Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne! Danny kolmiodraaman keskellä – Erika Vikman ja Helmi Loukasmäki taistelevat iskelmälegendasta

Kommentit (2656)

Vierailija
1521/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi jäi nautiskelemaan yksin viiniä ja sushia Sinkkuelämää-sarjan parissa

Vierailija
1522/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika ja Danny sais palata yhteen ja helmi kotiinsa kasvamaan. Kunnia meni ja maine tuli mut ei sille enää hän mitään voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porttoilua koko touhu noilla

Vierailija
1524/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puutu kuin sukupuolitauti ja satiaiset

Vierailija
1525/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Erika päätti sitten torppaa Dannyn lapsiavioliiton. Katsotaan vaan, niin Helmi ottaa nokkiinsa ja häipyy kuvioista. Eikä mene kauaa siitä, niin Erika dippaa papan.

Erika kostaa ja Helmi lähtee kotiin miettimään tulevaisuuttaan.

Vierailija
1526/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, kun Helmi ei päässy laivalle syntiseen pöytään

Vierailija
1527/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi kiittää vielä joskus mielessään perheenäitinä kivan ikäisensä miehensä kainalossa, että aikoinaan ne kaksi kovaksikeitettyä ja elähtänyttä kurppaa Erika ja Danny pistivät hänet pihalle siitä kuviosta.

Vierailija
1528/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha suola janottaa Erikaa. 😂 Tosi kova jano.

Vierailija
1529/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmi kiittää vielä joskus mielessään perheenäitinä kivan ikäisensä miehensä kainalossa, että aikoinaan ne kaksi kovaksikeitettyä ja elähtänyttä kurppaa Erika ja Danny pistivät hänet pihalle siitä kuviosta.

Nuo vain esittävät. Danny pyörittää Helmiä Kirkkonummella vielä pitkään. Helmin tulevaisuus, johon olisi voinut kuulua esim. opiskelua, menee tärviölle. Ja tärviöllä se jo onkin, koska kukaan kunnollinen nuorimies ei häntä tämän jälkeen halua.

Vierailija
1530/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Step wife, dad and daughter

Vierailija
1531/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo vain esittävät. Danny pyörittää Helmiä Kirkkonummella vielä pitkään. Helmin tulevaisuus, johon olisi voinut kuulua esim. opiskelua, menee tärviölle. Ja tärviöllä se jo onkin, koska kukaan kunnollinen nuorimies ei häntä tämän jälkeen halua.

Niinpä. Lehti otsikoiden mukaan : Danny tapailee ja matkustelee Erikan kanssa. Mutta mitäpä tämä asioiden hoitaja/ huushollin pyörittäjä/ tietokone avustaja / yhteistyö kumppani Helmi tekee ❗

Niin. EI MITÄÄN.

Tämä EI siis oo roikkumista 😂🤣🤑..

Luulin että nolouden pohja on jo saavutettu...mut ei näköjään.

Vierailija
1532/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko kysyä naisilta jotka ovat vanhemman miehen kanssa suhteessa, jossa on siis noin 20 vuoden ikäero. Mikä vetää suhteeseen? Mielellään rehellinen vastaus, ja pelkästään naispuolista.

Vierailija
1533/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai IKÄISENSÄ 🙈.. HUH HUH..

Kaikkea sitä ees kuvitellaan.

Vierailija
1534/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko kysyä naisilta jotka ovat vanhemman miehen kanssa suhteessa, jossa on siis noin 20 vuoden ikäero. Mikä vetää suhteeseen? Mielellään rehellinen vastaus, ja pelkästään naispuolista.

Näillähän on melkein 60v ikäeroa. Ei voi verrata 20v ikäeroon. Niillä on sentään jotain elämänkokemusta molemmilla.

Vierailija
1535/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika kostaa ihan selvästi. Nyt maksaa potut pottuina, kun Danny jätti hänen ruuan maksamatta.

Ihan selvää sensaatiohakuisuutta Erikalta, kun on keikat vähissä, alentuu mihin vain. Ja kiusaa Helmiä tosissaan

Vierailija
1536/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaako Erika oikeasti Dannya ? Jos niin miksi lähti vetää suhteesta ? Mikä veti hänet nyt takaisin.Talven pimeys varmaan.Sitten tuo nuorempi pimu.Sitä en tajua millään.Läheisyydeen kaipuu ja yrittää muokata itseensä hirveästi toisen mieliksi.

Vierailija
1537/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillähän on melkein 60v ikäeroa. Ei voi verrata 20v ikäeroon. Niillä on sentään jotain elämänkokemusta molemmilla.

Ajattelin vaan kun itse olen mies 53 v. ja on 36 v. naisystävä. Itse olen ihan tavallisen näköinen, ja ihan tavallisella lompakolla varustettu. En ole rikas, mutta en myöskään pa, ja elämä on hyvässä balansissa. Vähän mietityttää itseäni kun että mikä voi olla syynä miksi lähes 20 vuotis nainen haluaa nimenomaan vanhemman miehen?

Vierailija
1538/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin vaan kun itse olen mies 53 v. ja on 36 v. naisystävä. Itse olen ihan tavallisen näköinen, ja ihan tavallisella lompakolla varustettu. En ole rikas, mutta en myöskään pa, ja elämä on hyvässä balansissa. Vähän mietityttää itseäni kun että mikä voi olla syynä miksi lähes 20 vuotis nainen haluaa nimenomaan vanhemman miehen?

Sulla on tietysti jättislaikkari. Muuta syytä en keksi juttujesi perusteella.

Vierailija
1539/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis lähes 20 vuotta nuorempi. Tämä autom. tekstin syöttö.

Vierailija
1540/2656 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai IKÄISENSÄ 🙈.. HUH HUH..

Kaikkea sitä ees kuvitellaan.

Niin. Kukaan ikäisensä ei enää kelpuuta Helmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi