Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka eivät juurikaan nauti seksistä?

Vierailija
15.04.2015 |

En saa juuri mitään nautintoa yhdynnästä. Tuntuu, että seksi on vain miestä varten. Kostun kyllä ja kiihotun, mutta yhdyntä ei tunnu miltään ja usein jopa tappaa kiihottuneen tilan, koska en saa siitä mitään irti. Masennuslääkkeiden käyttö on pahentanut tilannetta entisestään. Onko muilla vastaavaa ongelmaa? Onko eri miehen kanssa tuntunut paremmalta? Ja vastauksia toivon tosiaan vain niiltä joilla on asiasta kokemusta, en nymfoilta ja kiimajankkaajilta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enään kiihotu ja kuiva olen. Alapääs ei tapahdu oikeastaan mitään. Seksi on turhauttavaa ja yritän päästä nopesti itse toimituksesta eroon.

Vierailija
2/7 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikeastaan. En kylläkään seurustele tällä hetkellä enkä etsi parisuhdetta. Joten haluttomuudestani ei ole kenellekään haittaa. En vain tunne minkäänlaista himoa seksiin, ajatuskin tuntuu vastenmieliseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun ymsyms. mutta en saa huipentumaa muuta kuin käsi-suupelillä.

Ennenku joku sanoo, että vaiha miestä, niin eipä se muidenkaan kanssa tuntunut miltään :D

Vierailija
4/7 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:38"]Kiihotun ymsyms. mutta en saa huipentumaa muuta kuin käsi-suupelillä.

Ennenku joku sanoo, että vaiha miestä, niin eipä se muidenkaan kanssa tuntunut miltään :D
[/quote] Ei tuo johdu kuin siitä, että klitoris sijaitsee kaukana reiästä. Se on ihan tavallista.

Vierailija
5/7 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei seksi pahemmin kiinnosta. Kiihotun kyllä, mutta kyllästyn nopeasti. Ei ole mielestäni mitään niin ihmeellistä se homma.

Mies, 27v.

Vierailija
6/7 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan seksia, mitää likaisempaa juttua ei maailmassa ole kuin seksi ! Hyi helvetti ! Kaikki jotka pitävät seksiä luonnollisena asiana pitäisi sulkea vankilaan.

Vierailija
7/7 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole siitä koskaan nauttinut. Käsittääkseni syy on juuri tuo fysiologinen eli klitoriksen ja emättimen aukon iso etäisyys (mulla erittäin "takapillu" ja klitoris hyvin edessä). Silloin emätintä "hinkkaamalla" ei millään pysty saamaan orgasmia tai muita tuntemuksia, koska ne tulee lähinnä klitoriksen kautta. 

Mutta en minä tuosta ikinä ole mitään ongelmaa tehnyt. Jos ei se seksi nyt ihmeellisen hyvältä tunnu, niin ei pahaltakaan. Olen aina antanut kun on mies halunnut eikä se ole ollut minulle mikään vaiva. Ja nautin toki siitä että mies nauttii ja huomiosta keholleni, vaikken mitään orgasmeja saakaan. Orgasmin hoidan sitten itse suihkussa kun käyn seksin jälkeen pesulla.