Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunistaako ripsienpidennykset aina ja kaikkia?

Vierailija
15.04.2015 |

Eli olenko automaattisesti kauniimpi ja naisellisempi jos otan sellaiset? Onko sellaisia joille ei sopinut?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:36"] No eivät todellakaan kaunista. Jäätävän rumia suurimmalla osalla. [/quote]Huomaa taas että harmaat suomalaiset hiirulaiset täällä itkee kun pitäisi aina olla niin vtun naturellia että. Sitten ihmetellään kun miehet tykkää kuitenkin naisista jotka edes vähän jaksavat pitää huolta ulkonäöstään. [/quote] Ja taasko on ripsienpidennyksistä kateelliset asialla? Morkkaavat teitä näyttäviä Tuksuja? Minusta ne ovat useimmiten rumat, luonnottomat kököt. Erottuvat hennoista Suomi-ripsistä ja kun rivistä puuttuu parikin, näyttävät heti vielä oudommalta. Enkä edes aloita kemikaaleista, joilla ne kiinnitetään. t. Tummatukka, pitkät omat ripset

[/quote]Et ole sitten koskaan kuullut volyymiripsistä? Kys. ohuen ohuilla (!) kuiduilla saadaan aikaiseksi erittäin kauniita ja luonnollisia lopputuloksia ja koska kuidut asetellaan nipuissa viuhkan muodossa, niin vaikka sieltä välistä tippuisikin niin silti eivät kolot sieltä paista juuri tämän viuhkatyylin ansiosta. Ottakaahan ensin asioista selvää ennen kuin täällä alatte tietämättöminä mussuttamaan.

[/quote] Tämä. Amen.

Vierailija
2/26 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 20:21"]

Eivät todellakaan. En ole vielä koskaan edes nähnyt ripsienpidennyksiä, joista ei huomaisi niiden olevan pidennykset.

[/quote]Mistäs tiedät? Voi olla että olet vain nähnyt niitä huonoja ja övereitä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse vielä nähnyt kuin yhdet hyvät ripsienpidennykset. Ja uskokaa pois, kassalla työskennellessä näkee paljon ihmisiä ja paljon ripsiä.
Monella ripset saavat silmät näyttämään väsyneiltä tai turvonneilta. Tekoripset ovat ilmeisesti liian painavia omalle ripselle, eikä oma ripsi jaksa kannatella painoa ylhäällä. Myöskään "lehmän ripset" omaaville pidennykset eivät sovi, kun omat ripset ovat suorat ja alaspäin sojottavat. Tällöin myös pidennykset lähtevät alaspäin.
Itselläni oli muutaman kuukauden pidennykset, kun halvalla sain ja halusin kokeilla. Itse olen kuitenkin suht tarlka ulkonäöstäni, enkä voinut sietää sitä kun muutama ripsi oli tippunut ja koko silmä näytti epäsiistiltä. Pahin tuli kuitenkin eteen vasta kun luovuin tekoripsistä. Omat ripseni olivat pilalla! Ennen pitkät ja tuuheat ja taipuisat ripset olivat hädin tuskin 5mm pitkät ja tikkusuorat. Aikaa ripsien poistamisesta on nyr kolmisen kuukautta, ja nyt ripseni alkavat olla siinä pituudessa kuin ennen ensimmäisiä pidennyksiä. Kaarevuus on edelleen heikompi kuin ennen, mutta onneksi on ripsentaivutin.

En siis suosittele ripsenpidennyksiä kenellekään. En sen perusteella mitä itse olen nähnyt, enkä sen perusteella mitä itse olen kolenut.

Vierailija
4/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No musta mulle sopi paremmin omat ripset. Olihan ne näyttävät, mutta jotenkin niin epäaidot. 12mm pitkät tais olla. Laittaja oli hyvä, ei siinö mitään. Mulle sopii paremmin omat vähän lyhyemmät. 

Vierailija
5/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko sinulle tekoripset?

Sopivuus riippuu paljon myös ripsen pituudesta ja kaarevuudesta. On mahdollista tehdä myös hyvin luonnollinen, "pari kerrosta ripsiväriä"-lookki. 

Vierailija
6/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Jos on kauhean pienet silmät, pitkät pidennykset vain pienentävät niitä. Huonosti tehdyt tai huoltamattomat pidennykset rumentavat tietenkin kaikkia.

Kosmetologi

Vierailija
7/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien päässä ne näyttää rumalta! Älä ota

Vierailija
8/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalle osalle sopii paremmin omat, joitakim kaunistaa tekoripset jos omat on ihan olemattomat ja tälläinkin pitäis olla mahd. Lyhyet ja luonnolliset. Ainakin mitä tuttuja katsoo. Itsellänikin oli enkä tykännyt. Miehet ei kuulemma välitä noista.

Vierailija
9/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi. Useammalle ei sovi, koska ne on niinyliampuvat. Minä olen vaalea. Mulla jo värjätyt ripset ja varsinkin kulmat on usein liikaa. Sävy on liian tumma.

Vierailija
10/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveät ne kaikilla.

Vierailija
11/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälti ihan kauhean kököt monella, en ottaisi itse.

Vierailija
12/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kauneushan on katsojan silmässä... Mutta minun mielestäni ei. Monet pistää överiksi ja ottaa luonnottomat jättiripset jotka saa silmät lurppasemaan hassusti. Eikä viitsi tai raaski hoidattaa riittävän usein jolloin ne näyttävät harakanvarpailta.

Vierailija
13/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunistaako ripsiväri aina ja kaikkia? Luonnolliset ripsienpidennykset eivät juurikaan eroa hyvästä ripsimeikistä.

Vierailija
14/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät todellakaan. En ole vielä koskaan edes nähnyt ripsienpidennyksiä, joista ei huomaisi niiden olevan pidennykset.

Vierailija
15/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt vielä kertaakaan ripsienpidennyksiä, jotka kaunistaisivat. 

Vierailija
16/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ikinä. Ketään. Törkeitä ovat kaikilla. 

Vierailija
17/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalalta ne on näyttäneet kaikki, mitkä olen huomannut. Toki voi olla mahdollista, että jollekin on tehty niin taidokkaasti ripsien pidennys, etteivät ne ole olleet yliampuvan tekoripsimäiset ja en ole siten ehkä hoksannut että jollakin sellaiset on. Useimmat vain taitavat liioitella.

Vierailija
18/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkiä, paksuja ja kökköisiä. Monilla näyttää siltä että ei jaksa edes luomia pitää auki

Vierailija
19/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mä tunnen vain kaksi naista joille tekoripset sopii, mutta onko kumpikaan heistä selkeästi kauniimpi niiden laiton jälkeen? Tuskin.

Eiköhän koko wt-hömpötys mene kohta ohi.

Vierailija
20/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät todellakaan kaunista. Jäätävän rumia suurimmalla osalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme