Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle selvisi eilen, että mieheni todennäköisesti pettää minua

Vierailija
16.04.2015 |

Tuntuu kuin matto olisi vedetty jalkojen alta. En pysty syömään, en nukkumaan. Toivon vain olevani väärässä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 02:47"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 02:42"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 02:41"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 02:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 02:29"]

[/quote]

Meillä ei ole minkäänlaista fyysistä läheisyyttä. Mies suorastaan kavahtaa pienintäkin kosketusta. Hän piilottelee puhelimiaan, viipyy myöhään töissä, on jatkuvasti ärtynyt seurassani jne. Hän on sanonut, ettei tiedä enää, mitä haluaa elämältään, rakastaako minua enää jne.

[/quote]  Miksi haluat elää tuollaisessa suhteessa? Kauanko tuollaista vaihetta on jatkunut? Onko teillä lapsia ja minkä ikäisiä?

[/quote]

Minä rakastan häntä ja haluan olla yhdessä hänen kanssaan. Yli vuoden. Ei lapsia.

[/quote]

Kuules, jos mies ei rakasta sinua niin et voi pakottaa häntä. Nyt teidän kannattaa muuttaa 2 kuukaudeksi erilleen ja kokeilla, voitteko elää ilman toisianne. Ryhdy HETI selvittämään, miten saisit uuden asunnon. Älä kiduta itseäsi tuollaisessa suhteessa. Voit saada rakastavan puolison, onnellisen parisuhteen ja lapsia, jos toimit heti. Älä tuhlaa aikaasi.

[/quote]

Tiedän, ettei toista voi pakottaa. Hän ei ole kuitenkaan sanonut, ettei rakastaisi enää vaan ettei ole varma asiasta. Tietysti tämä yhdistettynä fyysisen läheisyyden lähes täydelliseen puuttumiseen huolestuttaa (hyvä, että saan edes halata). Olemme paljon erillään, sillä mieheni käy töissä toisella paikkakunnalla. En osaa sanoa, onko välimatka auttanut asioita. Kiitos neuvosta, mutta en tällä hetkellä yksinkertaisesti jaksa ajatella oman asunnon hankkimista. Olen kokenut elämäni onnellisimmat hetket mieheni kanssa, joten en haluaisi luovuttaa. Ennen ongelmiamme hän oli ns. täydellinen kumppani minulle, kaikki mitä olin ikinä halunnut.

Vierailija
22/34 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 02:49"]

[/quote]

Meillä ei ole minkäänlaista fyysistä läheisyyttä. Mies suorastaan kavahtaa pienintäkin kosketusta. Hän piilottelee puhelimiaan, viipyy myöhään töissä, on jatkuvasti ärtynyt seurassani jne. Hän on sanonut, ettei tiedä enää, mitä haluaa elämältään, rakastaako minua enää jne.

[/quote]  Miksi haluat elää tuollaisessa suhteessa? Kauanko tuollaista vaihetta on jatkunut? Onko teillä lapsia ja minkä ikäisiä?

[/quote]

Minä rakastan häntä ja haluan olla yhdessä hänen kanssaan. Yli vuoden. Ei lapsia.

[/quote]Miksi haluat olla hänen kanssa ja miksi rakastat? Hän kohtelee sua törkeästi! Saatko hänen seuratsaan mitään hyvää jos on vain ärtynyt eurassasi, kannattaa nyt hiukan miettiä onko tuollainen suhde hyvä.

[/quote]

Hän on ihana ihminen ja ennen ongelmiamme ns. täydellinen kumppani minulle. Kaikesta huolimatta olen silti onnellisempi hänen kanssaan kuin ilman häntä, kun minulla on edes toivo, että asiat palaisivat joskus ennalleen. Tiedän kuulostavani tosi säälittävältä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 02:54"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 02:48"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 02:44"]

No sitten jos mies on tuollainen kun edellä mainitsit, niin sitten ihan ilman pettämistäkin sun pitäsi miettiä haluatko olla tuollaisessa suhteessa..Nyt itsekunnioitusta kehiin, ansaitset miehen ketä arvostaa sinua!

[/quote]

Olen ajatellut, että jos hän on esim. masentunut. Hän sanoo arvostavansa minua ja pyytää jatkuvasti anteeksi sitä, että asiat ovat niinkuin ovat. En pysty tällä hetkellä kuvittelemaan elämää ilman häntä. Ennen näitä ongelmia olimme hyvin onnellisia. Olemme olleet pitkään yhdessä ja keskustelleet naimisiinmenosta, lapsista ja oman asunnon hankkimisesta.

[/quote]

Siinä tapauksessa teidän kannattaisi mennä parisuhdeterapiaan (katso oman alueesi seurakunnan nettisivulta, se on ilmaista) ja miehen pitäisi mennä masennuksen takia lääkäriin. Jos haluatte yhdessä tehdä työtä parisuhteenne eteen ja näette molemmat, että teillä on yhteinen tulevaisuus, niin hyvä niin. Mutta jos mies ei tiedä rakastaako ja kohtelee sua töykeästi, niin olisi hyvä pitää taukoa ja muuttaa erilleen vaikka lyhyeksikin aikaa. Se selkeyttää ajatuksia kummasti.

[/quote]

Olen ajatellut parisuhdeterapiaa, mutta ennen sitä olen ajatellut antaa hänelle aikaa ja tilaa pohtia asioita. Hyvän terapeutin löytäminen ei ole myöskään helppoa, sillä minun on vaikeaa luottaa ihmisiin. En ole varma masennuksesta, mutta tunnen mieheni niin hyvin (tai ainakin olen ajatellut tuntevani), että minusta hän ei ole kunnossa. Olen ymmärtänyt, että hänkin haluaisi yrittää tehdä työtä parisuhteemme eteen, mutta enään en ole ihan varma. Mies käy töissä toisella paikkakunnalla (hänellä on siellä asunto), joten siksikin olemme viettäneet aikaa erillämme.

