Ärsyttää bloggaajat jotka kertovat ketä äänestivät
tai äänestävät.
Miksi politiikka pitää tuoda hyvän mielen blogiin? En mä halua tietää mitä muut äänestää, ei mua kiinnosta. Menee vaan maku koko ihmiseen jos luen että se on äänestänyt vaikka Kokoomusta.
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:07"]Ovat moukkia. Vaalisalaisuus on kohteliasta pitää niinkin päin, ettei mainosta omia ajatuksiaan muiden sitä pyytämättä.
[/quote]
Mitä pahaa siinä on? Voivat jopa innostaa nuoria menemään vaaliuurnille. Bloggarit ovat joillekin myös esikuvia.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 02:02"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:06"]
tai äänestävät.
Miksi politiikka pitää tuoda hyvän mielen blogiin? En mä halua tietää mitä muut äänestää, ei mua kiinnosta. Menee vaan maku koko ihmiseen jos luen että se on äänestänyt vaikka Kokoomusta.
[/quote]
Juu se on ihan pahinta jos bloggari äänestää väärin, iik en halua tietää! Vaihtoehtona on sitten ap:n aikuistuminen.
[/quote]
En halua tietää, koska en halua menettää hyvää blogia lukulistalta. Tämän takia en halua tietää ystävienikään kannattamia puolueita.
"älä sitten lue" no niinpä, en luekaan, enää. Se se paska juttu onkin, kun mielelläni olisi jatkanut lukemista.
ap
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:07"]Ovat moukkia. Vaalisalaisuus on kohteliasta pitää niinkin päin, ettei mainosta omia ajatuksiaan muiden sitä pyytämättä. [/quote] Mitä pahaa siinä on? Voivat jopa innostaa nuoria menemään vaaliuurnille. Bloggarit ovat joillekin myös esikuvia.
[/quote]
En halua tietää! Pitäkää politiikka ulkona blogeistanne! Saa kannustaa äänestämään mutta blogista ei saa tehdä vaalimainosta.
Ei ne bloggarit ole teillä töissä. Ne saa kirjoittaa ihan mistä aiheista haluavat. Te saatte sitten vastavuoroisesti jättää lukematta jutut, jotka eivät kiinnosta.
Tyrkyt eivät vaan pysty olemaan tyrkkyilemättä, ei sitten millään.. Piilokamerankin työntää voin mä vaikka tuheroon, selfie-belfie-meitsie-sopulie-seksivau-nonytonkuumaa-huhhuh-tissittiskiin-perseolalle-katsokuvat-tykkää-peukuta-klikkaa-ylistä-kadehdi-kumarra-palvo-nuoleskele-mielistele-apinoi-fanita-minäminäminä.. ;'D
No nyt on mieli pahoitettu ! Voi voi ! On se kumma kun ei saa edes rauhassa tyrkkyillä ja tuputtaa agendaansa.. Voi voi surkeutta !
Äänestääkö blogaajat?
Oletan siis, että puhut näistä persekuvabloggareista
tai äänestävät.
[/quote]
Juu se on ihan pahinta jos bloggari äänestää väärin, iik en halua tietää! Vaihtoehtona on sitten ap:n aikuistuminen.
Äänestävät missimittarin mukaan, sitä jolla paras pyrstö, muulla tuskin on heidän kapasiteettinsa huomioiden väliä..
Veikkaa, että korkeaa elintasoa esittävät äänestävät kokkareita?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:04"]
Veikkaa, että korkeaa elintasoa esittävät äänestävät kokkareita?
[/quote]
No tottakai!
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 02:02"]
tai äänestävät.
[/quote]
[/quote]
En halua tietää, koska en halua menettää hyvää blogia lukulistalta. Tämän takia en halua tietää ystävienikään kannattamia puolueita.
"älä sitten lue" no niinpä, en luekaan, enää. Se se paska juttu onkin, kun mielelläni olisi jatkanut lukemista.
ap
[/quote]
Etkö oikeasti tiedä mitä puoluetta ystäväsi äänestävät? Kai edes joku aavistus poliittisesta suunnasta on?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 02:02"] [quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:06"] tai äänestävät. Miksi politiikka pitää tuoda hyvän mielen blogiin? En mä halua tietää mitä muut äänestää, ei mua kiinnosta. Menee vaan maku koko ihmiseen jos luen että se on äänestänyt vaikka Kokoomusta. [/quote] Juu se on ihan pahinta jos bloggari äänestää väärin, iik en halua tietää! Vaihtoehtona on sitten ap:n aikuistuminen. [/quote] En halua tietää, koska en halua menettää hyvää blogia lukulistalta. Tämän takia en halua tietää ystävienikään kannattamia puolueita. "älä sitten lue" no niinpä, en luekaan, enää. Se se paska juttu onkin, kun mielelläni olisi jatkanut lukemista. ap [/quote] Etkö oikeasti tiedä mitä puoluetta ystäväsi äänestävät? Kai edes joku aavistus poliittisesta suunnasta on?
[/quote]
Tottakai on aavistus, mutta jos politiikasta lähdetään puhumaan, tulisi varmaan vaan riita. Siksi en halua näistä ystävieni kanssa keskustella. Puolisoni kanssa tottakai puhumme ja väittelemme. Muita yhtä hyviä ystäviä ei sitten olekaan, että voisin lähteä huoletta väittelemään politiikasta. Enkä edes jaksa, ystävien kanssa pidetään hauskaa. Miksi näiden asioiden pitäisi muutenkaan olla esillä ystävien kesken? Mua ahdistaisi, jos joutuisin ajattelemaan, että tuokin tuossa on ihana ihminen mutta vittu kun se meni äänestämään SDP:tä, eikö se tajua että... jne. Enkä usko että löytäisin lähipiiriini ihmisiä joilla olisi täysin sama näkemys politiikasta kuin itselläni.
ap
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 02:02"] [quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:06"] tai äänestävät. Miksi politiikka pitää tuoda hyvän mielen blogiin? En mä halua tietää mitä muut äänestää, ei mua kiinnosta. Menee vaan maku koko ihmiseen jos luen että se on äänestänyt vaikka Kokoomusta. [/quote] Juu se on ihan pahinta jos bloggari äänestää väärin, iik en halua tietää! Vaihtoehtona on sitten ap:n aikuistuminen. [/quote] En halua tietää, koska en halua menettää hyvää blogia lukulistalta. Tämän takia en halua tietää ystävienikään kannattamia puolueita. "älä sitten lue" no niinpä, en luekaan, enää. Se se paska juttu onkin, kun mielelläni olisi jatkanut lukemista. ap [/quote] Etkö oikeasti tiedä mitä puoluetta ystäväsi äänestävät? Kai edes joku aavistus poliittisesta suunnasta on?
[/quote]
Tottakai on aavistus, mutta jos politiikasta lähdetään puhumaan, tulisi varmaan vaan riita. Siksi en halua näistä ystävieni kanssa keskustella. Puolisoni kanssa tottakai puhumme ja väittelemme. Muita yhtä hyviä ystäviä ei sitten olekaan, että voisin lähteä huoletta väittelemään politiikasta. Enkä edes jaksa, ystävien kanssa pidetään hauskaa. Miksi näiden asioiden pitäisi muutenkaan olla esillä ystävien kesken? Mua ahdistaisi, jos joutuisin ajattelemaan, että tuokin tuossa on ihana ihminen mutta vittu kun se meni äänestämään SDP:tä, eikö se tajua että... jne. Enkä usko että löytäisin lähipiiriini ihmisiä joilla olisi täysin sama näkemys politiikasta kuin itselläni.
ap
[/quote]
Onko sulla kaikki ihan hyvin???
Alapeukuttajat, avautukaa. En ymmärrä kantaanne.
ap
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:07"]Ovat moukkia. Vaalisalaisuus on kohteliasta pitää niinkin päin, ettei mainosta omia ajatuksiaan muiden sitä pyytämättä.
[/quote]
Nyt taisit käyttää vaalisalaisuutta vähän väärässä merkityksessä.
Vaalisalaisuus tarkoittaa että jokaisella on oikeus antaa äänensä niin ettei kukaan saa tietää mitä tai ketä hän on äänestänyt. Tällö viitataan vain itse äänestystilanteeseen.
Ovat moukkia. Vaalisalaisuus on kohteliasta pitää niinkin päin, ettei mainosta omia ajatuksiaan muiden sitä pyytämättä.