Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hotelliaamiaisella käydä 2 kertaa? Ekana n klo 7 ja toisen kerran n.9.30..Ei ainakaan oo missään nimenomaisesti kielletty..

Vierailija
30.12.2021 |

Hotelliketju Suomessa...

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellin hintaan kuuluu vain yksi aamiainen

jos haluat kaksi aamiaista, maksa kahdesta

Vierailija
42/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu hotellista, toisissa pönöttää hovimestari ovenpielessä huoneiden numeroita tarkistamassa.

Tosin miksi kukaan haluaisi syödä kaksi aamiaista on vähän mysteeri? Etkö voi syödä kerralla mitä syöt?

Koska ahmatti ei saa kylläkseen yhdestä kerrasta? Tai buliimikko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suursyömärikö?

Vierailija
44/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suursyömärikö?

Itse teen viikonloppuisin kotona usein sitä, että syön aamulla ensin vähän jotain jogurttia tms. jotta jaksan tehdä salitreenin paremmin kuin tyhjällä vatsalla. Vasta sen jälkeen syön kunnon aamiaisen. Jos se tekee minusta läskin ja ahmatin niin olkoon niin.

Vierailija
45/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellin hintaan kuuluu vain yksi aamiainen

jos haluat kaksi aamiaista, maksa kahdesta

Mutta toisaalta saahan siellä aamiaishuoneessa olla vaikka 7-10 ja syödä ihan koko tuon ajan. 

Vierailija
46/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on AV:n paras puoli, saa paljon hyviä käytännön ideoita siihen miten omasta elämästään voi tehdä helpompaa. Ehdottomasti käyttöön tämä vinkki, äkkiäkös se ensimmäisellä aamiaisella selviää mikä on kyseisen hotellin politiikka tässä asiassa.

Vierailija
47/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut siinä uskossa, että kahta kertaa ei voi käydä. Ulkomailla merkkaavat käyntisi ylöskin. Tykkäisin myös heti herättyäni saada kahvia, syöminen tuntuu heti aamusta hankalalta. Ja muutaman tunnin jälkeen hotellin tarjoama runsas aamiainen olisi jo sopivaan aikaan santsikahvin kanssa. Kun näin ei ole saanut tehdä, hotellointi on tuntunut hankalalta, sen verran olen kahviriippuvainen. En halua olla röyhkeä ja käydä kahdesti.

Missä ’ulkomailla’? Itse olen paljon reissannut esim Usassa, ja jos aamiainen on kuulunut hintaan, ei sitä kukaan seuraa, miten siellä kulkee.

ä

Ainakin viimeisimmillä matkoilla Kanarialle, henkilökunta tarkisti huoneavaimen ja kysyi huoneen numeron. Mielestäni Helsingin hotelleissa myös.

Vierailija
48/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut siinä uskossa, että kahta kertaa ei voi käydä. Ulkomailla merkkaavat käyntisi ylöskin. Tykkäisin myös heti herättyäni saada kahvia, syöminen tuntuu heti aamusta hankalalta. Ja muutaman tunnin jälkeen hotellin tarjoama runsas aamiainen olisi jo sopivaan aikaan santsikahvin kanssa. Kun näin ei ole saanut tehdä, hotellointi on tuntunut hankalalta, sen verran olen kahviriippuvainen. En halua olla röyhkeä ja käydä kahdesti.

Kannattaa varata huone jossa on kahvinkeitin omassa huoneessa, saa vielä nauttia sen ensimmäisen kupin ihan omassa rauhassaan.

Harvemmin on enää kahvinkeittimiä huoneessa. Ei edes vedenkeittimiä. Ne ovat kai niin mukaantarttuvaa tavaraa...

Vierailija
49/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varata huone jossa on kahvinkeitin omassa huoneessa, saa vielä nauttia sen ensimmäisen kupin ihan omassa rauhassaan.

Kuka viitsii käyttää niitä huoneiden kahvinkeittimiä? Hyi kauheeta. Oletko kuullut, mitä kaikkea niillä tehdään? 

Vierailija
50/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

All-inclusivessa olen toisinaan käynyt kahdesti aamupalalla, mutta toisella kerralla ei oikein jaksa kuin juoda kahvin tai pari ja ottaa ehkä jonkin makean herkun tai jäätelöä. Esimerkiksi silloin kun paikassa ei ole muuten tarjolla kuin automaattikahvia.

Vierailija
51/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka viitsii käyttää niitä huoneiden kahvinkeittimiä? Hyi kauheeta. Oletko kuullut, mitä kaikkea niillä tehdään? 

No mitä? Käytetään kuukupin pesurina?

Vierailija
52/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt syksyllä yhdessä hotellissa sai kirjautumisen yhteydessä aamiaislipukkeet. Se sitten piti antaa aamupalalla tarjoilijalle.

Vierailija
53/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä hakenut take away-kahvin ja käynyt myöhemmin syömässä. Näin olen toiminut, jos huoneessa ei ole kahvimahdollisuutta.

Kysyn aina respasta jo kirjautuessa onko tuo ok ja ei kukaan ole vielä kieltänyt.

Vierailija
54/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dear customers. We have a delicious breakfast from 7 to 10, with shitmakingbreak 7.45 - 8.15. Enjoy and have a nice start to your day!

Please do not write in English when you can not.

What an earth would be "shitmakingbreak"?  My spellcheck went crazy and bright red. Stick to your mother tongue.      

Ei kannata päteä jos ei itsekään osaa.

T: eri

Vierailija
55/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn aina ellei ole jotain huonekortin näyttämistä tms. Ekaksi heti klo 7. Sitten saatan ennen kymmentä käydä vielä jotain syömässä. En ole suursyömäri enkä jätä lautaselle hävikkiä.

Vierailija
56/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu hotellista, toisissa pönöttää hovimestari ovenpielessä huoneiden numeroita tarkistamassa.

Tosin miksi kukaan haluaisi syödä kaksi aamiaista on vähän mysteeri? Etkö voi syödä kerralla mitä syöt?

Ei se hovi laske kertoja, vaan estää lokkeilun.

Jos sä olet jo kerran ilmoittanut huonenumerosi, se seuraava kerta tulkitaan valheeksi/lokkeiluksi. Huoneen hintaan kuuluu aamiainen, ei koko aamupäivän syömiset.

Keitä kahvir huoneessa silloin seiskalta ja mene aamiaiselle 9:30.

Vierailija
57/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn aina ellei ole jotain huonekortin näyttämistä tms. Ekaksi heti klo 7. Sitten saatan ennen kymmentä käydä vielä jotain syömässä. En ole suursyömäri enkä jätä lautaselle hävikkiä.

Mikset saman tien marssi lounaallekin?

Vierailija
58/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ’ulkomailla’? Itse olen paljon reissannut esim Usassa, ja jos aamiainen on kuulunut hintaan, ei sitä kukaan seuraa, miten siellä kulkee.

Kyllä Amerikassakin yleensä on siinä aamiaissalin ovella se henkilö vastaanottamassa aamiaisvieraat ja tarkistaa sen huonenumeron. 

Vierailija
59/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin käsittämätöntä että suomessa edelleen aamiainen kuuluu hintaan. Aivan järkyttävä määrä menee ruokaa roskiin. Tv. entinen aamiaiskokki.

Järkyttävämpää on se että muualla Euroopassa olen pahimmillaan maksanut aamiaisesta 39€. Kun kuitenkin syö vain sen saman yhden leivän ja kupillisen kahvia kuin muutoinkin niin se tuntui aika karulta.

Kannattaa käydä paikallisesta kahvilasta hakemassa se kahvi jos sellainen on lähettyvillä. 

Vierailija
60/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin on enää kahvinkeittimiä huoneessa. Ei edes vedenkeittimiä. Ne ovat kai niin mukaantarttuvaa tavaraa...

Mä olin viimeksi viiden tähden hotellissa Kreikassa eikä ollut kahvin/vedenkeittimiä huoneessa. Ihmettelin kyllä kun luulisi tuon tasoisessa hotellissa olevan, mutta kaiketi ne sitten olettavat että kahvit tilataan suoraan huonepalvelusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi