Tienaan 8000e/kk
Olen lakimies. Mulla on hieno omakotitalo sekä uusi mersu pihassa. Kyllä pakko sanoa että on kivaa olla rikas. Käykö kateeksi?
Kommentit (55)
Eipä käy. Paljonko sinulla on säästöjä ja sijoituksia?
Niin brutto on 8000, mitenkäs netto:PP taitaa olla mukavat verotkin sulla. Mersut on paskoja, hajoo talvisin tien päälle, nii ja sulla ei muuta elämää taida ollakkaan kuin se raha. Rahalla vaan ei saa kaikkea :D
Olipa tämä aloitus totta tai ei, niin joka tapauksessa olet tyhjä ja säälittävä ihmisen kuori. Niin että onhan se siinä mielessä kiva, että sulla on edes sitten ne rahat lämmikkeenä. Ei mulla muuta.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:35"]
Olipa tämä aloitus totta tai ei, niin joka tapauksessa olet tyhjä ja säälittävä ihmisen kuori. Niin että onhan se siinä mielessä kiva, että sulla on edes sitten ne rahat lämmikkeenä. Ei mulla muuta.
[/quote]
Voi voi teitä kateellisia. Minä syljin kerran yhden köyhän pummin päälle kun tuli pummimaan tupakkaa. Ärsyttää pummit. Menisivät töihin!
Mieheni tienaa nettona vähintään 8000€/kk. Minä en käy töissä, koska ei tarvitse. Enkä ole elätti, sijoituksissani on pelkästään 230 000€ ja siihen muu omaisuuteni päälle. Eli sori, vaikutat aika köyhältä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:38"]
Mieheni tienaa nettona vähintään 8000€/kk. Minä en käy töissä, koska ei tarvitse. Enkä ole elätti, sijoituksissani on pelkästään 230 000€ ja siihen muu omaisuuteni päälle. Eli sori, vaikutat aika köyhältä.
[/quote]
Joo joo. Tuut tänne keksii satujas kun olet kateellinen mulle.
Juon tässä laadukasta olutta. Kallista oli mutta on mulla rahaa. Mukava töiden jälkeen rentoua näin.
Täh, eikö lakimiehet tienaa tuon enempää? Vuosien opiskelu taustalla? Katselen juuri postin tuomaa mieheni palkkalaskelmaa, joka näyttää bruttoa reilut 7800 euroa. Hänellä on opistotasoinen koulutus, mutta edennyt urallaan jo johtajatasolle. Työ on varsin helppoa liukuvalla työajalla. No onneksi ei ole lähtenyt opskelemaan enempää...
Mä tienaan n. 8500. Suurin osa menee veroihin, bensaan, taloon, ruokaan ja lapsiin. Joka kerta kuun lopussa ei ole yhtään rahaa.
t yh
Eipä käy kateeksi. Yrittäjänä voin suunnitella verotukseni järkevämmäksi ja päättää aika paljon vapaammin kaikesta.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:44"]
Mä tienaan n. 8500. Suurin osa menee veroihin, bensaan, taloon, ruokaan ja lapsiin. Joka kerta kuun lopussa ei ole yhtään rahaa. t yh
[/quote]
Mulla ei onneksi ole lapsia. Ei käy kateeksi.
Sinulla täytyy olla oikeasti rikas puoliso, takana pitkät sijoitukset ja/tai perittyä omaisuutta ja lisäksi olet perheetön ja asut landella. Muuten et voi olla rikas. Tai sitten kirjoitit aloituksen ihan vaan ärsyttääksesi, koska selvästikään tuo ei perustu tietoon. Veikkaan jälkimmäistä. Mersua tuskin saat edes liikkeelle.
[/quote]
En ole yksinäinen. Kato mulla on varaa käydä huorissa.
[/quote]
No nyt mä olen kateellinen, muija ei anna eikä ole varaa käydä huorissa.
Tienaan vähän päälle 12 000e/kk. Kyllä rahulia riittää.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:18"]
Todella hyvä palkka, AP, mutta miksi ihmeessä teit tällaisen keskustelun? Oletko yksinäinen? :(
[/quote]
En ole yksinäinen. Kato mulla on varaa käydä huorissa.