Shokkikäänne! Danny kolmiodraaman keskellä – Erika Vikman ja Helmi Loukasmäki taistelevat iskelmälegendasta
https://www.seiska.fi/kotimaa/shokkikaanne-danny-kolmiodraaman-keskella…
------------
No nyt!
Kommentit (2655)
Katsoin jo tuon Erikan laulun Dannylle. Niin, jos se minkä näin katsomossa oli Helmi, niin ilme oli kuin myrkynsyönyt, vitutti varmasti kuunnella Nature Boy. Ilmeestä päätellen, väkisin olin itsensä tellännyt tuonne sitten. Ei olis ollu pakko!
Erika kun halaili Dannya, niin Danny vilkuili katsomoon. On kyllä draamaa... Huh! Ei ole kolmiodraama tuulesta temmattu - Helmi roikkuu roikkumistaan.... Säälittävää....
Vierailija kirjoitti:
Katsoin jo tuon Erikan laulun Dannylle. Niin, jos se minkä näin katsomossa oli Helmi, niin ilme oli kuin myrkynsyönyt, vitutti varmasti kuunnella Nature Boy. Ilmeestä päätellen, väkisin olin itsensä tellännyt tuonne sitten. Ei olis ollu pakko!
Erika kun halaili Dannya, niin Danny vilkuili katsomoon. On kyllä draamaa... Huh! Ei ole kolmiodraama tuulesta temmattu - Helmi roikkuu roikkumistaan.... Säälittävää....
Siis oikeesti ! Oliko Helmi sielläkin ! No HuH HuH..
Ei kai nyt vaan Helmi roiku Dannyssa ? ? ?
Meneeköhän sinne Dannyn kiertueellekin , ettei vaan D lähenny Erikan tai Katja L, tai naiskuoro kanssa ?
Onko se musiikki uutinen että menee D:n kuoroonn??
Eihän nyt Helmi ole yhtään mustasukkainen ???
Ja mustasukkainenkin Erikasta ? 🙄
Ja Helmi ei roiku Dannyssa.
Ei tietenkään.
Hän vaan on siellä kokoajan. Sekö on päätyö Helmillä ? ? ?
Tuosta ei kyllä hyvää seuraa, jonku pitäs käydä viheltämässä peli poikki!
Onkohan se uutinen todellakin se että menee Dannyn taustakuoroon ?
Siten pääsee mukaan kiertueelle .
OMG .
Vierailija kirjoitti:
Huomasin kans Dannyn vilkaisun yleisöön. Helmi ei tykänny.
Seiskassa taas... Helmi ja Danny sisustuspuuhissa.
En tiiä miks, mutta minusta siinä Laulu rakkaudelle ohjelmassa kun Erika laulaa Dannylle, niin mulle jäi se fiilis että Danny oli ehkä vähän vaivaantunut 🤔..
JOS Helmi oli siellä katsomossa, niin tottakai kai se on kiusallista kun Helmi näkee.... Oh hoijaa..
Helmi ei yhtikäs ny roiku Dannyssa....! ! !
On aina Dannyn asunnolla, mökillä, matkoilla ja tuleekohan sit sinne syksyn keikoillekin "tarkkailemaan" tilannetta 🙄
En ainakaan minä tuu hra Legendan keikoille.
Mulla kuitenkin merkkaa myös artisti biisien takana.
Ja nyt ..yäk.
Voihan olla että nää suhteet vaikuttaa yleisöön enemmänkin, ja katsoja kato on mahdollista.
Jos tuo Helmi on pieniin päin ja Danny haluaa kantaa vastuun.
Vaivautunu oli Danny Erikan halailuista. Danny siinä halailussa katseli yleisöön vähä siihen malliin, että näkikö Helmi?
Katri Helena oli samassa ohjelmassa, niin törmäsiköhä studiolla Dannyyn, Erikaan ja Helmeen?
Vierailija kirjoitti:
Vaivautunu oli Danny Erikan halailuista. Danny siinä halailussa katseli yleisöön vähä siihen malliin, että näkikö Helmi?Katri Helena oli samassa ohjelmassa, niin törmäsiköhä studiolla Dannyyn, Erikaan ja Helmeen?
Olikohan toinen halaus, johon kyllä Danny teki itse aloitteen. Varmaan pelkäsi et helmi saa itkupotkuraivarit.
Tämä antaa uskoa meille vanhoille kääville!
Terve. Veijo vm -34
Vierailija kirjoitti:
Vaivautunu oli Danny Erikan halailuista. Danny siinä halailussa katseli yleisöön vähä siihen malliin, että näkikö Helmi?Katri Helena oli samassa ohjelmassa, niin törmäsiköhä studiolla Dannyyn, Erikaan ja Helmeen?
Voi, voi luuloja ja mielikuvitustanne 😂
Isäksi voi tulla vielä 80-vuotiaana
On varmaan ollu tukalat oltavat studiossa, kun Erika laulaa päräytti Nature Boyn. Luulikohan Danny ja Helmi, että joku muu on yllättämässä? Ja kas kummaa.... Erikahan se siinä!
On kyllä ollu melkoinen yllätys Helmille. Kuvaustiimikin bongasi Helmin katsomosta!
Vierailija kirjoitti:
Terve. Veijo vm -34
Mitä se Veijo on vielä vailla? Älähän nyt liikaa innostu. Ansaitset parempaa!
Vierailija kirjoitti:
Terve. Veijo vm -34
Edellyttää että on yhtä paksu lompsa ja suhteita. Muuten jokainen harmaahapsi köpöttelis parikymppisen misukan kans :)
Tuossa tammikuussa näin
- Helmi ei roiku Dannyssa ( niin ? ... )
- Helmi pitää Kirkkonummen lukaalia toisensa kotinaan
- Helmi taistelee paikastaan Dannyn kuvioissa
Helmikuussa;
- Helmille tulossa uudet kuviot
- Helmille löytynyt oma juttunsa
Ja...
Helmikuuta mennään , ONKO MIKÄÄN MUUTTUNUT ??🥴