Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet aikuisesta, jolla on hammasraudat?

Vierailija
15.04.2015 |

?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luultavasti edes huomaisi saati ajattelisi mitään ihmeellistä. Korkeintaan että miksiköhän ei ole lapsena hoidettu.

Ps. Olin yläasteella aivan järjettömän ihastunut poikaan, jolla oli raudat. Ei niihin kiinnittänyt mitään huomiota, kun hymy oli niin valloittava! :)

Vierailija
2/17 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siinä on ihminen hammasraudoilla.ei niihin kiinnitä huomiota,hyvä vaan että korjaa jos on korjattavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siinä jäi lapsena jotain hoitamatta. Ja että täytyy olla ihan riittävästi massia, että voi aikuisena hampaansa oikoa.

Vierailija
4/17 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi:D

Vierailija
5/17 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä ekaksi tulee mieleen että joku turhamainen, joka pelkästään ulkonäön takia oikoo vaikkei yksillä hampailla nyt oikeasti ole mitään väliä. Vaikka tiedän kyllä että osalla syy on esim. päänsärkyjä aiheuttava purentavika, joiden korjauttaminen tietysti on aika välttämätöntä.

Vierailija
6/17 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että sillä on hammasraudat. Mitä sitten?

Vierailija
7/17 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ne on söpöt. Minunkin pitäisi hankkia raudat, mutta taidan olla vähän liian vanha.

Vierailija
8/17 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä harkita. Mulle ei lapsena hammaslääkäri alkanut oikomaan, kun sitä pyysin. Ei näissä sinänsä mitään vikaa ole, vaikka muut ihmiset välillä huomauttelevat. Hampaani ovat vähän ulkonevat. Vaikka kyllähän se huomauttelu hieman harmittaa.

Vierailija
9/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mun uskottavuus ei oo kokonaan mennyttä jos saan raudat?:D

Vierailija
10/17 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:54"]

Voisin kyllä harkita. Mulle ei lapsena hammaslääkäri alkanut oikomaan, kun sitä pyysin. Ei näissä sinänsä mitään vikaa ole, vaikka muut ihmiset välillä huomauttelevat. Hampaani ovat vähän ulkonevat. Vaikka kyllähän se huomauttelu hieman harmittaa.

[/quote]

Ei vähän ulkonevia välttämättä suostu oikomaan kukaan. Mulla sama vika, menin esteettisen hammashoidon erikoislääkärille oikein, mutta hän vaan kehui kuinka komea hymy mulla on ja ei todellakaan kannata tehdä mitään. Kuulemma moni filmitähtikin olisi kateellinen hymystäni. Mutta minua vaan inhottaa lievästi ulkonevat etuhampaat, kun useimmilla ne on pikemminkin vähän sisäänpäin kääntyneet.

Vierailija
11/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:58"]Eli mun uskottavuus ei oo kokonaan mennyttä jos saan raudat?:D
[/quote]
No ei :-D

Vierailija
12/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän on lapsena kieltäytynyt raudoista, siksi niitä ei ole aiemmin oiottu.

Vierailija
13/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oiottiin hampaat lapsena, mutta kaikki palautuivat heti entiselleen kun raudat otettiin pois. Otin uudelleen raudat kolmikymppisenä, vajaat pari vuotta pidin ja nyt on aivan ihanan suora hammasrivistö. Ja retentiokaari. Kukaan ei kertaakaan huomautellut mitään vaikka ihan rautaiset raudat olivat. Että kannattaa uskaltaa.

Vierailija
14/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:02"]

?

[/quote]

Ajattelen,että hänen hampaissaan on jokin vika joka korjautuu rautoja käyttämällä.Minulla on itsellänut ollut  17-18-vuotiaana raudat,koska joku hammas ei mahtunut puhkeamaan jollei sille tehdä tilaa.En siis varsinaisesti ollut aikuinen,mutta "vanha" käyttämään rautoja.

Vierailija
15/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:02"]Että hän on lapsena kieltäytynyt raudoista, siksi niitä ei ole aiemmin oiottu.
[/quote]
Voi kuule melkein puolet elämästäni on oiottu..

Vierailija
16/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 00:28"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:54"]

[/quote]

Ei vähän ulkonevia välttämättä suostu oikomaan kukaan. Mulla sama vika, menin esteettisen hammashoidon erikoislääkärille oikein, mutta hän vaan kehui kuinka komea hymy mulla on ja ei todellakaan kannata tehdä mitään. Kuulemma moni filmitähtikin olisi kateellinen hymystäni. Mutta minua vaan inhottaa lievästi ulkonevat etuhampaat, kun useimmilla ne on pikemminkin vähän sisäänpäin kääntyneet.

[/quote]

Myös minulla sama kokemus. Pari hammasta on itse asiassa todella pahasti vinksallaan, oikeastaan aivan sijoiltaan, mutta yksityiselläkin puolella sanottiin, että on parempi jättää oikomatta kun ei vaikuta purentaan, vaikka pahalta näyttääkin.

Vierailija
17/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tulee mieleen, että hänkin on ikäluokkaa, jonka hampaita ei yhtä aktiivisesti oiottu kuin nykylapsien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi