Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka eivät pese hampaitaan

Vierailija
27.03.2015 |

Eräskin jonka tunnen pesee hampaansa vain ulos lähtiessään, ei KOSKAAN kuten normaalit ihmiset iltaisin (tai aamuin-illoin). Viikonloppuna ei kuulemma tarvitsekaan, voi ottaa lomaa siitäkin hommasta. Sama naishenkilö vitsailee myös sillin hajusta tyyliin sillipurkki kaatui, voi voi kun tuoksahtaa. Ette varmasti tuollaiseen ole törmänneet, vai oletteko?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on heikkolahjainen hampaiden pesun kanssa. Se on ällöttävää ja mä kuitenkin suutelen sitä päivittäin. JOO! ÄLLÖÖ!

Ehkä kerran kaksi viikossa, kun saunoo pesee hampaansa. Nätit ne ovat ja valkoiset ja lisäksi nolla reikää yhä.. eikä muitakaan ongelmia suu asioiden kanssa, käy vuosittain tarkastuksessa ja ikää 39 vuotta. Eikä hengitys edes haise kummoselle. Ruualle silloin tällöin ja jos on dokannut.

Moni hurmaantuu sen hymyyn ja hampaisiin, kunpa vaan tietäisivät kaiken.

Vierailija
2/7 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä jotka oikein tajua peseytyä, kuuraavat kämppää sen sijaan. Jotkut ei tee kumpaakaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kariesbakteeri ei ole pesiytynyt suuhun, eipä ole kummoista tarvetta hampaiden harjaukselle. Ne harvat onnelliset joilla tätä ei siis ole, elävät elämänsä ilman reikiä jne...

Kovasti kyllä toivon että joku päivä teknologia tarjoaa ratkaisun haittabakteereiden suusta hävittämiseen pysyvästi.

Vierailija
4/7 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte. Olen saanut pillua pesemättäkin :D

Vierailija
5/7 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden kiinnityskudokset (=ikenet) voivatkin olla mielenkiintoisessa kunnossa, vaikka reikiintyminen ei olisikaan ongelma. Jos sitä suuta ei siis puhdista.

Vierailija
6/7 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä mättää että ko. henkilö saa reikiä jatkuvasti hampaisiin ja menee hammaslääkärille vasta kun särkee. Ei siis käy koskaan tarkastuksessa. Säännöllinen hampaiden harjaus voisi olla paikallaan, estäisi osaltaan monta turhaa särkypäivystyskäyntiä. Ap

Vierailija
7/7 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun mutsilta. Ei vaivautunu koskaan meijänkää hampaita hoonaamaa. Hammaslääkäri hoitaa.. Nimim. 4v ekat reijät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän