Shokkikäänne! Danny kolmiodraaman keskellä – Erika Vikman ja Helmi Loukasmäki taistelevat iskelmälegendasta
https://www.seiska.fi/kotimaa/shokkikaanne-danny-kolmiodraaman-keskella…
------------
No nyt!
Kommentit (2656)
Erika ja Danny sais palata yhteen ja helmi kotiinsa kasvamaan. Kunnia meni ja maine tuli mut ei sille enää hän mitään voi.
Ei puutu kuin sukupuolitauti ja satiaiset
Heh. Erika päätti sitten torppaa Dannyn lapsiavioliiton. Katsotaan vaan, niin Helmi ottaa nokkiinsa ja häipyy kuvioista. Eikä mene kauaa siitä, niin Erika dippaa papan.
Erika kostaa ja Helmi lähtee kotiin miettimään tulevaisuuttaan.
Kumma, kun Helmi ei päässy laivalle syntiseen pöytään
Helmi kiittää vielä joskus mielessään perheenäitinä kivan ikäisensä miehensä kainalossa, että aikoinaan ne kaksi kovaksikeitettyä ja elähtänyttä kurppaa Erika ja Danny pistivät hänet pihalle siitä kuviosta.
Vanha suola janottaa Erikaa. 😂 Tosi kova jano.
Vierailija kirjoitti:
Helmi kiittää vielä joskus mielessään perheenäitinä kivan ikäisensä miehensä kainalossa, että aikoinaan ne kaksi kovaksikeitettyä ja elähtänyttä kurppaa Erika ja Danny pistivät hänet pihalle siitä kuviosta.
Nuo vain esittävät. Danny pyörittää Helmiä Kirkkonummella vielä pitkään. Helmin tulevaisuus, johon olisi voinut kuulua esim. opiskelua, menee tärviölle. Ja tärviöllä se jo onkin, koska kukaan kunnollinen nuorimies ei häntä tämän jälkeen halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo vain esittävät. Danny pyörittää Helmiä Kirkkonummella vielä pitkään. Helmin tulevaisuus, johon olisi voinut kuulua esim. opiskelua, menee tärviölle. Ja tärviöllä se jo onkin, koska kukaan kunnollinen nuorimies ei häntä tämän jälkeen halua.
Niinpä. Lehti otsikoiden mukaan : Danny tapailee ja matkustelee Erikan kanssa. Mutta mitäpä tämä asioiden hoitaja/ huushollin pyörittäjä/ tietokone avustaja / yhteistyö kumppani Helmi tekee ❗
Niin. EI MITÄÄN.
Tämä EI siis oo roikkumista 😂🤣🤑..
Luulin että nolouden pohja on jo saavutettu...mut ei näköjään.
Nyt on pakko kysyä naisilta jotka ovat vanhemman miehen kanssa suhteessa, jossa on siis noin 20 vuoden ikäero. Mikä vetää suhteeseen? Mielellään rehellinen vastaus, ja pelkästään naispuolista.
Vierailija kirjoitti:
Ai IKÄISENSÄ 🙈.. HUH HUH..
Kaikkea sitä ees kuvitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko kysyä naisilta jotka ovat vanhemman miehen kanssa suhteessa, jossa on siis noin 20 vuoden ikäero. Mikä vetää suhteeseen? Mielellään rehellinen vastaus, ja pelkästään naispuolista.
Näillähän on melkein 60v ikäeroa. Ei voi verrata 20v ikäeroon. Niillä on sentään jotain elämänkokemusta molemmilla.
Erika kostaa ihan selvästi. Nyt maksaa potut pottuina, kun Danny jätti hänen ruuan maksamatta.
Ihan selvää sensaatiohakuisuutta Erikalta, kun on keikat vähissä, alentuu mihin vain. Ja kiusaa Helmiä tosissaan
Rakastaako Erika oikeasti Dannya ? Jos niin miksi lähti vetää suhteesta ? Mikä veti hänet nyt takaisin.Talven pimeys varmaan.Sitten tuo nuorempi pimu.Sitä en tajua millään.Läheisyydeen kaipuu ja yrittää muokata itseensä hirveästi toisen mieliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillähän on melkein 60v ikäeroa. Ei voi verrata 20v ikäeroon. Niillä on sentään jotain elämänkokemusta molemmilla.
Ajattelin vaan kun itse olen mies 53 v. ja on 36 v. naisystävä. Itse olen ihan tavallisen näköinen, ja ihan tavallisella lompakolla varustettu. En ole rikas, mutta en myöskään pa, ja elämä on hyvässä balansissa. Vähän mietityttää itseäni kun että mikä voi olla syynä miksi lähes 20 vuotis nainen haluaa nimenomaan vanhemman miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin vaan kun itse olen mies 53 v. ja on 36 v. naisystävä. Itse olen ihan tavallisen näköinen, ja ihan tavallisella lompakolla varustettu. En ole rikas, mutta en myöskään pa, ja elämä on hyvässä balansissa. Vähän mietityttää itseäni kun että mikä voi olla syynä miksi lähes 20 vuotis nainen haluaa nimenomaan vanhemman miehen?
Sulla on tietysti jättislaikkari. Muuta syytä en keksi juttujesi perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis lähes 20 vuotta nuorempi. Tämä autom. tekstin syöttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai IKÄISENSÄ 🙈.. HUH HUH..
Kaikkea sitä ees kuvitellaan.
Niin. Kukaan ikäisensä ei enää kelpuuta Helmiä.
Helmi jäi nautiskelemaan yksin viiniä ja sushia Sinkkuelämää-sarjan parissa