Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua seksiä - henki haisee

Vierailija
15.04.2015 |

Avauduin taas miehelle seksin vähyydestä. Ehkä mussa tosiaan on jotain vikaa, koska neljästä miehestä kolme on pihdannut multa. Osa on varmaan psyykkistä: mä oon aina valmis ja haluan aina enemmän. Ihan sama mitä mies teki. Exän kanssa ainakin uskon, että tämä vaikutti hänen mielikuvaan miehisyydestään, ja teki lopulta haluttoman. Olin tyytyväinen kun sain 3krt/pv, kun väheni olin tyytymätön ja varmaan tyrkytin itseäni. Lopulta sain enää jokatoinen viikko. Noh, tuolloin olin 25v.

Enkä mä itsekään mitenkään toooosi paljon enää nykyään halua. Mulle riittäisi 1-2krt/vko. Mutta saan tällä hetkellä 1-2krt/kk. Me ollaan lapsettomia kolmikymppisiä. Yhdessä vasta 2,5 vuotta. Ekan vuoden seksiä riitti, sitten alkoi vähentyä. Voi vaan miettiä, että mitä tämä on 20v päästä...

Mies yleensä viittaa seksittömyyden syillä itseensä: ei ole tyytyväinen ulkomuotoonsa joka vaikuttaa haluttomuuteen, ei liiku tarpeeksi jonka takia on väsynyt ja haluton ylipäätään tekemään mitään jne.

Tänään sitten tuli kaksi minuun liittyvää syytä lisäksi:

Vie fiilikset kun hengitys haisee. Kyse ei ole hygieniasta, hammaslääkäri juuri kehui hampaideni hoitoa ja kuntoa. Mutta aamulla hengitys haisee tosi pahalle, ja ilmeisesti muutenkin. Proppuja tulee jonkin verran (ei edes 1 kpl/kk), silloin tiedän itsekin haisevani. Mutta ilmeisesti hengitykseni haisee vastenmieliselle koko ajan. Neuvoja? 

Pesen hampaat aamuin illoin, käytän hammaslankaa ja harjaan kielen + kurlailen suuta siltä varalta, että proppuja irtoaisi.

Toinen asia, johon viittasi, oli hygienia. Sanoi siis, että tykkää harrastaa seksiä suihkunraikkaana. Noh, itsehän käyn suihkussa  + pesen saippualla päivittäin. Hiukset pesen jokatoinen päivä. Sheivaan 2krt/vko. Kaiken lisäksi olen vaihtanut suihkuttelun aamusta iltaan (en seksin takia), joten senkään puolesta en ymmärrä, miten tätä vielä voisi lisätä.

Haukkukaa minut tai mieheni ja vinkatkaa, miten olisin sitten ihanampi ja paremmalta tuoksuva. Esim. proppujen takia voi mennä kivuliaaseen ja melko isoon nielurisaleikkaukseen. En tiedä onko 1 proppu/kk riittävä syy sellaiseen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista proput itse mekaanisesti? Taskulamppu ja pinnin pyöreä pää tai vaikka ns. Finnikoukku. Helposti onnistuu.

Vierailija
22/27 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:30"]

Itse kävin nielurisaleikkauksessa just noiden proppujen takia, koska ne haisevat oikeasti hirveälle hengityksessä. Voihan tietysti olla, että miehesi etsii vain tekosyitä.

[/quote]

Sanoi tästä hajuasiasta myös jo suhteen alussa, ennen kun seksissä oli ongelmia. Joten ongelma on varmasti tosi, se liittyykö se seksittömyyteen vai ei, on sitten toinen juttu. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjep mjep,,,itse olin normaalipainon rajoissa, ylärajalla kylläkin. Salistin ja pienen vatsarasvan alla oli lihakset ja kaikki, ehh. No, miehen haluttomuuteen löytyi selitys "sun maha vois olla pienempikin". Okei. Keräsiin tsemppiä Ja lähdin menemään kun keskustelujenkaan kautta ei selvinnyt, millätavalla ja miksi minun sitten pitäisi olla 10senttiä vyötäröstä hoikempi, jotta mies ei olisi haluton. Ei kiitos minulle miestä, mille mikään ei riitä. Aina pitää olla toisenlainen että olisi hyvä. Nyt oon onnellinen!

Vierailija
24/27 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:44"]

Poista proput itse mekaanisesti? Taskulamppu ja pinnin pyöreä pää tai vaikka ns. Finnikoukku. Helposti onnistuu.

[/quote]

Olen kuule etsinyt niitä fikkarin kanssa. En tiedä, missä ne mun suussa majailevat, mutta siis en ole yhtään paikallistanut nielussa/kitalaessa ikinä, vasta irrotessa huomaan. Olen myös umpimähkään tökkinyt nielua (ei ole oksennusrefleksiä juurikaan) mutta eipä ole mitään irronnut. AP

Vierailija
25/27 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa että oikeasti rakastavassa suhteessa noi fyysiset jutut merkkaa, kyllä se haluttomuus tulee jostain muusta ja siihen on kätevä keksiä tekosyitä (oikeita syitä: Tunteiden väljähtäminen, liian erilaiset seksuaaliset tarpeet, pettäminen....). Minä kelpaan miehelleni vaikka likaisena, haisevalla hengityksellä, paino on vaihdellut välillä 55-95kg ja sekä karvaisena että ilman karvoja. Ja läpi seitsenvuotisen suhteen seksiä on ollut useita kertoja viikossa, keskimäärin päivittäin. Rakastaan katsoo ruusunpunaisten lasien läpi, se ei ole mikään urbaanilegenda. Älä ap (ja muut) tyydy tuollaiseen.

Vierailija
26/27 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:16"]

En jaksa uskoa että oikeasti rakastavassa suhteessa noi fyysiset jutut merkkaa, kyllä se haluttomuus tulee jostain muusta ja siihen on kätevä keksiä tekosyitä (oikeita syitä: Tunteiden väljähtäminen, liian erilaiset seksuaaliset tarpeet, pettäminen....). Minä kelpaan miehelleni vaikka likaisena, haisevalla hengityksellä, paino on vaihdellut välillä 55-95kg ja sekä karvaisena että ilman karvoja. Ja läpi seitsenvuotisen suhteen seksiä on ollut useita kertoja viikossa, keskimäärin päivittäin. Rakastaan katsoo ruusunpunaisten lasien läpi, se ei ole mikään urbaanilegenda. Älä ap (ja muut) tyydy tuollaiseen.

[/quote]

No niin, mihis vaihdat? Kaikki muu toimii paremmin kuin missään suhteessa ikinä. Oikeasti. Ja sen kerran kun annoin suhteelle mahdollisuuden seksin takia, koska se oli täydellistä ja sitä oli se 3krt/vko - sekin päätyi siihen että sain kerran kahdessa viikossa pimeessä peiton alla. Itse epäilen että syy voisi oikeasti olla myös erilaiset seksuaaliset tarpeet (muistan kun suhteen alussa mies sanoi, että ihanaa harrastaa seksiä ja ihanaa kun tekee mieli, että exän kanssa ei tehnyt). No mun kanssa teki ainakin niin kauan kunnes alkuhuuma oli ohi.

Ja eipä se seksi tajunnanräjäyttävää ole mullekaan. Mutta ei sen tarvikaan olla. Siinä suhteessa, missä se oli (sen hetken kun sitä sai ennen kuin alkoi pihtaaminen) kaikki muu sitten olikin perseellään. En mä siihenkään vaihtaisi.

Ja kauan tässä voi etsiä sitä prinssi rohkeaa, av-mammojen mukaan varmaan ikuisesti ja tyytyä ei saisi, mutta kun ikää on jo useampi vuosi yli kolmekymmentä, niin jossain vaiheessa se parempaan vaihtaminen on vaan lopetettava, ja aletttava perustaa perhettä. AP

Vierailija
27/27 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:30"]

Itse kävin nielurisaleikkauksessa just noiden proppujen takia, koska ne haisevat oikeasti hirveälle hengityksessä. Voihan tietysti olla, että miehesi etsii vain tekosyitä.

[/quote]

Kuka tämän leikkauksen maksoi? Minulla ei ole tulehduksia, en sairasta flunssia edes kerran vuodessa. Saako julkiselta puolelta (tai vakuutukseen) pelkän hajun takia?!? Varsinkin jos proppuja määrällisesti niin vähän. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi