Shokkikäänne! Danny kolmiodraaman keskellä – Erika Vikman ja Helmi Loukasmäki taistelevat iskelmälegendasta
https://www.seiska.fi/kotimaa/shokkikaanne-danny-kolmiodraaman-keskella…
------------
No nyt!
Kommentit (2656)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ihmettelen, että mistä Danny ja Helmi keskustelee? Helmi on ihan pikkutyttö. Erika sentään on jo aikuinen nainen, vaikka toki hänelläkin on valtavasti ikäeroa Dannyyn.
Tuota voi miettiä .. Ei Helmi vaikuta mitenkään edes ikäiseltään, tuollainen touhu on useinkin teinien touhuja ( 15-17v) , kun kokeillaan rajojaan.
D menettää myös näillä kuvilla ja jutuillaan loputkin suosiostaan. Kansa ei dikkaa nyt tätä touhua.Danny huolehtii siitä, että kun joskus hänestä aika jättää, niin päällimmäiseksi jäävät nämä sekoilut. Näistä Danny sitten muistetaan, ei East Virginiasta.
Niin no, mitäs se iso D itse tässä on sekoilut. Naiset ehkä, mutta D:llä voisi sanoa olevan aika hyvin pullat (tai pitko) uunissa. Kyllä kenelle tähansa kasikymppiselle tuollainen seura kelpaisi, jos tarjolla olisi.
Mitäkö Danny sekoillut? No Danny noista ainoa julkkis on. Erikan ja Helmin julkisuus seuraa Dannyn siivellä. Danny on 50 vuotta vanhempi kuin kumpikaan noista hempukoista. Dannyn maine tässä menee. Parikymppisille hempukoille hölmöily menee vielä lapsellisuuden piikkiin ja ehtii jäädä vuosikymmenten kuluessa varjoonkin, mutta Danny saa kyseenalaisen maineen pikkutyttöjä vikittelevänä pervopappana. Tämä mainehaitta ei riipu siitä, millainen suhde noilla tosiasiallisesti on. Riittää, että se näyttää oudolta ja herättää julkista keskustelua.
Ans' kattoo nyt, joko jäi HELMI HISTORIAAN.
JOS vielä lehtiin tälläytyy, ni tosi raukka ja säälittävä täytyy olla.
Toisen kyljessä törröttää. Siinä se vasta julkkis on.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa jäädä Helmi kiukuttelemaan rannalle
Ja sen taidonhan hän osaa....
Olen uusi kommentoija. En jaksa lukea koko ketjua. Mielipiteeni on, että eikö tuolla Helmillä ole minkäänlaista ylpeyttä? Tuollaiseen alentuu, eikä edes halua lähteä suhteesta, vaikka selvästi huomaa, että Dannyllä naisia riittää.
On vain yksi monien joukossa.
Yksi monien joukossa. Missä ylpeys? kirjoitti:
Olen uusi kommentoija. En jaksa lukea koko ketjua. Mielipiteeni on, että eikö tuolla Helmillä ole minkäänlaista ylpeyttä? Tuollaiseen alentuu, eikä edes halua lähteä suhteesta, vaikka selvästi huomaa, että Dannyllä naisia riittää.
On vain yksi monien joukossa.
Kunnioitettavaa tunnollisuutta, että pyytelee anteeksi, ettei ole lukenut tuhattaviittäsataa roskakommenttia.
Danny antaa huomiota molemmille neitokaisille vuorotellen ja ja näin pitää pimatsut varpaillaan sekä epävarmuudessa. Näin Danny varmistaa sen, että Helmi js Erika tekevät kaikkensa miellytäkseen Isoa D:tä.
En usko, että 2 naista sopii samaan talouteen. Erika on aloittanut hyökkäyksen näillä imelillä My love jutuillaan. Kuinka Helmi vastaa tähän? Ajatelkaa itse, jos samassa taloudessa hääräsi toinen nainen, kyllä siinä kissatappelu tulisi.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että 2 naista sopii samaan talouteen. Erika on aloittanut hyökkäyksen näillä imelillä My love jutuillaan. Kuinka Helmi vastaa tähän? Ajatelkaa itse, jos samassa taloudessa hääräsi toinen nainen, kyllä siinä kissatappelu tulisi.
Ensinnäkin, D ei ole kertaakaan sanonut
olevansa Helmin kanssa parisuhteessa. Tämä on itseensä jo vuosia tyrkyttänyt Deelle. Toivottavasti Helmi tajuaa matkustaa äitin ja isän luo Ilmajoelle ennenku nolaa itseään enempää.
Helmi otahan nyt kimpsusi ja kampsusi ja menet Ilmajoelle. Alat suunnittelemaan omaa elämääsi. Kohta alkaa yhteishaku, ilman ammattia ei pärjää tässä maailmassa.
Et voi rakentaa mitää Dannyn varaan... Danny on jo vanha mies!
Vierailija kirjoitti:
Helmi otahan nyt kimpsusi ja kampsusi ja menet Ilmajoelle. Alat suunnittelemaan omaa elämääsi. Kohta alkaa yhteishaku, ilman ammattia ei pärjää tässä maailmassa.
Et voi rakentaa mitää Dannyn varaan... Danny on jo vanha mies!
Tätä ohjetta on jatkuvasti ehdotettu kommenteissa jo viime Juhannuksesta asti. Ja onks toiminu 🤡 ???
Ei kaikki osaa toimia edukseen ja oikein.
Sääli jos jää monien muiden naisten jatkoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi rakentaa mitää Dannyn varaan... Danny on jo vanha mies!Tätä ohjetta on jatkuvasti ehdotettu kommenteissa jo viime Juhannuksesta asti. Ja onks toiminu 🤡 ???
Ei kaikki osaa toimia edukseen ja oikein.
Sääli jos jää monien muiden naisten jatkoksi.
Ai viime juhannuksesta asti?
Minä olin tätä mieltä jo 2020 kesällä kun tämä Helmi Dannyn perään lähti.
Johonkin ketjuun silloin näin kirjoitinkin.
Eiköhän tämä Helmi ole kaikille näyttänyt mikä on.
Iso :D on vonkale, mistä kannattaa taistella!
En oo ikinä ollu D:n fani.
Nyt voin sanoa että, onneksi
Olisipa itselläkin 80-vuotiaana yhtä kimmoisaa naisseuraa tarjolla.
Onko noi nyt vähän niinkuin sellaiset sisarvaimot mitä jenkeissä on ? Mahtuis sinne vielä pari tyttöä.
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä ollu D:n fani.
Nyt voin sanoa että, onneksi
Tuuliviiri on!
Tuosta olis ainesta tosi tv sarjaksi. 80:n ukko toilailee itseään 60 vuotta nuorempien kanssa jotain parisuhdesoppaa. Sivusta katsojana ei voi kuin ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta olis ainesta tosi tv sarjaksi. 80:n ukko toilailee itseään 60 vuotta nuorempien kanssa jotain parisuhdesoppaa. Sivusta katsojana ei voi kuin ihmetellä.
Niinpä 😂
Oisko draamaa, komediaa, tragediaa vaiko ihan farssi ???
Yleensä on tehty legendoista elokuvia heidän uransa jälkeen. Dannyn ura taitaa vielä jollain tavalla jatkua.
Taitaa jäädä Helmi kiukuttelemaan rannalle