Shokkikäänne! Danny kolmiodraaman keskellä – Erika Vikman ja Helmi Loukasmäki taistelevat iskelmälegendasta
https://www.seiska.fi/kotimaa/shokkikaanne-danny-kolmiodraaman-keskella…
------------
No nyt!
Kommentit (2655)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karismaa löytyy kyllä siskoksista.
Heissä kyllä Danny teki löydön👏Vikmanitko ne täällä taputtelee itselleen?
Kuka kissan hännän nostaa, ellei kissa itse.
Mut HARVAT on ne jotka kehuvat OMIA KUVIAAN 🥴
Vierailija kirjoitti:
Heissä kyllä Danny teki löydön👏
Kyllä! Danny löysi toisen näistä pöksyistään.
Joko härskikäänne on julkaistu?
Mistä nämä koppelot taistelevat? Siitäkö, että ketä heistä Danny on uunottanut eniten? Ilmankos Dannyn ilme seiska-jutussa oli kuin vanhalla koijarilla. Ja mikä tämän Erikan siskon rooli tässä on? Tarviiko sekin jonkun pystin Danny-sedältä? Nämä bimbottaret ei tosiaankaan lopu kesken. Helmi kruunataan ykkösbimboksi, Eerika kakkoseksi, koska.. yök, jätetään sanomatta. Olkoon se Jännika, mikä lie, Erikan perintöprinssi.😂
Tämähän lupailee hyvää .... Jospa nyt Helmi on jättänyt julkisuuden kertaheitolla 😂.
Ja mennyt Ilmajokea ilahduttamaan , ja koristaa ensi kesänä Ilmajoen rantoja bikini kuvillaan.
Vähin äänin yllätys lakastiin maton alle...
Syy myös toimittajissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan toimittaja tuumas "syntisen kuumaa" otsikossaan... pääsivätkö nuo miehet kuivina veneestä?
Olikos tuo toimittaja nimeltään vielä Eetu Ampuja? Vai että sellainen "ampuja"
Nuo toimittajat pitäisi asettaa syytteeseen. Nehän suorastaan tekevät pilkkaa tuosta Helmistä.
Naureskelevat " partoihinsa" kun naisparka uskoo itse, että on nyt kovakin julkkis ja tekee itsensä naurun alaiseksi.
Toimittajat vain näyttävät miten joku on tyhmä. Ei nainen siitä miksikään muutu, jos ei lehtijuttuja tehdä. Tämä varmaan kävelee itse lehden toimitukseen, jos sieltä ei oteta yhteyttä.
Typykkä on seuraillut ja katsellut "sometähtiä" ja koettaa nyt "tehdä uraa". Naurattaahan tämä, mutta minkäs teet? Jokainen valitsee ihan itse haluaako olla nolo. Kunnioitus ja arvostus pitää ansaita.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä säälittävä tapaus.... Ilmajoki vissiin alkoi ahdistaa ja iski näyttämisen meininki.
Ei se niitä ongelmia pakoon pääse, seuraavat kuin hai laivaa!
Mielenterveysongelmiin viittaa vahvasti moinen käytös. Sekin pistää kellot soimaan, kun täällä väittävät olevan aikuinen, vaikka käytös on kuin murkulla.
No se on aikuinen. Tuskin on ainoa tytönhupakko mitä on vedetty ns. höplästä. Naiivi ja hyväuskoinen, mutta aikuinen. Aikusia ovat myös "afrik ka laisten lentokaptee nien" kirjeitä uskovat houkat. Oma häpeä.
Miksei voi olla oma itsensä ? Miksi pitää matkia toista ja päässään kuvitella ,että on samaa näköä kun Armissa.Jo Nuoren tytön perse kuvat on naurettavia.
Vierailija kirjoitti:
Heissä kyllä Danny teki löydön👏
Löytönaisia piisaa juu. Varsinaisia "löytöjä". Takiaisilta nämä vaikuttavat. Ovat saaneet julkisuutensa , mutta eivät sitä osaa hyödyntää. Erikankin kekkulointi on menneen talven lumia ja nyt lämmittää vanhaa paskaa, kun täytyy taas päästä otsikoinin.
Vierailija kirjoitti:
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2021/30/helmi-d…
Ei voi kuin ihmetellä näitä kuvia. Ja toivoa että nää kuvat olivat nyt tässä.
Olikohan niitä yllätyksiä , kun ei mitään oo kuulunut.
Ehkä vain hämäystä ja huomion kiinnittymistä muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Syy myös toimittajissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan toimittaja tuumas "syntisen kuumaa" otsikossaan... pääsivätkö nuo miehet kuivina veneestä?
Olikos tuo toimittaja nimeltään vielä Eetu Ampuja? Vai että sellainen "ampuja"
Nuo toimittajat pitäisi asettaa syytteeseen. Nehän suorastaan tekevät pilkkaa tuosta Helmistä.
Naureskelevat " partoihinsa" kun naisparka uskoo itse, että on nyt kovakin julkkis ja tekee itsensä naurun alaiseksi.Toimittajat vain näyttävät miten joku on tyhmä. Ei nainen siitä miksikään muutu, jos ei lehtijuttuja tehdä. Tämä varmaan kävelee itse lehden toimitukseen, jos sieltä ei oteta yhteyttä.
Typykkä on seuraillut ja katsellut "sometähtiä" ja koettaa nyt "tehdä uraa". Naurattaahan tämä, mutta minkäs teet? Jokainen valitsee ihan itse haluaako olla nolo. Kunnioitus ja arvostus pitää ansaita.
Juuri näin. Emme me kenestäkään väkisin juttuja tee.
T. Journalisti
Jos tuollaiset valokuvat ei hävetä kuvissa olevaa, niin ihmeellistä on !
Luulis hävettävän pyllistely vanhoille papoille. Eivät papatkaan uikkareissa olleet....
Vierailija kirjoitti:
Luulis hävettävän pyllistely vanhoille papoille. Eivät papatkaan uikkareissa olleet....
Niin luulisi. Vaan kun ei osaa hävetä.
Onhan hän nyt " kuuluisa"
Voi mistä näitä hattarapäitä tulee🙈
Toivottavasti on häippässyt vähin äänin pois julkisuudesta. Nuo kuvat vaan ärsyttää ihmisiä.
Että semmonen "suosio".
Kuka kissan hännän nostaa, ellei kissa itse.