Mikä helkutin tauti?
Tänään nousi kuume 38 astetta. Vähän huono olo ei muita oireita. Onko nyt jotain tällaista liikenteessä? A-virus oli kuukausi sitten
Kommentit (11)
Täällä on hirmu kiukkuisia ihmisiä. Olen itse pahoittanut mieleni, kun heti haukutann ja kirotaan päälle kun jotain kysyy. Ehkä heillä on jotain henkisiä ongelmia ja kaatavat sen toisten niskaan. Huomasin nyt tuossa kirjoituksessani kirjoitusvirheen. Siitäkin tulee ihan pian pilkan kohde, saas nähdä.
Paranemista! Olen ollut kuumeessa tässä viisi viikkoa ja sen jälkeen alkoi oksennustauti. On sekin kestänyt jo kauan. Pitänee kömpiä lääkäriin.
Huomattu on toi agressiivisuus. Mietin vaan, että miksi kukaan luulee aloitukseni provoksi? Vai onko kuumetaudit jotenkin niin pelottavia tms., että joku jaksais provota sellaisella. Jotain oli toinenkin kommenttini harmittanut niin, että oli alapeukuttanut.
Terv.ap ja 10/11
Mulla oli suolistotulehdus, kun oli korkea kuume päiviä ilman muita oireita. Parani sairaalassa tarkkailussa. Käy tk:ssa mittaamassa tulehdusarvot, hoitajakin voi ne ottaa.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:34"]Mulla oli suolistotulehdus, kun oli korkea kuume päiviä ilman muita oireita. Parani sairaalassa tarkkailussa. Käy tk:ssa mittaamassa tulehdusarvot, hoitajakin voi ne ottaa.
[/quote]
Tai korjaan että maha meni sekaisin kyllä, mutta vasta sairaalassa kun oli ollut kuumetta 3 päivää. Ja ruokahalua ei ollut mutta luulin että johtuu kuumeesta.
Tk:sta ei anneta edes aikaa jos vaivana on ainoastaan yhden päivän kestänyt kuume ja vähän huono olo.
Mikä helkutin tauti?
Jokin vakava, johon kuolee suu auki.
Tyhmän provon syndrooma ja akuutti paskaripuli.
Oho ompas ihmiset vihaisia kysymyksestä? Ajattelin vaan kysäistä on tällaista liikkeellä, ettei juuri tarvis mennä heti sinne tk:seen. Yksi taisi olla asiallinen, kiitos siitä. Jään odottamaan sitä kuolemaa! Sama kohtalo taitaa olla vaan kaikilla meillä edessä ;-)