Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne! Danny kolmiodraaman keskellä – Erika Vikman ja Helmi Loukasmäki taistelevat iskelmälegendasta

Kommentit (2656)

Vierailija
1561/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic mutta Yleensä vanha ukko haluaa nuoren naisen siksi että ne eivät sano vastaan. Oman ikäinen nainen, siis 7-kymppinen, ei antaisi pomotella vaan laittaisi kampoihin.

Mitä D tekee, kun haluaa puhua 50-luvun muistoistaan ja zilleniaalisukupolven seuralainen vaan tiktokkaa? Mistä ne puhuu keskenään? Toinen eläny kylmän sodan, ohjuskriisit ja Kekkoslovakiat, toinen syntyi wifi veressä.

Ehkä D sit soittaa seiskakymppisille tutuilleen, jotka yhä elossa?

Lienee hänen tapansa käsitellä ikääntymisen tuomia haasteita ja omaa miehistä rapistumista, kotipsykologina arvelen.

Mutta Erikakin on kova luu, hyvä pr-temppu! Parempi muusikkokin ku iso-D.

Vierailija
1562/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ihmettelen, että mistä Danny ja Helmi keskustelee? Helmi on ihan pikkutyttö. Erika sentään on jo aikuinen nainen, vaikka toki hänelläkin on valtavasti ikäeroa Dannyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on nuoret naiset liikepanokannalla

... kohta pyörii jos minkämoista korkokenkäsutturaa Dannyn talon liepeillä

Vierailija
1564/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika on kieroileva käärme, Danny ÄLÄ vaihda ihanaa Helmiä Erikaan.

Ai niinkö meinaat?

Kukahan tässä kieroilee🤔

Helmi suunnitellut jo kauan tätä.

Vierailija
1565/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Dannyn tartte mitään vaihtaa. Se pitää kahta naista kerrallaan. Sehän on tuttua hommaa sille jo 70-luvulta saakka. Iso mies, siitä riittää useammallekin kaksikymppiselle.

Vasta se kertoi, ettei sillä ole tapana katkoa ihmisuhteita. Käydään vuoropäivinä risteilyllä eikä kellekään tuu paha mieli.

Vierailija
1566/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikkini on aina ollut Carolyn Bessette Kennedyn hääpuku. Niin simppeli, mutta upea pitkän, hoikan naisen päällä.

Vierailija
1567/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmi kiittää vielä joskus mielessään perheenäitinä kivan ikäisensä miehensä kainalossa, että aikoinaan ne kaksi kovaksikeitettyä ja elähtänyttä kurppaa Erika ja Danny pistivät hänet pihalle siitä kuviosta.

Ai IKÄISENSÄ 🙈.. HUH HUH..

Kaikkea sitä ees kuvitellaan.

Niin. Kukaan ikäisensä ei enää kelpuuta Helmiä.

Juu ei kiitos.

Oon ton helmin ikänen enkä vois ikinä kuvitella tollasen kans juttuu. Yöks🤮

Vierailija
1568/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma suosikkini on aina ollut Carolyn Bessette Kennedyn hääpuku. Niin simppeli, mutta upea pitkän, hoikan naisen päällä.

sorry, väärä ketju.

Vierailija
1569/2656 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuuteen pääsee myös nolaamalla ittensä .

Ja syy on myös sit peilikuvassa.

Vierailija
1570/2656 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ihmettelen, että mistä Danny ja Helmi keskustelee? Helmi on ihan pikkutyttö. Erika sentään on jo aikuinen nainen, vaikka toki hänelläkin on valtavasti ikäeroa Dannyyn.

Tuota voi miettiä .. Ei Helmi vaikuta mitenkään edes ikäiseltään, tuollainen touhu on useinkin teinien touhuja ( 15-17v) , kun kokeillaan rajojaan.

D menettää myös näillä kuvilla ja jutuillaan loputkin suosiostaan. Kansa ei dikkaa nyt tätä touhua.

Vierailija
1571/2656 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko kysyä naisilta jotka ovat vanhemman miehen kanssa suhteessa, jossa on siis noin 20 vuoden ikäero. Mikä vetää suhteeseen? Mielellään rehellinen vastaus, ja pelkästään naispuolista.

Näillähän on melkein 60v ikäeroa. Ei voi verrata 20v ikäeroon. Niillä on sentään jotain elämänkokemusta molemmilla.

Ajattelin vaan kun itse olen mies 53 v. ja on 36 v. naisystävä. Itse olen ihan tavallisen näköinen, ja ihan tavallisella lompakolla varustettu. En ole rikas, mutta en myöskään pa, ja elämä on hyvässä balansissa. Vähän mietityttää itseäni kun että mikä voi olla syynä miksi lähes 20 vuotis nainen haluaa nimenomaan vanhemman miehen?

Sulla on tietysti jättislaikkari. Muuta syytä en keksi juttujesi perusteella.

Harvaa naista jättislaikkari kiinnostaa. Seksissä tärkeämpää on muut taidot. Eikä kovin iso ees mahdu kokonaan sisälle.

Vierailija
1572/2656 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että D ja H keskustelee? Eivätköhän tee kaikkea muuta, missä yhteinen sävel löytyy helpommin.

Vierailija
1573/2656 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota voi miettiä .. Ei Helmi vaikuta mitenkään edes ikäiseltään, tuollainen touhu on useinkin teinien touhuja ( 15-17v) , kun kokeillaan rajojaan.

D menettää myös näillä kuvilla ja jutuillaan loputkin suosiostaan. Kansa ei dikkaa nyt tätä touhua.

Danny huolehtii siitä, että kun joskus hänestä aika jättää, niin päällimmäiseksi jäävät nämä sekoilut. Näistä Danny sitten muistetaan, ei East Virginiasta.

Vierailija
1574/2656 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan Helmi olla taloudessa kokkina ja taloudenhoitajana, vaikka Erika kuvioissa pyöriin. Muistaakseni Erika ja Danny sanoivat olevansa surkeita kokkeja. Erika tuskin ehtii keikkakiireiltään taloutta hoitaa.

Vierailija
1575/2656 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Danny huolehtii siitä, että kun joskus hänestä aika jättää, niin päällimmäiseksi jäävät nämä sekoilut. Näistä Danny sitten muistetaan, ei East Virginiasta.

Niin no, mitäs se iso D itse tässä on sekoilut. Naiset ehkä, mutta D:llä voisi sanoa olevan aika hyvin pullat (tai pitko) uunissa. Kyllä kenelle tähansa kasikymppiselle tuollainen seura kelpaisi, jos tarjolla olisi.

Vierailija
1576/2656 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko että D on enää muuhun kuin puhumiseen. Muut ajat on menneet ohi jo aikoja sitten.

Vierailija
1577/2656 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan Helmi olla taloudessa kokkina ja taloudenhoitajana, vaikka Erika kuvioissa pyöriin. Muistaakseni Erika ja Danny sanoivat olevansa surkeita kokkeja. Erika tuskin ehtii keikkakiireiltään taloutta hoitaa.

UHUU ... Ei edes SATUKIRJASSA tuo menis läpi.

Tää bikini nainen "taistelee" Dannysta vihan muusta kuin kokkaus- ja tiskivuoroista 🤮

Vierailija
1578/2656 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never ever kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmi kiittää vielä joskus mielessään perheenäitinä kivan ikäisensä miehensä kainalossa, että aikoinaan ne kaksi kovaksikeitettyä ja elähtänyttä kurppaa Erika ja Danny pistivät hänet pihalle siitä kuviosta.

Ai IKÄISENSÄ 🙈.. HUH HUH..

Kaikkea sitä ees kuvitellaan.

Niin. Kukaan ikäisensä ei enää kelpuuta Helmiä.

Juu ei kiitos.

Oon ton helmin ikänen enkä vois ikinä kuvitella tollasen kans juttuu. Yöks🤮

Oon toi kirjoittaja. Tarkotin tota helmii, et sen kans en kyl alais mihkään juttuihin kun vanhan ukon kaa ollu🤮

En siis tarkottanu dänii niikö jokkut luulee ny täs. Oon helmin ikänen mies joten ei kiitos dännyykään🤣🤮

Vierailija
1579/2656 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Dannyn tartte mitään vaihtaa. Se pitää kahta naista kerrallaan. Sehän on tuttua hommaa sille jo 70-luvulta saakka. Iso mies, siitä riittää useammallekin kaksikymppiselle.

Vasta se kertoi, ettei sillä ole tapana katkoa ihmisuhteita. Käydään vuoropäivinä risteilyllä eikä kellekään tuu paha mieli.

Niinpä. Ei miehellä itsellään varmasti ole mikään ongelma, vaikka olisikin kaksi naista suhteessa jollakin tapaa. 

Danny on aina ollut lojaali kuitenki naisilleen. Pitänyt lähellään, eikä petä irtosuhteiden kanssa. Uskollinen kahden naisen mies. Tai menisikö kolmekin. Mutta uskollinen kuitenkin.

Vierailija
1580/2656 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja teineilläkin on sentään AIVOT.

Ei voi yleistää aina teinien touhuiksi.

T. Teini enkö IKINÄ tuollaiseen ryhtyisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi