Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hetero mies oletko imenyt toisen miehen munaa?

Vierailija
29.12.2021 |

Naiset mitä ajatuksia asia sinussa herättää?

Kommentit (190)

Vierailija
81/190 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän itseäni heterona koska olen aina ollut kiinnostunut vain naisista romanttisessa mielessä. En siis koskaan voisi rakastua tai ihastua mieheen. Jokainen on kuitenkin vähän homo. Jotkut enemmän, jotkut vähemmän. Tämä tulee itsellä esiin varsinkin kimppaseksissä. Toisen pariskunnan kanssa kimppaillessamme olen imenyt miehen munaa ja mies on imenyt myös minun munaani. Pidän silti itseäni heterona koska ei muutama kerta homoksi tee.

Tämä on sama kuin väittäisi että jokainen homo on vähän hetero. Ei ole.

Vierailija
82/190 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän itseäni heterona koska olen aina ollut kiinnostunut vain naisista romanttisessa mielessä. En siis koskaan voisi rakastua tai ihastua mieheen. Jokainen on kuitenkin vähän homo. Jotkut enemmän, jotkut vähemmän. Tämä tulee itsellä esiin varsinkin kimppaseksissä. Toisen pariskunnan kanssa kimppaillessamme olen imenyt miehen munaa ja mies on imenyt myös minun munaani. Pidän silti itseäni heterona koska ei muutama kerta homoksi tee.

Täällä vain Helsinkiläiset jatkaa keskustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/190 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä vain Helsinkiläiset jatkaa keskustelua.

En usko.

Vierailija
84/190 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuon vapaaehtoisesti tekee, ei ole hetero. Ehkä joku vedonlyönti poislukien, mutta silloinkin jo bi-henkinen.

Vierailija
85/190 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsihoitojen antaminen toiselle miehelle on ihan parasta. Kun tietää oikeasti miltä se tuntuu itsekin.

Toki nyt brojobit irtoaa ;) Vähän avomielisempänä on kyllä mahtavaa olla mies.

Miesten kanssa voi rehellisesti vaan "päästellä paineita" ilman iänikuisia soidinmenoja :D

Vierailija
86/190 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bi-seksuaalisuutta tuo kyllä on ihan selvästi, jos useammankin kerran otat mieheltä suihin ihan tyytyväisenä ja toinen mies sinulta. Ei se asiaa mihinkään muuta, että naiset on mukana ja kimppaseksi kyseessä. Ei bisseys tarkoita, että sun pitäs miehistä romanttisesti pitää.

Jos olisit täysin hetero, niin kieltäytyisit kohteliaasti kullista, koska ei maistuisi.

Vierailija
87/190 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihahomonavaan.. tai, oisko?! (tää joku 'ihmeenhomoiluunlittyvää' huumoria?) Joo.Sitä sen täytyy olla: 'ihanhomonavaanhommaillaan'..aina!

Vierailija
88/190 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bi-seksuaalisuutta tuo kyllä on ihan selvästi, jos useammankin kerran otat mieheltä suihin ihan tyytyväisenä ja toinen mies sinulta. Ei se asiaa mihinkään muuta, että naiset on mukana ja kimppaseksi kyseessä. Ei bisseys tarkoita, että sun pitäs miehistä romanttisesti pitää.

Jos olisit täysin hetero, niin kieltäytyisit kohteliaasti kullista, koska ei maistuisi.

No tuossa on hauskasti lainattu Jukka Takalon piisin sanoja. Oikeasti tarkoitetaan tietenkin että jokainen on vähän bisse.

Vierailija
89/190 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija-aikoina tuli muutaman kerran kaikenlaista outoa kokeiltua. Sanotaan näin, että tiedän miltä (jonkun toisen) mälli maistuu.

Nyt aikuisena ei ole kyllä tullut kenenkään muun munaan koskettua. Eikä ole minkäänlaista haluakaan.

Hassuinta on, että ei suoranaista halua ollut tuolloin nuorempanakaan. Tuli vain "tilanteita". Siinä vain ajatteli, että paskaakos tässä, kun muutakaan nyt ole tapahtumassa. Ainakin on kokemuksia rikkaampi.

En minä oikeastaan luokittele itseäni homoksi, en bi:ksi, koska en suoranaisesti HALUA asiaa. Ne oli vain satunnaisia outoja puista ja puskista, tilanteita. Sellasta "kokeilua".

Naiset taas on aina kiinnostanut ja naisia on aina aidosti halunnut.

Vierailija
90/190 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, enkä siihen pystyisi. Mutta.. ..sellainen shemale otti suihin, ja kun oli henkisesti päässyt yli siitä, että se oli oikeasti mies joka imi mun kullia, niin antauduin ehkä parhaimpaan suihinottoon mitä ikinä olin saanut.

Vierailija
91/190 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää että ajatuksena: Nainen komentaisi minut imemään miehensä velttoa kalua samalla rasvaten ja nussien sormillaan mun peppua. Tuntisin kuinka kalu kasvaisi ja kovenisi suussani... voisin innostua antamaan peppuakin samalla kun Nainen istuisi kiimalimaisenlla pillullaan/pyllyllään kasvoilleni.

Vierailija
92/190 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää että ajatuksena: Nainen komentaisi minut imemään miehensä velttoa kalua samalla rasvaten ja nussien sormillaan mun peppua. Tuntisin kuinka kalu kasvaisi ja kovenisi suussani... voisin innostua antamaan peppuakin samalla kun Nainen istuisi kiimalimaisenlla pillullaan/pyllyllään kasvoilleni.

Mitäs jos tämä nainen naisi sinua sträpillä pebaan samalla kun otat hänen mieheltään suihin? ;)

Vierailija
93/190 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos tämä nainen naisi sinua sträpillä pebaan samalla kun otat hänen mieheltään suihin? ;)

Aa että!! Kyllä minulle kelpais! Yks fantasiani on että vaimo komentaa imemään vieraan munaa ja samalla nai sträpillä. Ja tottakai itse olen samaan aikaan siveysvyössä.

Vierailija
94/190 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisi sekin... mutta kuulemma aito tuntuu vieläkin paremmalta kuin  strappi. Ja olishan se ihanaa tuntea kuinka aito kalu nytkähtelee pepussani samalla kun lennättää spermat syvälle sisääni. Luultavimmin saisin siinä myös orgasmin ...ilman että kaluuni edes koskettaisiin :)

Vierailija
95/190 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterot ei ime muiden munia ottamatta sen enempää kantaa ihmisten seksuaalisiin harrastuksiin. Mutta ettei terminologioita sekoiteta.

Vierailija
96/190 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta ei ole tullut yhtään miestö vastaan jonka munaa olisin halunnut imeä, lienen epäonninen tai hetero.

Vierailija
97/190 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin, mutta ei ole tullut yhtään miestö vastaan jonka munaa olisin halunnut imeä, lienen epäonninen tai hetero.

Ei ne itekseen kävele vastaan. Mutta itse olen ja aion jatkossakin. Löytäisi vain mukavan vaki kumppanin, vuoden jo etsinyt ja vaimokin tietää mutta ei voi oikeen auttaa. Bi puolestani ei kukaan muu tiedä ja eikä varmaan uskoisikaan. No jos se vaikka tulee vastaan niin pyydän hänet vielä meidän sänkyyn. Nämä jotka on mulla ollu "kokeilussa" niin on ehkä hieman omituista porukkaa, näyttävät siltä että eivät muuta teekkään kuin tumputtavat ruudun ääressä. Ehkä huonoa tuuria. Yks oli oikein mukava nuorekas mies mutta en tiedä mihin hävisi vaikka ettiny. Varmaan sille taas tuntuu että mussa vikaa😅 osa taas vaikuttaa viestien perusteella mukavalta mutta eivät uskalla livenä nähdä. On tää bi uteliaana vaikeaa, no onneks saa naista mikä eniten kiihoittaa.

Vierailija
98/190 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys.

Hetero mies ei ime munaa.

Vierailija
99/190 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisi sekin... mutta kuulemma aito tuntuu vieläkin paremmalta kuin  strappi. Ja olishan se ihanaa tuntea kuinka aito kalu nytkähtelee pepussani samalla kun lennättää spermat syvälle sisääni. Luultavimmin saisin siinä myös orgasmin ...ilman että kaluuni edes koskettaisiin :)

Uh-huh ;)

Vierailija
100/190 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen imenyt toisen miehen munaa ja toinen mies on imenyt minun munaani. Olen siis hetero, mutta kimppaseksissä onkin ihan eri säännöt, ja silloin voi heterotkin harrastaa bi-juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme