Mikä auto meidän olisi hyvä?
Eli perheeseemme kuuluu yksi aikuinen, yksi kymmenen vuotias (pitkä ei tarvitse istuinta enää), yksi kaksi vuotias (selkämenosuuntaan istuimessa vielä pari vuotta) ja kohta syntyvä vauva. Eli kaksi käyttää selkämenosuuntaan istuinta yhtä aikaa ja yksi lapsi ilman istuinta sekä yksi aikuinen. Nyt minulla on autona farmari, mutta ajatuksena tuntuu pidemmän päälle ahtaalta jos takana olisi kaksi selkämenosuuntaan istuinta ja mahdollisesti myös vanhin lapsi välillä. Uutta autoa olen hakkimassa, hinta ei ole ratkaisevin tekijä vaan auton toimivuus meidän perheelle, hyvä käytettävyys jne. Miten tila-auto toimisiko sellainen? Tila-autoissa usein tuntuu olevan ovi vain toisella sivulla joutuisiko siinä laittamaan toista lasta toisen selkämenosuuntaan olevan istuimen yli?
Kommentit (3)
Vanha koulutaksina tai muuten matkustuskäytössä ollut pakettiauto, on penkkiä, eikä tarvitse hyppiä kenenkään yli lasta istuimeen laittaessa.
Tuo olisi hyvä idea, muuten mutta kun olen etsimässä uutta autoa ettei olisi sitten "remottihuolia" heti.
Otsikko piti siis olla mikä auto meidän perheelle olisi hyvä?