Olen niin miehenkipeä, että sydäntä särkee
Miten haluaisinkaan miehen, jonka viereen kömpiä. Haluaisin halata, rakastaa, rakastella, rupatella ja vaan olla. Halusisin käydä sen kanssa kaupassa ja leffassa, tehä myöhään illalla vielä vaikka voileivät.
Inhoan olla ilman paria :-(
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:17"]
Täällä myös ihan nätti nainen ilman miestä. Mutta ikää jo 41 v. Lapsiakin on, mutta alkavat olla isompia. Vieläköhän sitä löytäisi rakkaan itselleen, sellaisen, jonka viereltä herätä aamuseksiin ja hellyyteen? Kaipaan niin miehen kättä ihollani.
[/quote]
Moni luulee että lapset on este, mutta minä kun olen 40 v. lapseton nainen, niin sinkkumarkkinoilla törmäsin toistuvasti siihen, että miehet pitivät hyvin epäilyttävänä sitä ettei minulla ollut lapsia. Millainen nainen ei ole halunnut naimisiin eikä lapsia? Ilmeisesti mikään ei kelpaa: jos on lapsia niin ne rajoittaa, mutta jos on lapseton, on joku luonnoton kylmä nainen.
Onko nuorelle miehelle, joka on fiksu, puhdas, luotettava ja tietenkin komea ja hoikka vartaloinen kysyntää "unikaverina"? Tekisin tätä ilta- ja aamupalaa vastaan. Tulisin illalla ja söisimme iltapalan ja menisimme sänkyyn makoilemaan ja hellisimme ja juttelisimme niin kauan että nukahdamme. Aamulla söisimme aamupalan ja lähtisimme eri teille.
T: Unikaveri
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:04"]Miten haluaisinkaan miehen, jonka viereen kömpiä. Haluaisin halata, rakastaa, rakastella, rupatella ja vaan olla. Halusisin käydä sen kanssa kaupassa ja leffassa, tehä myöhään illalla vielä vaikka voileivät.
Inhoan olla ilman paria :-(
[/quote]
Niin minäkin.
N37 pk-seutu
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:28"]
Minäkin haluan noita asioita, mutta oikean henkilön kanssa, joka myös tahtoo minut itseni vuoksi eikä vain, koska olisi kiva olla joku, jota halailla.
[/quote]Jos nyt tähän lähetään, niin voi olla että ei tuu tapahtumaan. Miksi tavoitella jotain mitä suurin osa ihmisistä ei tule koskaan saavuttamaan. eli sitä että molemmat haluais toisiaan yhtä paljon. Toinen haluaa aina enemmän. Ja kuitenkin nuokin suhteet toimivat. Ei sen pitäs olla ongelma, että on vaan siinä koska toinen haluaa jonkun. Suurin osa suhteista on tuollasia. Suurin osa suhteista myös loppuu ennemmin tai myöhemmin. Itse ainakin ottasin nyt mielellään sellasen jota itse haluan paljon, mutta joka ei minua niin paljon, kuin toisin päin. Kiinnostukset ei koskaan täysin kohtaa. Jokanen aikunen ihminen ymmärtää ja kun myöntää tämän kaikki on helpompaa...Ihan vaan vinkkinä sulle ja kaikille muillekki
[/quote]
Se riippuu mitä haluaa. Jos haluaa seksiä, tai yksinäisyyden tai läheisyydenkaipuun helpotusta, niin joo, toki voi ottaa jonkun joka ottaa minut samasta syystä.
Mutta mulle aina parisuhteen idea on ollut syvempi henkinen yhteys. Jos sitä ei saa, olen mieluummin yksin. Pärjään kyllä erinomaisesti yksin ilman seksiä tai läheisyyttä. Olen pärjännyt viimeisen suhteen jälkeen jo 9 vuotta ja pärjään loppuelämäni jos on tarve. Mutta olisihan se hienoa jos saisi sellaisen jonka kanssa olisi syvä henkinen yhteisymmärrys, sellainen "sielunkumppanuus".
[/quote]Niin, ymmärrän. Siis ideaalitilanteessa näin. Kaikkihan sen haluis. Mutta kun elämä ei koskaan mene niin kuin ideaalitilanteessa menis. Mä oon nyt ollut sen verran yksin että tuntuu että vihdoin oisin valmis suhteeseen. Ja nyt en kuitenkaan löydä ketään sopivaa :(
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:04"]
Miten haluaisinkaan miehen, jonka viereen kömpiä. Haluaisin halata, rakastaa, rakastella, rupatella ja vaan olla. Halusisin käydä sen kanssa kaupassa ja leffassa, tehä myöhään illalla vielä vaikka voileivät.
[/quote]
Minäkin haluaisin tätä, mutta mun mies ei :( Tuolla se nytkin kuorsaa ja minä valvon yksin :(
Miehenkipeä ap täällä,
Itse en osaa yhdenillansuhteita harrastaa vaan kaipaan juuri sellaista turvallisen parisuhteen tuntua ja yhdessäolemista.Olen mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa, mutta en toisaalta tarkoittanut mitään ylimaallista sielunkumppanuuta vaan arkista läheisyyttä. Tietty haluaisin, että rakastamani mies haluaisi olla juuri minun kanssani :-) Kauhistuttava ajatus olisi olla esim. 5 vuotta parittomana, toki pystyn mutten halua.
Minäkin haluan noita asioita, mutta oikean henkilön kanssa, joka myös tahtoo minut itseni vuoksi eikä vain, koska olisi kiva olla joku, jota halailla.
[/quote]Jos nyt tähän lähetään, niin voi olla että ei tuu tapahtumaan. Miksi tavoitella jotain mitä suurin osa ihmisistä ei tule koskaan saavuttamaan. eli sitä että molemmat haluais toisiaan yhtä paljon. Toinen haluaa aina enemmän. Ja kuitenkin nuokin suhteet toimivat. Ei sen pitäs olla ongelma, että on vaan siinä koska toinen haluaa jonkun. Suurin osa suhteista on tuollasia. Suurin osa suhteista myös loppuu ennemmin tai myöhemmin. Itse ainakin ottasin nyt mielellään sellasen jota itse haluan paljon, mutta joka ei minua niin paljon, kuin toisin päin. Kiinnostukset ei koskaan täysin kohtaa. Jokanen aikunen ihminen ymmärtää ja kun myöntää tämän kaikki on helpompaa...Ihan vaan vinkkinä sulle ja kaikille muillekki
[/quote]
Voin olla ilmankin. Joku erityinen, jota halailla, olisi kiva, mutta turha alkaa suhteeseen vain jotta olisi joku. Olen kyllä aikaisemmin alkanut suhteisiin mukamas kovastikin ihastuneena, mutta kyse on ollut vain siitä, että olen ollut ihastunut siihen ihastuksen tunteeseen ja siihen tilanteeseen, että on joku jota halailla ja tehdä kaikkia muitakin suhteeseen kuuluvia asioita (esim. noita ketjun ensimmäisessä viestissä mainittuja).
Nykyään olen tarkempi, että se "joku" on tosiaan erityinen itsensä vuoksi, että elämänarvot ovat samanlaiset ja tuntuu turvalliselta olla avoin hänelle ja myös hän pyrkii olemaan avoin minulle ja että yhdessä etsitään tapoja hoitaa suhdetta ja syntyviä konflikteja.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:06"]Kaunis ja hieno kirjoitus.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]Voitaisko tutustua mies30? Olet ihanan iloinen tapaus, hoitaa helliä, katsoa töllä, ja tekisin sulle ruokaa.
Olen 34v isokaluinen mies.
Pitäisi kait järjestää sellainen yksinäisten lusikka-asento-kokoontumisajoköllöttely säännöllisesti.
Niinhän sitä täällä sanotaan, mutta eipä ole missään deittipalstalla tullut vuosiin yhtään viestiä keneltäkään. Ette tarpeeks paljon halua.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:39"]
Täällä myös ihan nätti nainen ilman miestä. Mutta ikää jo 41 v. Lapsiakin on, mutta alkavat olla isompia. Vieläköhän sitä löytäisi rakkaan itselleen, sellaisen, jonka viereltä herätä aamuseksiin ja hellyyteen? Kaipaan niin miehen kättä ihollani.
[/quote]
Miksi tuo "Mutta ikää jo 41 v."? Tarkoittaako se mielestäsi, että et voi löytää ketään, vai haikailetko niin nuorten miesten perään, että tiedät ikäeron olevan este.
Normaali mukava nelikymppinen mies ottaa mielellään itselleen kumppaniksi samanikäisen naisen, elämänkokemus on samalla linjalla ja on todennäköisempää, että kiinnostuksen kohteet ovat samansuuntaisia.
Älä vähättele itseäsi.
M44
[/quote]
kiitos.:-)
On vaikeaa löytää ikäistäni ja vapaata kunnon miestä. Ehkä vielä onnistaa, toivon niin kovasti.
Voi vitsit oikeasti. Mulla tulee niin hiton paha fiilis tästä. Kun on niin paljon yksinäisiä ihmisiä jotka kaipaa toista ihmistä, eivätkä saa. Tai saa sitä jota oikeasti haluaa. Jos minä vaan voisin jotenkin auttaa niin tekisin sen! Voimia kaikille teille <3<3
Nro 30, ihana idea! Av:n yksinäisten lusikkadeitit <3
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:55"]
Niinhän sitä täällä sanotaan, mutta eipä ole missään deittipalstalla tullut vuosiin yhtään viestiä keneltäkään. Ette tarpeeks paljon halua.
[/quote]
Tosielämässä naisten aloitteet tuon eteen melko vähäisiä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:39"]
[/quote]
Miksi tuo "Mutta ikää jo 41 v."? Tarkoittaako se mielestäsi, että et voi löytää ketään, vai haikailetko niin nuorten miesten perään, että tiedät ikäeron olevan este.
Normaali mukava nelikymppinen mies ottaa mielellään itselleen kumppaniksi samanikäisen naisen, elämänkokemus on samalla linjalla ja on todennäköisempää, että kiinnostuksen kohteet ovat samansuuntaisia.
Älä vähättele itseäsi.
M44
[/quote]
kiitos.:-)
On vaikeaa löytää ikäistäni ja vapaata kunnon miestä. Ehkä vielä onnistaa, toivon niin kovasti.
[/quote]
Muista, että se on sama kuin lotossa: päävoitto voi olla epätodennäköinen, mutta jos et edes osta kuponkia, niin et ainakaan voi voittaa. Eli ole aloitteellinen ja optimistinen!
M44
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:55"]
Pitäisi kait järjestää sellainen yksinäisten lusikka-asento-kokoontumisajoköllöttely säännöllisesti.
[/quote]
Äkkiseltään en keksi mitään, mikä voisi kiinnostaa vähemmän.
- Yksi niistä, joille on väliä ketä halailee
yritä puhua sen kanssa vähän lähempää, ehkä se kuulee.
kokeile aluksi vaikkapa peilin edessä, kokeile parin minuutin hissimonologia?
jos sinulla on tapoja, se voi onnistua.
Täällä kanssa 27v,nätti,sosiaalinen ja mukava nainen joka kaipaa läheisyyttä. Aina sitä seksiä olisi tarjolla mutta ei missään tapauksessa mitään sen vakavampaa. Taitaa olla kun on vähän ylipainoo niin ei kelpaa vaikka ois kuinka nätti,huoliteltu,laitettu yms...julma maailma!
[/quote]
Se riippuu mitä haluaa. Jos haluaa seksiä, tai yksinäisyyden tai läheisyydenkaipuun helpotusta, niin joo, toki voi ottaa jonkun joka ottaa minut samasta syystä.
Mutta mulle aina parisuhteen idea on ollut syvempi henkinen yhteys. Jos sitä ei saa, olen mieluummin yksin. Pärjään kyllä erinomaisesti yksin ilman seksiä tai läheisyyttä. Olen pärjännyt viimeisen suhteen jälkeen jo 9 vuotta ja pärjään loppuelämäni jos on tarve. Mutta olisihan se hienoa jos saisi sellaisen jonka kanssa olisi syvä henkinen yhteisymmärrys, sellainen "sielunkumppanuus".