Vierailija
24/34 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 02:55"]

Mahdollinen pettäminen katkaisisi siis kamelin selän? Testaa, pettääkö hän.

[/quote]

Kyllä. Se osoittaisi niin täydellistä kunnioituksen puutetta, että miten siitä voisi jatkaa. Miten tuota voisi testata?

Vierailija
25/34 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 03:03"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 02:49"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Miksi haluat olla hänen kanssa ja miksi rakastat? Hän kohtelee sua törkeästi! Saatko hänen seuratsaan mitään hyvää jos on vain ärtynyt eurassasi, kannattaa nyt hiukan miettiä onko tuollainen suhde hyvä.

[/quote]

Hän on ihana ihminen ja ennen ongelmiamme ns. täydellinen kumppani minulle. Kaikesta huolimatta olen silti onnellisempi hänen kanssaan kuin ilman häntä, kun minulla on edes toivo, että asiat palaisivat joskus ennalleen. Tiedän kuulostavani tosi säälittävältä...

[/quote]

Ap, olen sinusta huolissani sillä kuulostat masentuneelta. Pidä itsestäsi huolta. Halaus sinulle.

Vierailija
26/34 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo nyt pettämiseltä kuulostaa valitettavasti. Kaikki tunnusmerkit täyttyvät, ihan kaikki. Käy muualla töissä, on menoja, kavahtaa kosketustasi, piilottelee puhelinta, on puhunut ettei tiedä rakastaako sinua, käyttää erektiolääkkeitä muttei seksiä sinun kanssasi.. Kysy suoraan? Vaikka ei pettäjät koskaan myönnä.

Vierailija
27/34 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tulee tästä ketjusta niin mieleen oman "täydellisen parisuhteen" päättyminen. Tilanne kuulostaa niin tutulta. Voimia ap:lle!

Vierailija
28/34 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hähä. 

Voisitko sä puhua sen ihmisen kanssa, jonka kanssa jaat elämääsi?

kysy. Sano, mitä löysit.

ehkä sillä on ongelma ja siksi teillä ei ole seksielämää. Tai sitten se on henkistä...jos teillä ei ole luottamusta eikö yhteyttä.

olis aika puhua. Tule sieltä nurkasta esiin. Tässä sä elät aikuisen elämää. Tee aikuisen hommia. Puhu. Vaikuta omassa elämässäsi.

Vierailija
29/34 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tuntea sut ap. Tilanne on vaikea ja olen surullinen teidän molempien puolesta.

Vierailija
30/34 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 08:03"]

Hähä. 

Voisitko sä puhua sen ihmisen kanssa, jonka kanssa jaat elämääsi?

kysy. Sano, mitä löysit.

ehkä sillä on ongelma ja siksi teillä ei ole seksielämää. Tai sitten se on henkistä...jos teillä ei ole luottamusta eikö yhteyttä.

olis aika puhua. Tule sieltä nurkasta esiin. Tässä sä elät aikuisen elämää. Tee aikuisen hommia. Puhu. Vaikuta omassa elämässäsi.

[/quote]

Noudatapa omaa neuvoasi aikuisesta käytöksestä ja lopeta tuo hähättely.

Vierailija
31/34 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kullotsaa säälittävältä roikkujalta. luotuva. eivät asiat tuosta korjannu.

Vierailija
32/34 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 08:40"]

ap kullotsaa säälittävältä roikkujalta. luotuva. eivät asiat tuosta korjannu.

[/quote]

Mistä sinä toisen parisuhteen tunnet ja tiedät, koska pitää "luotuvaa"?

Vierailija
33/34 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ole seksielämää kun miehellä erekti ongelmaa, ehkä yksinään testaillut toimiiko noi erekti lääkkeet. Kysy suoraa mieheltäsi en nyt tuon varaan laskisi että pettää, onko muuta näyttöä tai epäilystä?

[/quote]

[/quote]

Nämä kaikki voivat myös johtua siitä, että hän häpeää erektiohäiriötään. Siksi teillä ei ole seksielämää ja hän tietoisesti ottaa etäisyyttä, ettei edes joudu tilanteeseen jossa seksi (ja hänen ongelmansa paljastuminen) olisi mahdollista.

Nyt onkin kysymys siitä, oletteko puhuneet hänen erektio-ongelmista vai ei? Suosittelisin sitä pariterapiaa.

Vierailija
34/34 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 08:52"]

Teillä ei ole seksielämää kun miehellä erekti ongelmaa, ehkä yksinään testaillut toimiiko noi erekti lääkkeet. Kysy suoraa mieheltäsi en nyt tuon varaan laskisi että pettää, onko muuta näyttöä tai epäilystä?

[/quote]

[/quote]

Nämä kaikki voivat myös johtua siitä, että hän häpeää erektiohäiriötään. Siksi teillä ei ole seksielämää ja hän tietoisesti ottaa etäisyyttä, ettei edes joudu tilanteeseen jossa seksi (ja hänen ongelmansa paljastuminen) olisi mahdollista.

Nyt onkin kysymys siitä, oletteko puhuneet hänen erektio-ongelmista vai ei? Suosittelisin sitä pariterapiaa.

[/quote]

Ap:n kertoman perusteella tuo vaihtoehto ei kuulosta todennäköiseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme