Mistä uraneuvontaa?
Opiskelen, mutta oppilaitoksessamme ei ole kunnollista opinto-ohjausta. Työvoimatoimiston asiakkaaksi en kai kelpaa opiskelun takia. Minulle on kertynyt todella vähän työkokemusta sairastetun masennuksen ym ongelmien takia eli olen huonosti työllistyvä, en saa edes vastausta suurimpaan osaan työhakemuksistani. Haluaisin kuitenkin tulevaisuudessa jonkun ihan hyvän työn eli tarvitsisin jotain neuvontaa ja ehkä nykyistä alaani tukevaa koulutusta mutta en tiedä mistä saisin tietoa mahdollisuuksista. Tuntuu että neuvontaa ja tukea on vain menestyville uraohjuksille tai vammaisille, enkä missään nimessä kuulu ensimmäiseen ryhmään enkä ihan vielä toiseenkaan. Help?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:22"]
Minkä ikäinen olet ja missä asut?
[/quote]
Kolmeakymmentä lähestyn ja pääkaupunkiseudulla elelen. ap
Jos olet helsinkiläinen niin guuglaat Stadin ammattiopisto ja koutsaus Jos et ole niin sano sit että olet niin saat apua.
Olen Helsingistä. Eikö tuo Stadin ammattiopiston koutsaus ole vaan ko koulun oppilaille? ap
Eiks työkkäriin pääse muka kuka vaan? Kävin itse siellä jollain koulutusihmisellä juttelemassa vaihtoehdoista vaikka olin töissä. Ei siltä kyllä mitään apua saanut, mutta kuitenkin...
Minkä ikäinen olet ja missä asut?