Arvaa kuka sai pojan pyörän myyntirahat?t.ammattivalittaja
Kommentit (20)
Toivottavasti ap, että se saa ostettua itselleen elämän.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 08:50"]Poika?[/quote] Kyllä.ap
Sähän sanoit jo aiemmin et poika tulee saamaan rahat siitä pyörästä, joten miksi pitäis arvuutella?
No voihan vittu taas, että oli mielenkiintoinen ja keskustelua herättävä aloitus. Juokse järveen, ap.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 08:55"]
No voihan vittu taas, että oli mielenkiintoinen ja keskustelua herättävä aloitus. Juokse järveen, ap.
[/quote]
Juokse itse.ap
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:00"]
[/quote]
Juoksisinkin ja vaudilla, jos elämäni ja aivotoimintani olisi samanlaista kuin sinun.
Juokse itse.ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:06"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:00"]
[/quote]
Juoksisinkin ja vaudilla, jos elämäni ja aivotoimintani olisi samanlaista kuin sinun.
Juokse itse.ap
[/quote]
[/quote]
Jättäisit lapsesi ilman äitiään, tuskinpa.ap
Nyt vähän skarppausta, ap. Parempia aloituksia! Tässähän alkaa jo melkein kaivata niitä sun työllistymisongelmajollotuksia ja miehestä valituksia!
Mene katsomaan miten se sinun kaunis pihasi on talvehtinut (ei maksa mitän). Ehkä pieni happihyppely tuottaa päähäsi uusia palsta-ideoita.
Tosi vaikea arvata.
Tai siis olisi vaikea, jos et eilen olisi kirjoittanut ketjua "Poikani polkupyörä myydään ja poika saa itse ne rahat."
Sori nyt ap, mutta tämä oli jopa sulta pohjanoteeraus. :D
Sun elämä taitaa olla tosi tylsää. Viikon kohokohta, pojan polkupyörän myynti:)
Miten mulle tulee tosta "ammattivalittaja"-nimimerkistä mieleen vanhan vauva-online-palstan Winkku?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 10:31"]
Sun elämä taitaa olla tosi tylsää. Viikon kohokohta, pojan polkupyörän myynti:)
[/quote]
Sellaista se on. Säälittää kyllä kaikkien oppimisvaikeuksista yms kärsivät lapset ja heidän vanhempansa. Heille tulee rankka elämä.ap
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 10:33"]
Miten mulle tulee tosta "ammattivalittaja"-nimimerkistä mieleen vanhan vauva-online-palstan Winkku?
[/quote]
alisa Savet ja Pampers vai mitä niitä olikaan :D
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 10:33"]
[/quote]
En tiedä mistään vauva-onlinesta yhtään mitään.ap
alisa Savet ja Pampers vai mitä niitä olikaan :D
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 08:49"]50€ meni pyörä kaupaksi. Kuka sai sen 50€?
[/quote]2
Poika?