Kaunistaako ripsienpidennykset aina ja kaikkia?
Eli olenko automaattisesti kauniimpi ja naisellisempi jos otan sellaiset? Onko sellaisia joille ei sopinut?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 19:55"]
Ei sovi. Useammalle ei sovi, koska ne on niinyliampuvat. Minä olen vaalea. Mulla jo värjätyt ripset ja varsinkin kulmat on usein liikaa. Sävy on liian tumma.
[/quote]
Tiedät kai, että sävyjä on muitakin kuin musta tai tummanruskea?
Mietippä Tuksua.
Vastaus on siis EI.
Ne on minun mielestä onnistuneet, jos muut eivät osaa heti sanoa onko vain mascaraa vai onko pidennykset. Luonnolliset siis, ja jos sopii muuhun meikkiin. Usein eivät näytä kauniilta, jos ovat liian pitkät (ja paksut) ja muuten ei meikkaa.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:36"]
No eivät todellakaan kaunista. Jäätävän rumia suurimmalla osalla.
[/quote]Huomaa taas että harmaat suomalaiset hiirulaiset täällä itkee kun pitäisi aina olla niin vtun naturellia että. Sitten ihmetellään kun miehet tykkää kuitenkin naisista jotka edes vähän jaksavat pitää huolta ulkonäöstään.
[/quote]
Ja taasko on ripsienpidennyksistä kateelliset asialla? Morkkaavat teitä näyttäviä Tuksuja?
Minusta ne ovat useimmiten rumat, luonnottomat kököt. Erottuvat hennoista Suomi-ripsistä ja kun rivistä puuttuu parikin, näyttävät heti vielä oudommalta. Enkä edes aloita kemikaaleista, joilla ne kiinnitetään.
t. Tummatukka, pitkät omat ripset
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:36"] No eivät todellakaan kaunista. Jäätävän rumia suurimmalla osalla. [/quote]Huomaa taas että harmaat suomalaiset hiirulaiset täällä itkee kun pitäisi aina olla niin vtun naturellia että. Sitten ihmetellään kun miehet tykkää kuitenkin naisista jotka edes vähän jaksavat pitää huolta ulkonäöstään. [/quote] Ja taasko on ripsienpidennyksistä kateelliset asialla? Morkkaavat teitä näyttäviä Tuksuja? Minusta ne ovat useimmiten rumat, luonnottomat kököt. Erottuvat hennoista Suomi-ripsistä ja kun rivistä puuttuu parikin, näyttävät heti vielä oudommalta. Enkä edes aloita kemikaaleista, joilla ne kiinnitetään. t. Tummatukka, pitkät omat ripset
[/quote]Et ole sitten koskaan kuullut volyymiripsistä? Kys. ohuen ohuilla (!) kuiduilla saadaan aikaiseksi erittäin kauniita ja luonnollisia lopputuloksia ja koska kuidut asetellaan nipuissa viuhkan muodossa, niin vaikka sieltä välistä tippuisikin niin silti eivät kolot sieltä paista juuri tämän viuhkatyylin ansiosta. Ottakaahan ensin asioista selvää ennen kuin täällä alatte tietämättöminä mussuttamaan.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:36"]
No eivät todellakaan kaunista. Jäätävän rumia suurimmalla osalla.
[/quote]Huomaa taas että harmaat suomalaiset hiirulaiset täällä itkee kun pitäisi aina olla niin vtun naturellia että. Sitten ihmetellään kun miehet tykkää kuitenkin naisista jotka edes vähän jaksavat pitää huolta ulkonäöstään.