankin tehokas ilmastointi. Päivällä ulkona taas ovat huomattavasti kivemmat kuin farkut tms.
Olen 27-vuotias. Lapset 1v ja 3v, joten ei pelkoa että nolostuisivat seurassani vielä tässä vaiheessa ;) Kyllähän nuo toki rennolta näyttävät. Ristiriitaiset mielipiteet kuitenkin. - Ap