Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehestäni on tullut mustasukkainen

Vierailija
16.04.2015 |

Ollaan oltu 8 vuotta naimisissa ja nyt muutaman kuukauden aikana on tullut tämä mustasukkaisuus puoli esiin. Meillä on laaja ystäväpiiri ja paljon vietetäänkin aikaa ystävien kanssa, mut nyt ei enää mennä mihinkään koska siellä on "mika" tai "janne" ja hän ei kestä niiden säätöä. Säätö tarkoittaa, että olen jutellut heidän kanssaan kuten jo vuosikaudet ennenkin eikä mitään kahdenkeskeistä supattelua, vaan ihan muiden seurassa, mutta nyt siitä on tullut jotenkin pettämisen laatuista mieheni pään sisällä.

Jos ollaan yhteisissä illanistujaisissa, niin mieheni vahtaa mua kokoajan katseellaan ja jos joku miespuolinen kaveri jotain mulle sanoo, niin mieheni tulee ja vie minut syrjään ja tivaa vihaisesti mitä kaveri sanoi minulle.

En ole koskaan pettänyt miestäni, eikä ole tullut mieleenikään. En ole käyttäytynyt mitenkään erilaisesti ja siksi tämä onkin niin hämmentävää. Surullisinta on se, että hän on nyt työttömänä ja tuli hyvä työtarjous josta hän kieltäytyi siksi ettei voi muka jättää mua. Työ olisi ollut saksassa.

Hän on aina tykännyt reissuhommista ja paljon niitä tehnytkin. Mä en kauan enää tällaista jaksa katsoa. Kokoajan saan olla varpaillani ja jos mulle tulee puhelu tai viesti niin ennen kuin edes ehdin itse katsomaan soittajan/lähettäjän, niin tämä on siinä vieressä kyttäämässä keneltä yhteydenotto oli. 

Voiko mustasukkaisuudesta parantua, vai meneekö vaan pahemmaksi? Meillä on aina ollut vahva luottamus toisiimme avioliittomme ajan, mut nyt on jotain mennyt pieleen enkä tiedä mikä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haluaisin, että mies olisi edes vähän mustasukkainen. Saan tulla ja mennä ilman mitään kieltoja ja kyselemisiä minne tahansa. Tulee vähän sellainen olo, välittääkö lainkaan.

Vierailija
2/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkillinen mustasukkaisuus on yleensä merkki siitä, että itsellä on jotain säätöjä menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tuli mustasukkaiseksi kun oli pettänyt itse

Vierailija
4/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:33"]

Äkillinen mustasukkaisuus on yleensä merkki siitä, että itsellä on jotain säätöjä menossa.

[/quote]

Mutta ei välttämättä.

Vierailija
5/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
6/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me ollaan oltu viimeiset kolme kk yhdessä 24/7 koska molemmat työttömänä. Nyt olen itse aloittamassa taas työt, niin saas nähdä tuleeko mustasukkaisuus jotenkin esiin mun uuden työn takia. En millään jaksa uskoa, että olisi pettänyt, koska jos ei olla töissä niin ollaan yhdessä ja tiedän, ettei hän pysty töissään pettämään. Ei piilottele tai salaile puhelintaan.

Masentunut on selvästi tästä työttömyydestä, joten olisiko se saanut näkemään mörköjä siellä missä niitä ei ole ennen ollut. Mua suorastaan vituttaa kun ei ottanut sitä ulkomaankeikkaa. Raha olisi tervetullut.

Vierailija
7/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska siis ap