Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hotelliaamiaisella käydä 2 kertaa? Ekana n klo 7 ja toisen kerran n.9.30..Ei ainakaan oo missään nimenomaisesti kielletty..

Vierailija
30.12.2021 |

Hotelliketju Suomessa...

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
2/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskallako käyt siinä välissä? Ja paljonko painat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Haluaisin käydä heti seiskalta hakemassa mukillisen tai kaksi kahvia ja vasta parin tunnin kuluttua siitä käydä syömässä.

Vierailija
4/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun pitäs hakea yksi paketti heti kun aukeaa paikka klo 8. Mutta ois kiva syödä jotain hieman kun ei ruuhkaa. Ja tulla pidemmällä ajalla uudelleen.

Ap

Vierailija
5/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt versio: käyt seiskan aikaan nauttimassa kupin kahvia ja lukemassa päivän lehden tai vaikka Montaignen esseitä.

9.30. laskeudut uudelleen aamiaiselle seurueesi kanssa.

Tietenkin on sallittua. Ja on ihan ok käydä paskalla siinä välissä, jos tarve on :)

Vierailija
6/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hotellista, toisissa pönöttää hovimestari ovenpielessä huoneiden numeroita tarkistamassa.

Tosin miksi kukaan haluaisi syödä kaksi aamiaista on vähän mysteeri? Etkö voi syödä kerralla mitä syöt?

Vierailija
7/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu hotellista, toisissa pönöttää hovimestari ovenpielessä huoneiden numeroita tarkistamassa.

Tosin miksi kukaan haluaisi syödä kaksi aamiaista on vähän mysteeri? Etkö voi syödä kerralla mitä syöt?

Ei se hovi laske kertoja, vaan estää lokkeilun.

Vierailija
8/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen reissussa, missä menot painottuvat iltaan ja aamulla ei ole erityisesti tekemistä, olen ottanut hotelliin jonkun hedelmän, jonka syön kun herään ja sitten n. 10 menen aamiaiselle, jolla korvaan lounaan, varsinkin jos olen tapahtumassa, missä ruoka on kallista ja omien eväiden vienti kielletty. 

Vierailija
9/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dear customers. We have a delicious breakfast from 7 to 10, with shitmakingbreak 7.45 - 8.15. Enjoy and have a nice start to your day!

Vierailija
10/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut siinä uskossa, että kahta kertaa ei voi käydä. Ulkomailla merkkaavat käyntisi ylöskin. Tykkäisin myös heti herättyäni saada kahvia, syöminen tuntuu heti aamusta hankalalta. Ja muutaman tunnin jälkeen hotellin tarjoama runsas aamiainen olisi jo sopivaan aikaan santsikahvin kanssa. Kun näin ei ole saanut tehdä, hotellointi on tuntunut hankalalta, sen verran olen kahviriippuvainen. En halua olla röyhkeä ja käydä kahdesti.

Vierailija
11/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kivennäisvettä huoneessa

Juon sitä herättyäni ja otan rennosti

Menen myöhemmin syömään

Lähtiessä otan mukaan kahvin take awayna

Vierailija
12/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään monesti lasten kanssa varsinkin kylpylähotellissa ja monesti aamupala on 11astikkin. Eli aamulla ennen uintia haetaan jotain pientä, tyyliin croissantit ja mehut ja sitten uinnin päälle syödään kunnolla🙂Lapset herää aina aikaisin niin hyvin ollaan 7:ltä jo syömässä,

Vierailija
13/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuon kahvin otan aina mukaan aamupalalla jos saa, olen nähnyt semmoistakin, että kahvi maksaa euron jos vie pois aamiaiselta😅Tykkään loikoilla sen kahvin kanssa rauhassa vuoteessa aamiaisen päälle.

Vierailija
14/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siuntion kylpylässä ei ainakaan onnistu. Olimme syöneet aamupalan, sen jälkeen ulkoilleet ja olisimme vielä ulkoilun jälkeen juoneet kupilliset kahvia. Ei onnistunut.

Vierailija
15/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut siinä uskossa, että kahta kertaa ei voi käydä. Ulkomailla merkkaavat käyntisi ylöskin. Tykkäisin myös heti herättyäni saada kahvia, syöminen tuntuu heti aamusta hankalalta. Ja muutaman tunnin jälkeen hotellin tarjoama runsas aamiainen olisi jo sopivaan aikaan santsikahvin kanssa. Kun näin ei ole saanut tehdä, hotellointi on tuntunut hankalalta, sen verran olen kahviriippuvainen. En halua olla röyhkeä ja käydä kahdesti.

Varmasti kysymällä selviää kunkin hotellin politiikka. Minä olen muutaman kerran käynyt varhaiskahvilla ja myöhemmin syömässä, ja aamuvirkummat tuttavani tekevät tätä useinkin. Olen myös esim. piipahtanut hakemaan villatakin huoneestani, ei koskaan ole pysäytetty.

Vierailija
16/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin käsittämätöntä että suomessa edelleen aamiainen kuuluu hintaan. Aivan järkyttävä määrä menee ruokaa roskiin. Tv. entinen aamiaiskokki.

Vierailija
17/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, vaikka kolme kertaa. Kolmannella kerralla voit pyytää vielä doggy bagin.

Vierailija
18/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin käsittämätöntä että suomessa edelleen aamiainen kuuluu hintaan. Aivan järkyttävä määrä menee ruokaa roskiin. Tv. entinen aamiaiskokki.

Monessa paikassa voi valita myös aamiaisettoman yöpymisen. Työmatkalaisille aamiaisen tulisi kuulua.

Ei kai ongelma ole siinä, että aamiaista tarjotaan, vaan siitä, että toiset hamstraavat lautasilleen ruokaa, joka päätyy roskiin.

Vierailija
19/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dear customers. We have a delicious breakfast from 7 to 10, with shitmakingbreak 7.45 - 8.15. Enjoy and have a nice start to your day!

Please do not write in English when you can not.

What an earth would be "shitmakingbreak"?  My spellcheck went crazy and bright red. Stick to your mother tongue.      

Vierailija
20/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävämpää on se että muualla Euroopassa olen pahimmillaan maksanut aamiaisesta 39€. Kun kuitenkin syö vain sen saman yhden leivän ja kupillisen kahvia kuin muutoinkin niin se tuntui aika karulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan