sinä 8-16 työläinen miltä oravanpyörä tuntuu?
Kommentit (33)
Ei ollut. Nyt työtön ja elämä on ihanaa. <3 !!
Paremmalta kuin työttömyys ja rahan puute. Been there.
On. Jää hyvin aikaa perheelle ja ystäville. Myös aikaa vapaaehtoistöihin ja järjestötoimintaan, sekä rakkaaseen puutarhan hoitoon.
Luin kolmesti "sinä 8-16v työläinen" ja mietin, mitä ihmeen lapsityövoimaa tää on.
Tietty turvallisuuden tunne mutta muutoin äärimmäisen tylsää. Suunnittelen kovasti miten pääsisin vähän vapaampaan työrytmiin
Kolme ensimmäistä viestiä ketjussa samalta kateelliselta raukkaparalta.
Sopii mulle hyvin. Turvallista ja antaa ihan hyvän toimeentulon. Vapaa aikaakin jää.
Huhhaheijaa työtön mä oon, enää en sorru orjamaiseen sortovaltioon ;D
Mulle tää sopii hyvin. Ihanaa kun tietää työajat ja voi suunnitella elämää pitkällekin. Olin pitkään vuorotöissä ja oli aina vähän se, että "en tiedä jos mulla on sillon töitä". Työni ei ole kovin haastavaa, joten energiaa jää hyvin muuhunkin. Toki joskus harmittaa kun ei ole vapaana arkena päivällä, mutta mieluummin tämmönen työ kuin vuorottyö.
Pidän työstäni, pidän työajoistani, pidän palkastani. Aika lailla täydellinen paketti mulle.
Täällä 2-vuoro työläinen. Kolmen vuoden työttömyyden ja uuden ammatin opiskelleena, voin sanoa, että nyt elämä tuntuu elämisen arvoiselta. On mukava työpaikka sekä palkka, jolla pärjää. On mukava mennä joka päivä töihin, eikä tarvitse jokaista euroa laskea.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 20:48"]Ei ollut. Nyt työtön ja elämä on ihanaa. <3 !!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 20:47"]Ei hyvältä tunnu.
[/quote]
Hyvältä. Aiemmin olin vuorotyössä ja se oli han hanurista. Ikinä et voinut suunnitella menoja vaikkapa muutaman viikon päähän viikonlopuksi, kun ei ollut tietoa työvuoroista. Nyt olen kotona arkisin klo 16.10 ja mulla on illat pitkät aikaa puuhata ja harrastaa - harrastaminenkin oli hankalaa vuorotyössä, esim. tiettyihin jumppiin, kuoroon tai kielikursseille ei pääse kuin tiettyihin aikoihin arki-iltaisin.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 20:46"]
onko elämä elämisen arvoista?
[/quote]
Miltä sinusta tuntuu ja onko elämä elämisen arvoista?
Oi mä niiiiin haluisin 8-16 työpäivän!!!! Ja olis viikonloput vapaana. Se ois niin luksusta!! Itse pääsen aikaisintaa 17.30. Ja lauantaisin töitä. Miehellä 8-21 välillä työt ja viikonloppuina la ja su. Meillä siis vapaapäivät yhessä niin herkkua. Puhumattakaan yhteisistä viikonlopuista.
Et ihan mielellään ottaisin tuollaisen kuvailemasi oravanpyörän ja nauttisin siitä!!
Itse työ on tylsää, mutta se vapaa-aika mitä jää tuntuu todella mahtavalta. Työttömänä kaikki oli vaan samaa tylsää koko päivän.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 20:50"]
Kolme ensimmäistä viestiä ketjussa samalta kateelliselta raukkaparalta.
[/quote]
Joo, aivan varmasti. Kaikki oikeasti haluavat sun tapaan jkäyttää elämänsä porvarin palvelemiseen ja ihan kateellisuuttaan väittävät muuta.
Ei hyvältä tunnu.