Shokkikäänne! Danny kolmiodraaman keskellä – Erika Vikman ja Helmi Loukasmäki taistelevat iskelmälegendasta
https://www.seiska.fi/kotimaa/shokkikaanne-danny-kolmiodraaman-keskella…
------------
No nyt!
Kommentit (2655)
Vierailija kirjoitti:
Helmi väittää ettei ole kyse kolmiodraamasta
- mutta minkä tautta Danny käy sutinoimassa Erikan kans?
No mutta, miksi Helmi sitten Tammikuun Seiskassa kertoili että "taistelee Dannysta" ja " ei luovuteta yhtään" ? ? ?
Niin MISTÄ TAISTELEE 😂..ja nyt sit ei oo ollut mitään draama 🤣.
Aika ristiriitaisia kommenteja kuukauden välein.
Aivan tuuliajolla koko tyttörukka, tuosta on vaikea nousta!
Meinasko tuo pokkana mennä ammattikorkeakouluun niinku mitään ei ois tapahtunu?
Karttaakoha porukka, kun saavat hajun, kuka on kyseessä?
Voi olla aika vaikea "normalisoitua"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- mutta minkä tautta Danny käy sutinoimassa Erikan kans?No mutta, miksi Helmi sitten Tammikuun Seiskassa kertoili että "taistelee Dannysta" ja " ei luovuteta yhtään" ? ? ?
Niin MISTÄ TAISTELEE 😂..ja nyt sit ei oo ollut mitään draama 🤣.
Aika ristiriitaisia kommenteja kuukauden välein.
Ne oli toimittajan otsikointeja, ei Helmin sanomaa.
Kyllä se paljastuu, kun hokaavat, että on veneenkeulassa ollu pyllistelijä ja papan hoito.
On voinu olla aikamoista suhraamista kammarin puolella🤣
Sä oot mun Nature Boy, Erika sanoo.
– Oho, oho… Danny hämmästelee liikuttuneena.
– Treenit oli aika hankalia. Mä oon itkenyt jo tänään kaikki itkut, Erika sanoo.
– Ai, Danny saa sanottua ja lohduttaa Erikaa hellästi kädellään.
Kaksikko kävelee pois lavalta käsi kädessä
Helmikin on kertonut ryhtyvänsä laulajaksi, seuraavaksi onkin Helmin vuoro laulaa Dannylle, houkuttelevasti keimaillen rakkauslaulu.
Kyllä Dannya revitään.... Ihan selvä kolmiodraama on, Erika ja Helmi kilpailevat paapan huomiosta.
"Hyvää ystävänpäivää vielä jokaiselle ystävälleni. Kiitollinen jokaisesta teistä. Erityisen kiitollinen tästä miehestä, jota voin kutsua mun parhaaksi ystäväksi, Helmi kirjoittaa sydämiä viljellen."
Pappa löylyttää vuoron perään🤣
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Dannya revitään.... Ihan selvä kolmiodraama on, Erika ja Helmi kilpailevat paapan huomiosta.
"Hyvää ystävänpäivää vielä jokaiselle ystävälleni. Kiitollinen jokaisesta teistä. Erityisen kiitollinen tästä miehestä, jota voin kutsua mun parhaaksi ystäväksi, Helmi kirjoittaa sydämiä viljellen."
Mutta missä se Dannyn kainalossa -kuva on? Ei näy Seiskan sivulla.
Eihän tuo Helmi ole vielä sanonut julkisuudessa yhtään mitään ! ! !
Ja lööpeissä hehketaan , "nyt Helmi puhuu suunsa puhtaaksi" 🥴..... Ja , ei yhtään varsinaista kommenttia , mitä nyt toimittajat lisäävät jotain.
Ei ole sanallinen viestintä Helmillä hallussa.
Kunhan törröttää.
Dannyn löytönaiset - jo on papalla outo maku😂
Danny on kyllä melkoinen αlfauros elämänsä loppuun asti. Sekös palstan ikäneitoja suututtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä se Dannyn kainalossa -kuva on? Ei näy Seiskan sivulla.
Hempukan instastoorissa se on.
Erika lauloi tosi kauniisti sen nature boyn. Tunne todella välittyi ja dannysta näki että meni tunteisiin. Helmi tais olla yleisön joukossa, pari kertaa vilahti kuvassa. Mahtoi vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Erika lauloi tosi kauniisti sen nature boyn. Tunne todella välittyi ja dannysta näki että meni tunteisiin. Helmi tais olla yleisön joukossa, pari kertaa vilahti kuvassa. Mahtoi vituttaa.
Oikeestiko oli yleisössä vai?
Ilmeetöntä menoa ilman kipinää. Ainoa muistiin jäänyt asia on ne pakarat. Jotenkin surettaa.
- mutta minkä tautta Danny käy sutinoimassa Erikan kans?